Als ik naar het reisschema kijk dan geeft hij bij een station bijv. 45 seconden aan tussen de aankomst- en vertektijd. Echter als ik op het betreffende station gearriveerd ben moet ik 2 minuten wachten
. Of is het de bedoeling dat je vertraging oploopt ?
Dat kan aan alles liggen: spoor kapot, tegenligger op jouw baanvak, boom omgevallen
We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own
Dat ligt eraan of je goed stopt bij het station. Vaak past de trein niet op het perron, zorg er dan voor dat je zoveel mogelijk wagonnetjes bij het perron hebt (dit betekent vaak dat je loc voorbij het perron moet stoppen) Het is gewoon weer een van de realistische zaken in MSTS want als je iets tever stopt, moeten de piepeltjes door de trein naar een wagon lopen waar ze er wel uit kunnen.
Overigens is het volgens mij ook zo dat als je arriveert voor de vertrektijd is verstreken (dus inclusief laad/los tijd) dat je nog niet weg 'mag' rijden...
dus arrival: 14:55:15
en departure: 14:56:00
en je komt al om 14:45:00 (heerlijk geen seinen!) dan zou je moeten wachten tot 14:56:00 totdat je weer verder zou mogen....
dus arrival: 14:55:15
en departure: 14:56:00
en je komt al om 14:45:00 (heerlijk geen seinen!) dan zou je moeten wachten tot 14:56:00 totdat je weer verder zou mogen....
| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |