Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3S5Efun
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-09 11:49
Hallo allemaal,

ik heb net iets meer dan een jaar geleden mijn sony xperia xa in gebruik genomen, en ik vind hem geweldig! vooral het scherm wat niet breekt, ondanks dat ik het heel erg vaak laat vallen.

dus nu zou ik een nieuwe xperia willen kopen als mijn abonnement voorbij is, maar mijn vraag is, welke xperia telefoons hebben net zo'n stevig scherm als mijn xperia xa? dan bedoel ik niet dat ie tegen een stootje kan,maar echt heel blijft bij zeker driemaaldaags vallen.
ik zag ook wel op de pagina van de xperia xz2 dat ze gorilla glas hebben, maar mijn vriend heeft een duidelijk bewijs dat dat niet zoveel zegt.

Jesse

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Je moet gewoon niet je telefoon laten vallen. Als iemand klunzig is en vaak zijn telefoon laat vallen, koop dan gewoon een beschermhoesje. Vind het overigens een prestatie om drie keer per dag een telefoon te laten vallen... :F

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3S5Efun
ja ik heb ook een stevig bescherm hoesje voor deze telefoon, en die draagt er ook zeker aan bij, maar ik durf te wedden dat het ook aan de telefoon ligt. zo is mijn oude iphone 5c 3 keer kapot gegaan in 2 jaar. en dat vallen, tja, dat krijg je als je motorisch beperkt bent :)

Jesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:11
Ik zou adviseren te kijken welke telefoon je wil en dan de reviews en gebruikerservaring erbij zoeken.
Ik vind de Nokia 6 en 7 plus wel intrigerend na de preview hier vandaag gelezen te hebben, beide zijn stevig maar de 6 werd met een tank vergeleken.
reviews: Nokia 8 Sirocco, 7 plus, 6 en 1 en 8110 - Kromming van de tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

offtopic:
@J3S5Efun mea culpa, dit kon ik natuurlijk niet weten, misschien handig om dit volgende keer in je openinspost te melden. :)

Heb je nog een bepaald budget? Dan ga ik even rondkijken voor je. :)

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3S5Efun
Op het moment weet ik nog niet echt hoeveel ik zou willen uitgeven maar mijn max zal rond de 600 liggen. Maar waarschijnlijk ga ik de telefoon met een abonnement kopen

Jesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

The Inquirer claimt dat hij tegen vallen beschermd zou moeten zijn, kon er verder weinig over vinden: https://www.theinquirer.n...peria-xz2-hands-on-review

Ik zou deze site eens doorlezen als ik jou was voor alternatieven:

https://www.techradar.com/news/best-rugged-smartphones-2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3S5Efun
Oke bedankt

Jesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@J3S5Efun in de aankoopadvies hoek verwachten we toch net wat meer eigen inzet dan je nu hebt laten zien. Zo is het belangrijk om al je eisen duidelijk op een rijtje te zetten en ook zelf al wat vooronderzoek te doen en met eigen opties te komen. Zie ook: Welkom in Aankoopadvies Tablets en Telefoons.

Als laatste geef je aan dat je het toestel iets meer dan één jaar hebt en je wacht totdat je kunt verlengen, dat is dus pas over een maand of 10. Tegen die tijd zijn er waarschijnlijk alweer nieuwe toestellen uitgekomen en heeft het voor nu niet zoveel zin om alvast een toestel uit te zoeken.

Ga dus eerst even zelf op onderzoek uit en mocht je er daarna nog niet uitgekomen zijn, maak dan gerust een nieuw topic aan.

[ Voor 29% gewijzigd door rens-br op 27-02-2018 09:32 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.