Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-07 07:13
Gisteren besteld, vandaag geleverd.

Qua bescherming beter dan mijn nilkin. Maar de sand is toch niet zoals in de tijd bij oneplus 1 in de tijd.

Hij zit er nog maar half uur op, dus veel kan ik er nog niet van zeggen. Hij schuift wat harder dan de nilkin voor het moment. Maar die was in begin ook gladder dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Jort
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-06 16:33
c4coupe schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 13:52:
[...]
Qua bescherming beter dan mijn nilkin. Maar de sand is toch niet zoals in de tijd bij oneplus 1 in de tijd.
Hoe is de bescherming ten opzichte van het meegeleverde hoesje, vooral bij de camera en het scherm?
Is dit hoesje aan te raden als je nog geen goede screenprotector hebt gevonden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• c4coupe
Jelle Jort schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:08:
[...]

Hoe is de bescherming ten opzichte van het meegeleverde hoesje, vooral bij de camera en het scherm?
Is dit hoesje aan te raden als je nog geen goede screenprotector hebt gevonden?
De camera heeft een kleine verhoging. 1mm ofzo? Je kan hem plat leggen zodat camera geen ondergrond raakt.

Met zijn scherm op tafel leggen, heeft die volgens mij ook wel 1 tot 2 mm ruimte. Bij mij zit nu tempered over. En komt zo goed als gelijk. Zonder dit tempered zal je wel wat extra ruimte hebben.

Ik zal deze avond even proberen foto's te nemen met mijn andere gsm.

Qua uitstraling vond ik de nilkin leuker in elke opzicht. Maar ik heb liever een iets stevigere case op de randen dan een hele mooie die zijn werk niet doet.

Van China heb ik nog een cover laten komen. Maar die verwacht ik binnen 2 weken pas.

edit: bij deze de foto's

https://ibb.co/mAsyJT
https://ibb.co/cK07Co
https://ibb.co/ive0Xo
https://ibb.co/nq40Xo

[ Voor 6% gewijzigd door c4coupe op 07-06-2018 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1187
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-10-2023
Ik had hiervoor de Huawei Nexus 6P met de onderstaande autolader in gebruik.

https://www.coolblue.nl/p...2-1a-usb-c-2-0-zwart.html

Met de Huawei telefoon nooit problemen gehad, maar als ik de autolader nu aansluit op m'n telefoon en dan op de sigarettenaansteker in m'n auto, dan gaat het lampje van de autolader uit. Komt dat omdat de lader niet genoeg stroom levert?

En welke autolader kan ik dan het beste kopen? Ik kom er niet helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Sentinel=-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06 16:21

-=Sentinel=-

*zucht...*

Heb altijd een Brodit actieve houder gehad voor mijn toestellen. Ze zijn prijzig, maar zitten altijd als gegoten.
Voor de Nokia 7+ is er nog geen houder en gaat er blijkbaar ook niet gekomen (had Zweden gemaild).
Ze kwamen wel met een alternatief:
https://www.brodit.se/product.html?id=521840

Ik twijfel om zo'n universele te nemen of toch een magnetische houden met draadloos laden..
Iemand advies?

Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti28
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:11
-=Sentinel=- schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:14:
Ik twijfel om zo'n universele te nemen of toch een magnetische houden met draadloos laden..
Iemand advies?
Is de 7+ zonder toevoegingen magnetisch op te hangen dan? Als ik de magneet van m'n tas er aan vast probeer te plakken gebeurd er niks. Of heb je het er dan over om zo'n plaatje staal er op te plakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Sentinel=-

-=Sentinel=-

*zucht...*

marti28 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:14:
[...]

Is de 7+ zonder toevoegingen magnetisch op te hangen dan? Als ik de magneet van m'n tas er aan vast probeer te plakken gebeurd er niks. Of heb je het er dan over om zo'n plaatje staal er op te plakken?
Ik zit te kijken naar de volgende houder:
https://www.gsmpunt.nl/ho...et-draadloos-opladen-ii-c

Voor zover ik kan zien hoef je geen plaatje staal op je telefoon te plaatsen.

Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti28
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:11
-=Sentinel=- schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:17:
[...]

Ik zit te kijken naar de volgende houder:
https://www.gsmpunt.nl/ho...et-draadloos-opladen-ii-c

Voor zover ik kan zien hoef je geen plaatje staal op je telefoon te plaatsen.
Hmm dat ziet er goed uit. Behalve dat draadloos laden natuurlijk geen zin heeft want dit wordt niet ondersteund door de 7+. Ik hoor graag je ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Sentinel=-

-=Sentinel=-

*zucht...*

marti28 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:09:
[...]

Hmm dat ziet er goed uit. Behalve dat draadloos laden natuurlijk geen zin heeft want dit wordt niet ondersteund door de 7+. Ik hoor graag je ervaringen!
Ik lees het idd ook in de reviews. Dat heeft dus geen meerwaarde.
Ik zit momenteel nog op de Nexus 5x. Deze krijgt nog steeds netjes de updates, maar begint wel wat traag te worden. Lastig, lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:06
Ik zit er aan te denken om deze telefoon te kopen. Ik wil ter bescherming graag een glazen screen protector kopen die vrijwel geheel her scherm beslaat. Bestaan die? Ik lees op bol.com dat de glazen screen protectors die ze daar verkopen allemaal te klein zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faabjan
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-06 15:04
AMD1800 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 17:53:
Ik zit er aan te denken om deze telefoon te kopen. Ik wil ter bescherming graag een glazen screen protector kopen die vrijwel geheel her scherm beslaat. Bestaan die? Ik lees op bol.com dat de glazen screen protectors die ze daar verkopen allemaal te klein zijn.
Deze vult het gehele scherm.
https://nl.aliexpress.com...ae803_1&priceBeautifyAB=0

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-07 16:20
Niet kopen, al deze screenprotectors hebben alleen lijm op de zwarte randjes waardoor er lucht onder komt en de screenprotector gaat schuiven op het toestel. Bovendien hebben die een afschuwelijk effect op de kleur en zwartweergave

[ Voor 4% gewijzigd door -ION- op 14-06-2018 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueWaffle
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-05 00:07

BlueWaffle

baba booey~

-ION- schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 22:28:
[...]

Niet kopen, al deze screenprotectors hebben alleen lijm op de zwarte randjes waardoor er lucht onder komt en de screenprotector gaat schuiven op het toestel. Bovendien hebben die een afschuwelijk effect op de kleur en zwartweergave
Ben het ermee eens dat ze niet echt werken. Je zult altijd een olie-achtige vlek in het midden krijgen dat je er alleen afkrijgt door hem weer los te maken en er onderweg te poetsen, maar dat gaat geheel tegen het principe van zo'n screenprotector; haalt de plak weg en daarna komt er weer een vlek.

Sommigen zijn niet echt fijn kwa glas, die geven veel vingerafdrukken en vlekken. Ik heb de mijne destijds via amazon.de gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:16
ook zoekende naar een goede protector. Nu 2 verschillende gehad, die zonder zwarte rand werken helemaal niet. Aan de zijkanten heb je dan een rand.
Nu een met een zwarte rand en die is prima. Tot vorige week, toen regende het en kwamen druppels op het scherm en prompt vocht er onder. Met als eind resultaat zon olie vlek.

Bestaan er uberhaupt wel goede protectors voor een krommend scherm?

Verder erg tevreden over de telefoon, wel zoekende naar hoe ik hem kan rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Hier ook de ultimate shield tempered glas al in de vuilbak gekieperd.

Olievlek, in de week water onder scherm. Ik zou niet weten wanneer mijn toestel in contact kwam met water. Zijkanten hingen al helemaal onder het stof achter de protector.

Daarstraks geprobeerd ultimate shield film aan te brengen. Dit is mislukt. Dus ook daar weer fail. De zijkanten bleven niet plakken, tot er op gegeven moment stof onder kwam van teveel te proberen.

Dus ook maar eraf, nu hangt een cheap Chinees ding op, dat zelf mijn scherm nog niet 100 procent dekt.

Triestig dat je tegenwoordig nog niet eens meer deftig een protector kan kopen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poppo_g
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik heb deze gekocht: https://www.wish.com/product/5b03cdcad8f58315e246efad . Ik heb hem er nu een week opzitten. Hij heeft het goede formaat, plakt goed, (nog) geen olievlek maar wel snel vingervlekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwindew
  • Laatst online: 27-07-2024
poppo_g schreef op zondag 17 juni 2018 @ 20:07:
[...]

Ik heb deze gekocht: https://www.wish.com/product/5b03cdcad8f58315e246efad . Ik heb hem er nu een week opzitten. Hij heeft het goede formaat, plakt goed, (nog) geen olievlek maar wel snel vingervlekken.
Status update? Nog steeds tevreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poppo_g
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
erwindew schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:26:
[...]

Status update? Nog steeds tevreden?
Nog steeds tevreden met de aankoop hiervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwindew
poppo_g schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:33:
[...]

Nog steeds tevreden met de aankoop hiervan
ik heb hem nu ook maar besteld. voor die 2 euro kunnen we het altijd proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Ze zijn vaak te klein, omdat het glas van de 7+ op de randen afgerond is. Dat kan je dus niet met een platte glazen screenprotector bedekken. In feite mag de screenprotector tot aan de buigstraal komen en niet verder, anders komt er troep onder, en laat het sneller los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

j1p schreef op maandag 28 mei 2018 @ 22:00:
[...]

Mag ik vragen hoe lang de kabel is die je bij de Anker gebruikt? Ik heb namelijk ook een Anker met QC3, met een kabel van 2,5 meter. Met deze kabel laadt de 7 Plus niet snel op, zelfs na een nacht laden maar 20%. Met een kortere kabel werkt het snelladen wel. Op mijn vorige telefoon, een LG G6, werkte de combinatie van lader en kabel wel voor snelladen.
20% na een nacht hoort volgens mij niet.
Maar het klopt wel dat de LG6 sneller laadt, want die heeft Quick Charge 3.0 techniek aan boord, terwijl de 7plus gewoon standaard USB 2.0 is (met USB-C connector).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Fireshade schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 15:35:
Maar het klopt wel dat de LG6 sneller laadt, want die heeft Quick Charge 3.0 techniek aan boord, terwijl de 7plus gewoon standaard USB 2.0 is (met USB-C connector).
De 7+ heeft ook Quick Charge 3.0....

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Zertaxka schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:34:
[...]

De 7+ heeft ook Quick Charge 3.0....
De 7 plus heeft gelukkig iets wat ze "fast battery charging" (18W, 9V/2A) noemen, maar dat is geen Quick Charge 3.0 (2.5A of 4.6A).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Fireshade schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 17:10:
De 7 plus heeft gelukkig iets wat ze "fast battery charging" (18W, 9V/2A) noemen, maar dat is geen Quick Charge 3.0 (2.5A of 4.6A).
Vreemd want :
Hoewel de Snapdragon 660 ondersteuning heeft voor Quick Charge 4, heeft Nokia alleen ondersteuning voor Quickcharge 3 ingebouwd. De oorzaak zou kunnen zijn dat de licentiekosten voor versie 4 hoog liggen, maar dat is gissen.
Bron

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Ah thanks, dat zou aan mijn bron kunnen liggen (https://www.gsmarena.com/nokia_7_plus-9058.php).
Maar ik zie inderdaad dat een andere test wijzen op QC 3.0 compatibiliteit:
http://www.chargerlab.com...comm-qc3-0-fast-charging/
Fijn om weer wat te leren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1p
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-06 23:54

j1p

Fireshade schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 15:35:
[...]

Het lijkt aan de lengte van de kabel te liggen, met een kortere kabel werkt de Anker met QC3.0 wel. Zal wel een beveiliging vanuit Nokia zijn dat als het voltage te laag is (door de interne weerstand van de langere kabel), hij slechts langzaam oplaadt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• c4coupe
erwindew schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 15:20:
[...]

ik heb hem nu ook maar besteld. voor die 2 euro kunnen we het altijd proberen :)
Hou ons op de hoogte, ik heb al zoveel besteld, ik wacht liever wat meningen af nu.

Ik doe het voorlopig met een plastic ding uit China.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• han.prinsen
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 24-11-2024
Wie heeft er een edge-to-edge screenprotector gevonden die wel goed past & hecht (dus niet met lijm onder de zwarte randen) en die de bolling van het scherm volgt ("curved")?

Heeft iemand ervaring met Panzerglass voor de 7plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-06 17:40

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Trouwens nog steeds de chromecast niet binnen. Note 7 vanaf dag één binnen...

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Het is sowieso een rommeltje met die actie: ik kreeg er eentje direct bij mijn bestelling (direct na launch) en later (vorige week) nog een extra via de post 7(8)7

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Ik heb trouwens ook nog de imak matte cover besteld vanop alie, met zandstructuur en de hoeken iets dikker. Zeer tevreden van de cover. De koperen accenten zie je wel niet meer, enkel op de lens achteraan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Werkt eender welke powerbank met qc3 dat jullie weten?

Ik heb nu een anker, maar geen qc3. En het mag toch sneller gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:55

Chiron

Moderator Discord
han.prinsen schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:36:
Wie heeft er een edge-to-edge screenprotector gevonden die wel goed past & hecht (dus niet met lijm onder de zwarte randen) en die de bolling van het scherm volgt ("curved")?

Heeft iemand ervaring met Panzerglass voor de 7plus?
Chiron in "[Nokia 7+] Accessoires"

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Heb deze TPU case van eBay binnen.
Uiterlijk naar verwachting en afwerking boven verwachting, prima hoes.

Het enige dat me echt tegenstaat is die neppe naad alsof genaaid is, gelukkig slecht te zien op de grijze kleur die ik heb.

Ben wel tevreden, dik genoeg om een val op te vangen itt het meegeleverde hoesje

https://m.ebay.nl/itm/Etu...951727&varId=582604951727

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaspeer
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-06 07:55
https://www.coolblue.nl/p...lus-back-cover-zwart.html

Sinds een week deze in gebruik genomen aangezien ik op vakantie, mede door de warmte, me begon te irriteren aan de meegeleverde plastic cover.

Prima cover met voldoende bescherming en ligt ook erg prettig in de hand door het wat zachter aanvoelende materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
-ION- schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 17:47:
Iemand ervaring met deze case? Lijkt me een stuk beter dan de meegeleverde en ik hoop zo nog wat van het uiterlijk van het toestel te kunnen genieten.
https://nl.aliexpress.com...or-Nokia/32836661452.html

[afbeelding]
Deze zojuist kunnen passen op het toestel. Is echt een topding, enige minpuntje is de wat grote cut-out voor de camera aan de achterkant, de andere cut-outs zijn wel top. Maar vergelijken met andere transparante cases is deze vele malen steviger en sluit ie veel beter aan op het toestel. Bovendien heeft ie van die hoekjes die kunnen indeuken bij een val zonder dat deze gelijk het toestel raakt. (zoals iedere fatsoenlijke case heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

-ION- schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 11:02:
[...]
Deze zojuist kunnen passen op het toestel. Is echt een topding, enige minpuntje is de wat grote cut-out voor de camera aan de achterkant, de andere cut-outs zijn wel top. Maar vergelijken met andere transparante cases is deze vele malen steviger en sluit ie veel beter aan op het toestel. Bovendien heeft ie van die hoekjes die kunnen indeuken bij een val zonder dat deze gelijk het toestel raakt. (zoals iedere fatsoenlijke case heeft)
Ziet er mooi uit. Ik heb die combo PC en TPU in een cover nog niet eerder gezien.
Maar als ik het goed zie, steekt de rand niet boven het scherm uit toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ION-
Fireshade schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 11:25:
[...]

Ziet er mooi uit. Ik heb die combo PC en TPU in een cover nog niet eerder gezien.
Maar als ik het goed zie, steekt de rand niet boven het scherm uit toch?
De rand komt wel een paar mm boven het scherm uit, ongeveer hetzelfde als bij mijn Spigen Rugged Armor voor mijn Moto G5 Plus. Dus het scherm raakt de ondergrond niet als het toestel op de kop ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1093929

ik heb een vraag over hoesjes voor nokia 7 plus.

bestaan er hoesjes die je telefoon tegen een stootje kunnen? zoals otterbox, lifeproof, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Anoniem: 1093929 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 18:40:
ik heb een vraag over hoesjes voor nokia 7 plus.

bestaan er hoesjes die je telefoon tegen een stootje kunnen? zoals otterbox, lifeproof, ...
Eigenlijk niet.
Ik heb een TPU case van Amazon.de met extra bescherming op de randen.
Zoeken op Nokia 7 plus Imak case.
Heb de doorzichtige en de sandstone besteld, kijken welke beter staat op m'n witte 7 plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Ik heb de sand, kan ze niet vergelijken met de doorzichtige. Maar ik ben er wel tevreden over in ieder geval.
jodeltje schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 16:02:
[...]

