NAD C338 (versterker) inruilen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaurey
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 03-05-2024
Eind december 2017 kocht ik de NAD C338 (EUR 699,-), mijn eerste echte nieuwe versterker ooit. Hiervoor lange tijd een tweedehands Yamaha rx v740rds receiver gehad, dus wat was ik blij met het gloedjenieuwe NAD-apparaat. Echter, zou nu graag willen opschalen naar de NAD C368, met BluOS upgrade.

Ik wil de NAD C338 dus nu graag inruilen ergens. Kan iemand me een route adviseren? Het volgende geldt:
- De NAD C338 is slechts twee maanden oud, maar heeft op de wifi-antennen wat heel lichte schade van tandjes van ons jonge katje;
- Ga ik eerst op zoek naar zo'n nieuwe antenne, voordat ik tot inruilen over ga?
- En waar heeft iemand goede ervaringen met inruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-10 21:32

DarkSide

theres no place like ::1

Dit lijkt een beetje op wat is mijn spul nog waard topic. Wat officieel niet is toegestaan.

vroeger had je nog goede HiFi zaken. En daar kon ik ook omruilen tegen een vergoeding.
Het ligt een beetje aan je budget.

Maar neem contact op met de winkel/website waar je hem vandaan hebt.
En vraag ze om een voorstel te doen. Sommige winkels doen iets met 2e kansjes bijvoorbeeld.

Of zet hem op MP. Maar houdt rekening dat je daar een stuk op verliest.
Hij is nog nieuw. Maar zelf zou ik voor die paar tientjes echt nieuw willen kopen. En ik denk vele andere ook.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaurey
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 03-05-2024
Naar de waarde ben ik niet op zoek. Ik zoek alleen de juiste route voor een apparaat met lichte gebruiksschade. Dat het me weer een hoop geld gaat kosten, is me al wel duidelijk.

Ik heb de winkel inmiddels een bericht gestuurd. Dankjewel voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Sommige topics lijken een situatie moeilijker te maken dan nodig... Ga gewoon terug naar de winkel waar het ding gekocht is, ga met ze in gesprek over een upgrade en vraag dan naar eventuele inruilmogelijkheden. Of zet het te koop op Marktplaats of soortgelijke site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik heb mijn C388 gekocht in Arnhem bij Smits. Je zou daar eens kunnen vragen naar de mogelijkheden en prijzen. Misschien kunnen ze de C338 als showmodel inzetten aangezien hij praktisch nieuw is. Ik weet dat er altijd diverse modellen als show/demonstratie model staan.

De antenne is dan ook meteen geen probleem. Je pakt de nieuwe antenne uit de doos van de C368 en neemt je eigen antenne weer mee. Weet voor 99% zeker dat deze exact identiek is.

Grappig overigens die Yamaha die je noemt heb ik ook gehad 2 versterkers terug, staat nu bij mijn ouders.

[ Voor 20% gewijzigd door Fairy op 27-02-2018 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-10 23:21

Jag

Fijne zaak die Smits. Leveren goede service heb ik gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Jag schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 22:27:
Fijne zaak die Smits. Leveren goede service heb ik gemerkt.
Zijn zelfs vanuit Arnhem naar Wezep naar mijn huis gereden om een nieuwe tweeter te plaatsen in mijn nieuwe CM10 s2's die was helaas DOA (shit happens). Ik had aangegeven dat ik het niet zag zitten om deze pianolak speakers weer in te pakken met alle risico's op krassen van dien. Desnoods zou ik 'm zelf vervangen.

Dit hebben ze héél netjes bij mij thuis opgelost, want ze zijn zelf langsgekomen met een nieuwe tweeter en hebben deze geplaatst.

Dat was ook een van de redenen dat ik korte tijd daarna ook een C388 heb gekocht bij hun, omdat ik wist dat het met de service wel goed zat.

[ Voor 10% gewijzigd door Fairy op 01-03-2018 15:53 ]

Pagina: 1