Onzinnig slotje

Pagina: 1
Acties:

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:19
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/183818

Waarom is deze topic gesloten?

Er wordt gevraagd naar een icq service die bij hem niet werkt.

Volgens mij heeft de mod. de topic niet helemaal begrepen.
Er wordt duidelijk gelinkt naar een icq-service pagina.

edit:
Oeps :P

[edit2]Kan me er bij nader inzien ook wel iets bij voorstellen. Hij wil er zelf nog een sriptje omheenbouwen als hij die service eenmaal werkende heeft. Misschien een beetje |:( om dat er nu al bij te zetten...

Mijn fout |:( [/edit2]

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

--> [forum=15] <--

Vragen over slotjes horen niet in [forum=26] :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik zie het.
Icq levert inderdaad een service voor emailen naar een icq nummer.

Dan nog is het eromheen maken van een eigen script (in mijn ogen) misbruik maken van de service.

Overigens blijft je topic gesloten, om een andere reden. Namelijk dat dit natuurlijk zo vreselijk simpel zelf te testen is, dat je niet hoeft te gaan vragen "is het jullie gelukt?"

Tuurlijk zijn er meerdere combo's van netwerken en email-bronnen, maar dat maakt imho verder weinig uit.

Verwijderd

Ehh nix te onzinnig! Het script request en nog een sms script ook! Waar als ie later eenmaal werkt weer een horde fratsers op af gaat komen die allemaal niet gehinderd door enige php kennis allemaal topicjes gaan openen van "waarom werkt het door mij gedownloade script niet?!" , Niveau van p&w daalt , irritatie gaat om hoog en p&w is ene stuk minder gezellig dan het was. Kortom we (of in ieder geval ik) ben ieder sms topic liever kwijt dan rijk.. sms trekt slecht volk aan simple as that..

• Cole
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Cole

Ik vraag toch niet om een script?
Ik wil alleen graag weten of iemand dit al eens geprobeerd heeft en of het werkt.

Ik heb nou alleen ff de mogelijkheid om te testen met het dutchtone netwerk. Misschien dat dat het probleem is.

En wrom ik dat vermeld van dat scriptje bouwen is meer een uitleg wrom ik hem in P&W zet ipv in I&T.

/edit
owjah sorry van dat andere topic hier.. had deze helemaal niet gezien.
/edit

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 13 juli 2001 23:25 schreef Cole het volgende:
Ik wil alleen graag weten of iemand dit al eens geprobeerd heeft en of het werkt.
Klopt, dat zei ik dan ook niet.
Ik heb nou alleen ff de mogelijkheid om te testen met het dutchtone netwerk. Misschien dat dat het probleem is.
Ik neem aan dat er meerdere mensen in je omgeving een mobiel hebben, en toch niet allemaal dutchtone?
En wrom ik dat vermeld van dat scriptje bouwen is meer een uitleg wrom ik hem in P&W zet ipv in I&T.
Tsja, dat je dat _gaat_ doen, is verder irrelevant...

• Cole
  • Niet online

Cole

Dit...
Sloeg op Yarvieh.

Ik heb 'zogauw' ff geen mob.nummer anders dan een dutchtone netwerk... ik zie dat email-->sms gedoe net en vroeg het me af.

Maargoed... ik zal me bij de beslissing van het modje neerleggen..

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 23:45 schreef Cole het volgende:
Sloeg op Yarvieh.
Je hebt gelijk, excuses, feit blijft dat sms scripts ranzig volk aantrekken ;)

• Cole
  • Niet online

Cole

Op vrijdag 13 juli 2001 23:49 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, excuses, feit blijft dat sms scripts ranzig volk aantrekken ;)
Aanvaard :) Ik heb zelf toen dat hele draadje over sms via icq gevolgd.. en heb gezien hoeveel mensen er niet uitkwamen en 'onzinnige' vragen gingen stellen.

Maar ik heb totaal NIET de bedoeling om een sms script te maken om bijvoorbeeld bezoekers op een site te trekken (dan doe je toch iets goed fout als je het zo moet doen)
Pagina: 1