Eigenlijk niet.
Heb de doorzichtige en de sandstone besteld, kijken welke beter staat op m'n witte 7 plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jodeltje schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 16:02:
[...]

Eigenlijk niet.
hmm das jammer,
ik heb nu ook een hoesje gekocht met extra bescherming aan de hoeken.

nog een vraag kun je je telefoon instellen zonder simkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Anoniem: 1093929 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 20:10:
[...]
nog een vraag kun je je telefoon instellen zonder simkaart?
Ja

[ Voor 97% gewijzigd door jodeltje op 13-07-2018 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben op zoek naar een screen protector.
Welke raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwindew
Anoniem: 1093929 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 15:39:
Ik ben op zoek naar een screen protector.
Welke raden jullie aan?
ik wacht op mijn bestelling van Wish. Dit na aanraden van poppo_g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

erwindew schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:45:
[...]

ik wacht op mijn bestelling van Wish. Dit na aanraden van poppo_g.
Welk screenprotector is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Voor degenen die het opgegeven hebben een passende screenprotector te vinden die met de bolling van het glas meegaat: een flipcover kan ook een oplossing zijn - dan heb je eigenlijk geen screenprotector nodig. Nadeel is wel de flap die je eerst open moet doen om je mobiel verder te gebruiken.

Ik heb heel wat van die flipcovers uitgeprobeerd, en de enige die echt goed waren, vond ik die van Mofi.
Die zijn dun met een stijve flap (zit een dunne plaat verenstaal in, als ik het goed heb), gaan lang mee, en de casing waar je mobiel in wordt vastgehouden is van TPU (dus niet van dat harde plastic waarvan na een tijdje wat nokjes afbreken). Plus: best goedkoop ook.
Misschien zijn de Mofi flipcovers een optie voor de lezers hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:26
iemand nog een adres waar ik stickers kan halen. Ik had op mijn ouddere telefoons altijd stickers van dbrand of slickwraps, maar deze hebben helaas geen stickers voor de Nokia 7 plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro_meo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:57
Iemand al wireless charge (Qi) geprobeerd als accessoire op deze telefoon ?
Bij AliExpress heb je van die stukjes wat je ipv de lader (usb-c) in steekt maar heb niet echt een goeie kunnen vinden wat tegelijk in een hoesje weggewerkt oid is.

Op mijn iPhone 7+ geen problemen om zo een hoesje te vinden.

iOS N3rd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwindew
Helaas na een maand mocht hij de prullenbak gaan irriteren. Hoekjes braken af en de typische olievlekken kwamen tevoorschijn.

Nu op zoek naar iets anders. Iemand die al een leuke hoes heeft gevonden met cover?
erwindew schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 15:20:
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

erwindew schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 08:54:
Helaas na een maand mocht hij de prullenbak gaan irriteren. Hoekjes braken af en de typische olievlekken kwamen tevoorschijn.

Nu op zoek naar iets anders. Iemand die al een leuke hoes heeft gevonden met cover?

[...]
Bedoel je een flipcover hoes?
Zo ja, dan had ik hierboven een suggestie gedaan:
Fireshade in "[Nokia 7+] Accessoires"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwindew
Fireshade schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:31:
[...]

Bedoel je een flipcover hoes?
Zo ja, dan had ik hierboven een suggestie gedaan:
Fireshade in "[Nokia 7+] Accessoires"
Dat was hem idd. Dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-07 15:37
Ook net een Nokia 7 plus gekocht, zijn er ondertussen deftige screen protectors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-05 07:35
Ik ben ook in de markt voor een nieuwe, twee keer mijn telefoon laten vallen waardoor er 2 barsten in zitten. Probeer een nieuwe screen protector nu. Sowieso zijn die andere die niet 100% passen ook wel aan te raden. Ik heb liever een screen protector die een halve mm overlapt dan niks en een kapot scherm... Deze nieuwe die ik van onze Chinese vriend koop lijkt wel dunnere randen te hebben aan de zijkant, maar kan ook maar zo lijken. Ik laat het wel weten als ik hem heb binnen nu en een maand ofzo.

