in een woord selecteren tijdens typen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bammette
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-09 10:32
Ik heb sinds kort een iPhone en ben er nog niet echt aan gewend. Een ding waar ik vooral niet aan kan wennen is dat je niet in een woord kan selecteren om daar verder te typen/verwijderen en een eventuele fout kan verbeteren. Dit is vooral vervelend als je een lang woord hebt getypt waar ergens in het begin een spelfout zit, dan moet je nagenoeg het hele woord verwijderen en weer opnieuw beginnen.

Is het onmogelijk om midden in een woord te selecteren of kan een van jullie me helpen met hoe je dit kan doen?

Ik heb een iPhone 5S met de nieuwste versie van iOS.

Beste antwoord (via bammette op 27-02-2018 09:26)

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Ja dat kan. Gewoon witte ruimte vasthouden, dan komt er een loepje met de cursor.

Gifje.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +5 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Ja dat kan. Gewoon witte ruimte vasthouden, dan komt er een loepje met de cursor.

Gifje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

Of force touch op je toetsenbord, dan kan je de cursor als een touchpad verslepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bammette
jeroen3 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 06:33:

Gifje.
Thanks, dat is inderdaad precies wat ik zoek. Bedankt ook voor het gifje erbij, dat werkt zeer verduidelijkend.

Enige nadeel is dat ik me nu een beetje dom voel😅

[ Voor 7% gewijzigd door bammette op 27-02-2018 09:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
PeaceNlove schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 07:11:
Of force touch op je toetsenbord, dan kan je de cursor als een touchpad verslepen.
Hij heeft de 5S, die heeft geen 3D Touch.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:30
*snip* flame

[ Voor 95% gewijzigd door Daedalus op 01-03-2018 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bammette
Volkan1984 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 08:10:
[...]

Mag ik vragen of je deze vraag hebt geprobeerd te beantwoorden met behulp van Google? Ik deed net zelf een poging en kwam toch wel heel snel tot het antwoord.
Natuurlijk mag je dat vragen Volkan1984, je hoeft niet zo bescheiden te zijn hoor.

Ik heb deze vraag inderdaad geprobeerd te beantwoorden met behulp van Google. Ik kreeg een aantal resultaten die mijn vraag niet hielpen te beantwoorden en na een paar van dit soort resultaten leek het me handiger om het hier te vragen. En dat bleek, ik had nu snel en superduidelijk antwoord.

Met nu wat zoeken op Google zie ik dat je gelijk hebt, dat het niet echt heel moeilijk te vinden was. Ik stelde deze vraag hier wellicht wat eerder dan ik normaal zou doen, omdat ik mijn geduld wat deze telefoon betreft een beetje had opgemaakt, waardoor ik er waarschijnlijk niet rustig genoeg ernaar heb gekeken. Direct in een woord klikken was voor mij verreweg de meest intuitieve optie, waardoor ik begon te twijfelen of je überhaupt wel in een woord kon selecteren als het niet op die manier ging. In elk geval weet ik nu hoe het werkt, en zie ik ook wel het voordeel in van deze methode. Ik ben ook blij dat ik op Tweakers een dergelijke vraag kan stellen en dat mensen als Jeroen3 daar ondanks de eenvoudige vraag gewoon een heel net antwoord op geven.
Pagina: 1