4K Ultra HD BluRays komen met een FullHD BluRay: verkopen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 21:24

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Ik vroeg me laatst iets af. Bij 4K Bluray releases krijg je bijna altijd dezelfde film -ook- in FUllH BluRay formaat (dus 2 schijfjes).

Is het mogelijk om een versie van de film te verkopen? Je hebt dan alsnog de film in UHD of FHD...

Ik meende me te herinneren dat UHD schijfjes echter altijd een online verificatie vereisen, maar dat weet ik niet zeker meer. :)

Gulfstream G650

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-10 19:15
Ik verkoop meestal het blu ray schijfje. En hou het uhd schijfje. 2x dezelfde film is niet nodig in mijn ogen. En verkoop de blu rsy schijfje meestal voor een paar euro. Ik blij, koper blij dat die goedkoop de nieuwste film heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 21:24

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
harley2009 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:11:
Ik verkoop meestal het blu ray schijfje. En hou het uhd schijfje. 2x dezelfde film is niet nodig in mijn ogen. En verkoop de blu rsy schijfje meestal voor een paar euro. Ik blij, koper blij dat die goedkoop de nieuwste film heeft.
Is het niet gek dat dit zomaar kan? Ik dacht toch echt dat ze niet los van elkaar gebruikt konden worden.

Gulfstream G650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-10 19:15
SalimRMAF schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:16:
[...]

Is het niet gek dat dit zomaar kan? Ik dacht toch echt dat ze niet los van elkaar gebruikt konden worden.
Niet dat ik weet. Vind het gek dat ze er een fullhd blu ray bijdoen. kunnen ze beter weglaten en de prijs goedkoper maken.. 2x dezelfde film is nutteloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23:04
De Blu Ray zit er bij onder meer bij, omdat alle extra's niet meer erbij passen op de UHD schijf, deze zit al vol met de data omdat het in de hogere beeldkwaliteit erop staat. En vaak ook de Dolby Atmos Soundtrack.

Persoonlijk zie ik liever dat ze een 3D versie erbij doen in plaats van de gewone Blu Ray. Gelukkig zijn deze speciale versies vaak wel uit onder meer de USA en ook Frankrijk te bestellen. Meestal nog voordeliger dan de extreme prijs die ze hier in NL voor een UHD durven te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
harley2009 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:11:
zou ik zonde vinden van mijn complete boxset, ziet er zo krom uit als er een bluraytje ontbreekt. als er op de kaft 4K+bluray staat, dan wil ik dat ook echt hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Farabi op 27-02-2018 17:02 ]

Pagina: 1