Fanaleds.com

• MrWouterNL
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 17:29
springfield89 schreef op maandag 10 september 2018 @ 18:02:
Ook net een Nokia 7 plus gekocht, zijn er ondertussen deftige screen protectors?
Ik hoop dat ik niet veels te laat ben, maar ik bestel mijn screenprotectors in China. Voor een paar euro heb je gewoon een extra glaasje er boven op. Geen problemen mee gehad

Anoniem: 1118467

Ook net de Nokia 7 Plus aangeschaft en natuurlijk ook op zoek naar een goede screenprotector. Je kan bij de smartbar van Mediamarkt een plastic screenprotector op maat laten maken en deze wordt er dan meteen voor je opgeplakt. Kost wel 2 tientjes, maar dan heb je tenminste zekerheid dat als ze het er niet goed op plakken, dat je het dan opnieuw kunt laten doen.

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom_W
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10-08-2020
Yo, hebben jullie toevallig inmiddels al een goede screenprotector gevonden? Ik ben op zoek. Ik heb er een uit china besteld, maar dat duurt nog wel een maand en daar kan ik niet op wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• All0The0Web
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-07 17:55
Tom_W schreef op maandag 24 september 2018 @ 21:20:
Yo, hebben jullie toevallig inmiddels al een goede screenprotector gevonden? Ik ben op zoek. Ik heb er een uit china besteld, maar dat duurt nog wel een maand en daar kan ik niet op wachten :p
Eerlijk gezegd niet. Alle 'normale' screenprotectors zijn slap en krijg ik er niet mooi op. Alle tempered glass die ik tot nu toe heb gehad hebben zo'n luchtrand om de zijkanten.

Nu kun je er olijfolie enzo tussen smeren maar daar had ik zelf niet zo'n behoefte aan.

Mochten er gebruikers met goede ervaringen zijn dan zijn die ook bij mij van harte welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom_W
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10-08-2020
Hebben bijvoorbeeld nog meer mensen ervaring met deze: https://www.ultimateshiel...tor?variant=7685293998126 ??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Ik heb deze officiële Nokia cover nu een tijdje in gebruik en hij is echt goed. Past perfect, makkelijk schoon te maken en niet te dik. Absoluut een aanrader:
https://www.bol.com/nl/p/...68481/?s2a=#product_title

Edit: wel belangrijk om te vermelden, de rand van de hoes is fluor oranje, ziet er goed uit, maar is een andere kleur dan de telefoon zelf.

Edit 2: ik heb de grijze variant trouwens

[ Voor 25% gewijzigd door jodeltje op 01-10-2018 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnldhfmmm
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13:32
Ik gebruik deze hoes: SLEO Voor Nokia 7 Plus Case Gehard Glas Back Case Voor Nokia 7 Plus Glas Gevallen Zachte Siliconen Frame Carbon fiber Patroon Cover
https://s.click.aliexpress.com/e/cbWwfQPW

Gehard glazen achterkant. Heerlijke en aparte hoes en net over de €4.
Hij was ook na een week al in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:49

Steef

GoT's Most Eaten

Chiron schreef op woensdag 25 april 2018 @ 13:25:
Ok, die Panzerglas is geen aanrader, ik had 'm helemaal schoongepoetst, stofvrij, plak hem erop, ennn... stofje in het midden. :( Daarna was ik fucked, want er zit een sticker bij om stof weg te halen, die plakt echt onmogelijk hard vast aan de plakzijde van de protector. Eenmaal eraf zitten er lijmresten op :(

Als het stofje er niet onder had gezeten en in een keer goed was gegaan, was het best geslaagd denk ik; Nu heb ik door het prutsen in een poging het stofje en de lijmresten er weer af te krijgen, allemaal troep en oneffenheden op zitten.

Er zit een zwarte rand in, dat had van mij niet gehoeven.. Ik heb het idee dat ie overlapt met de randen van het scherm, en nu zie je als het scherm uit staat nog de vorm van het scherm. Als je hem plakt moet ie ook exact op de goeie plek zitten.
Zonder protector is zwart ook echt bijna 'oled' zwart en loopt praktisch naadloos over in de bezel, veel mooier.

