Iedereen kan inloggen op bluetooth soundbar?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-05 03:54
Goedenavond,

Ik heb een samsung soundbar de HW-J450. Nou viel me de laatste tijd op dat hij af en toe op bluetooth modus stond. Kan gebeuren maar ik gebruik het niet dus misschien op de afstandsbediening gaan zitten. Maar nou zat ik van de week 's avonds achter m'n bureau gaat dat ding ineens muziek afspelen via de bluetooth.
Dus ik denk een buurman of zo. Maar ik ga niet bij willekeurige buren langs om te vragen of zij dat misschien zijn want dan weten ze dat iedereen erop kan en kan ik dat ding net zo goed de deur uit doen.
Is er een manier om die bluetooth te blokkeren voor mensen buiten mij?
Hij heeft de bluetooth nodig voor de draadloze sub maar dit is wel heel apart.
Heb al gezocht maar ik kan geen manier vinden om de bluetooth voor anderen te blokkeren. Als dit niet te doen is is er wel lekker over nagedacht.
Aantal jaar geen last van gehad maar omdat je nu natuurlijk draadloze headsets hebt die werken met bluetooth. Tenminste je ziet ze nu vaker zullen er misschien mensen zijn die een willekeurig samsung apparaat aanklikken en vervolgens gaan jammeren dat er geen geluid uit de dopjes komt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-05 08:29

The Inquisitor

Greetings weaklings

Kun je het niet beveiligen met een pincode?

Edit: volgens hier is de pincode ook gewoon 0000 :')

[ Voor 70% gewijzigd door The Inquisitor op 26-02-2018 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Daar heb ik dus naar gezocht maar de AB is heel beknopt en heb door het net zo beknopte menu gezocht maar kan er niets over vinden. Maar nu was het zeg maar vroeg in de avond maar er wonen nogal wat nachtbrakers bij mij in de flat. Als dit 's nachts ook gebeurt vliegt die gewoon de deur uit ben ik bang. Misschien samsung zelf eens bellen. Hoop dat je daar beter geholpen word dan bij logitech als je klaagt over hun product

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-05 08:29

The Inquisitor

Greetings weaklings

Volgens de handleiding:

"++Bluetooth POWER inschakelen (Bluetooth-voeding)
Als de Bluetooth Power On-functie is ingeschakeld en de hoofdeenheid uit staat, wordt de hoofdeenheid automatisch
ingeschakeld als een eerder gekoppeld Bluetooth-apparaat probeert om een koppeling met de Soundbar tot stand te
brengen.
1. Druk op de toets Bluetooth POWER op de afstandsbediening terwijl de Soundbar is ingeschakeld.
2. "ON-BLUETOOTH POWER" wordt weergegeven op de display van de Soundbar"

Met BT power off kan niemand (incl jij) verbinding maken met de soundbar wanneer deze in standby staat. Alsnog niet een perfecte oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Ok dan ga ik daar morgen eens naar kijken want nu kunnen mensen hem ook aan zetten en dat vind ik irritant. Want hij stond van de week gewoon op standby en ineens hoor ik een of ander klote nederhop nummer door m'n woonkamer knallen

Niet de perfecte oplossing maar beter dan niets. Dank je wel!

[ Voor 12% gewijzigd door mike30 op 26-02-2018 22:16 ]