ik krijg steeds als ik iets in photoshop wil doen, bijvoorbeeld tekst toevoegen de volgende melding: "Kon het gereedschap Tekst niet gebruiken omdat de werkschijven vol zijn." Ik heb werkelijk alles geprobeerd maar ik heb geen idee waarom deze foutmelding zich blijft voordoen. kan iemand mij alsjeblieft helpen?
Vraag
Alle reacties
[google=Kon het gereedschap Tekst niet gebruiken omdat de werkschijven vol zijn] geeft bijvoorbeeld https://helpx.adobe.com/n...oshop-cc-performance.html
[ Voor 37% gewijzigd door Room42 op 26-02-2018 22:55 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Wat heb je dan al geprobeerd en gevonden?
Het zou fijn zijn als je aangeeft wat je al geprobeerd hebt, als je "werkelijk alles" al geprobeerd hebt kunnen wij je ook niet helpen. Als wij niet weten wat je al geprobeerd hebt is de kans groot dat we met mogelijke oplossingen komen die je al geprobeerd hebt waardoor we allemaal onze tijd verdoen.
Als je simpelweg de foutmelding in google gooit (al dan niet in het Engels "Scratch disks are full") kom je al een hoop opties tegen.
Waaronder deze bijvoorbeeld.
Verder heb ik je titel wat minder schreeuwerig gemaakt.
Als je simpelweg de foutmelding in google gooit (al dan niet in het Engels "Scratch disks are full") kom je al een hoop opties tegen.
Waaronder deze bijvoorbeeld.
Verder heb ik je titel wat minder schreeuwerig gemaakt.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Je moet (meer) ruimte vrijmaken op je harde schijf.
Dat is ook precies wat er in de gegeven link(s) staat. Een topic kicken zo lang na dato (waar TS notabene verzocht is om het topic aan te vullen maar dat nagelaten heeft) is niet de bedoeling.Krulliebol schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:44:
Je moet (meer) ruimte vrijmaken op je harde schijf.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.