Verder ben ik niet echt onder de indruk van de oleophobische laag, die van de telefoon zelf is veel beter. Vingerafdrukken en vlekken zijn nu veel zichtbaarder.

Het contrast lijkt iets minder, en spiegelt ook meer. Ook is het hele effect van een gelamineerd scherm weg, want er zit nu een glaslaag tussen.

Ik kijk het nog even een poosje aan, maar de kans is groot dat ik hem gewoon wegmieter en weer naked ga, of voor een plastic protector (is er al een goeie matte variant te krijgen?). Of wacht op een versie van Spigen, die heb ik op mn iphone SE en die glazen protector is wel supergoed.

Die 25 euro kan je dus beter aan iets anders besteden :( |:(

**update

Het grote verschil met de Spigen hard glass protector op mn iphone is dat de 'plaklaag' bij de Panzerglass alleen onder het zwarte gedeelte zit, dus er zit een dun laagje lucht tussen de protector en het kijkgedeelte. Dat verklaart ook de glare en het mindere contrast. Vanmorgen zat het dus vol met stof, en om het risico op putjes (dat stof kan ook zand zijn, waarna je risico hebt dat je ze in het glas van de telefoon drukt) te voorkomen heb ik 'm er maar af gehaald en weggemieterd :(
Dit geld ook voor de Celular-line protector welke bij de MediaMarkt is te kopen :/ . Lekker laten liggen, dit type glazen schermprotector heeft allemaal een opstaande kleefrand welke de aanraakgevoeligheid finaal verslechterd, met name rond de randen van het scherm.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JIHBAls.png

Ik herken ook de verschrikkelijke reflecties en de zeer slecht werkende olie werende coating. Geld weggooien dit spul :X

Heb je inmiddels iets beters?

Zelf heb ik zojuist een film protector (Ultimate Shield) gekocht, gratis verzending vanuit Engeland:

https://www.ultimateshiel...ble-film-screen-protector

Dit is een film welke je nat moet plaatsen en bij indrogen zal hechten, het idee is dat deze wel mooi rond de curves in het scherm komt. Ben benieuwd, voor 9 euro is dat nog eens te proberen :) Betaling kon gewoon via PayPal.

[ Voor 6% gewijzigd door Steef op 08-10-2018 19:49 . Reden: typos ]

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwindew
ThaRabbit schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:34:
[...]

Dit geld ook voor de Celular-line protector welke bij de MediaMarkt is te kopen :/ . Lekker laten liggen, dit type glazen schermprotector heeft allemaal een opstaande kleefrand welke de aanraakgevoeligheid finaal verslechterd, met name rond de randen van het scherm.

[Afbeelding]

Ik herken ook de verschrikkelijke reflecties en de zeer slecht werkende olie werende coating. Geld weggooien dit spul :X

Heb je inmiddels iets beters?

Zelf heb ik zojuist een film protector (Ultimate Shield) gekocht, gratis verzending vanuit Engeland:

https://www.ultimateshiel...ble-film-screen-protector

Dit is een film welke je nat moet plaatsen en bij indrogen zal hechten, het idee is dat deze wel mooi rond de curves in het scherm komt. Ben benieuwd, voor 9 euro is dat nog eens te proberen :) Betaling kon gewoon via PayPal.
Ben zeer benieuwd naar je bevindingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veendammer
  • Registratie: December 2013
Ik heb de ultimate shield protector bij Amazon.de gekocht. Heb alleen het scherm gedaan, niet de zijkant en achterkant protectors. Bevalt prima.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

erwindew schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:12:
[...]
Ben zeer benieuwd naar je bevindingen :)
Bij deze :)

(Foto's zijn paint-resize, dus let niet op de artifacts)

Ik heb een Ultimate Shield gekocht bij deze webshop in de UK. Daarbij heb ik de "screen only" variant gekocht voor 7.99 GBP, ofwel 9.45 in Europees geld. Gekocht op 8 oktober, zonder verzendkosten kwam hij op zaterdag de 13e in een kartonnen versterkte enveloppe aan, inclusief "niet buigen" sticker.

Inhoud van de verpakking:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/h8qOFSV.jpg

Methode is als volgt:
  • Handen wassen met zeep, drogen
  • Telefoon uit + vetvrij + ontstoffen
  • Vingers nat maken in een kommetje zeepwater
  • Folie los peuteren
  • Kleefzijde van de folie volledig benatten met het zeepwater
  • Folie op de telefoon leggen en het water er onderuit drukken bij de bijgeleverde plastic tool, omwikkeld met het bijgeleverde microvezeldoekje
  • 25 - 45 minuten wachten, dit zodat de nog vrij staande randjes aan de lucht kunnen drogen
  • Randjes van de folie rond het gekromde glas drukken
  • De folie cured in 2-3 dagen, tot die tijd kan hij wat waas vertonen
Na de eerste applicatie, voor het aandrukken van de randjes, zie je inderdaad de gevreesde "halo":
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GTKEUOR.jpg

Na +/- 30 minuten wachten heb ik de randjes rustig met stevige druk over de rand gevormd, met dit als resultaat:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7Rq47U1.jpgAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HaYAkc8.jpg

Tot dusver prima, kijken of hij goed blijft zitten de komende weken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullshark
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 06-04-2022
jodeltje schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 17:06:
Ik heb deze officiële Nokia cover nu een tijdje in gebruik en hij is echt goed. Past perfect, makkelijk schoon te maken en niet te dik. Absoluut een aanrader:
https://www.bol.com/nl/p/...68481/?s2a=#product_title

Edit: wel belangrijk om te vermelden, de rand van de hoes is fluor oranje, ziet er goed uit, maar is een andere kleur dan de telefoon zelf.

Edit 2: ik heb de grijze variant trouwens
Cool hoesje! Design en kleuren passen erg goed bij en voegen zelfs iets toe aan de telefoon. Echter, ik vraag me wel af: zijn de randen om het scherm en de camera genoeg verhoogd om deze onderdelen te beschermen wanneer je de Nokia 7 Plus op de voor- of achterkant legt?

Op foto's lijkt het net alsof de hoogte vergelijkbaar is met het originele hoesje, wat niet echt ideaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Bullshark schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 12:04:
[...]
Cool hoesje! Design en kleuren passen erg goed bij en voegen zelfs iets toe aan de telefoon. Echter, ik vraag me wel af: zijn de randen om het scherm en de camera genoeg verhoogd om deze onderdelen te beschermen wanneer je de Nokia 7 Plus op de voor- of achterkant legt?

Op foto's lijkt het net alsof de hoogte vergelijkbaar is met het originele hoesje, wat niet echt ideaal is.
Dat klopt, de randen zijn hetzelfde als bij het bijgeleverde hoesje, je kunt hem dus niet met het scherm naar beneden op tafel leggen.
(al vind ik dat persoonlijk niet erg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullshark
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 06-04-2022
jodeltje schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 12:13:
[...]

Dat klopt, de randen zijn hetzelfde als bij het bijgeleverde hoesje, je kunt hem dus niet met het scherm naar beneden op tafel leggen.
(al vind ik dat persoonlijk niet erg)
Dank voor je snelle reactie, man :)

Voor mezelf sprekend lijkt dit hoesje ook wel interessant: https://www.smartphonehoe...product-reviews-container

Mischien ietwat lomp door verstevigde hoeken; echter, bescherming is daardoor hoe dan ook verzekerd! Ook door extra hoge randen aan zowel de voor- en achterkant. Daarnaast geeft de 'rugged' look toch wel een stoere uitstraling.

Overigens heb ik naar aanleiding van de positieve verhalen de Ultimate Shield Invisible Film Screen protector besteld uit de UK. Hopelijk is het een goede combinatie met bovengenoemde case!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erwindew
ThaRabbit schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:02:
[...]

Ik heb een Ultimate Shield gekocht bij deze webshop in de UK. Daarbij heb ik de "screen only" variant gekocht voor 7.99 GBP, ofwel 9.45 in Europees geld. Gekocht op 8 oktober, zonder verzendkosten kwam hij op zaterdag de 13e in een kartonnen versterkte enveloppe aan, inclusief "niet buigen" sticker.

[Afbeelding]

Methode is als volgt:
  • Folie los peuteren
  • Folie op de telefoon leggen en het water er onderuit drukken bij de bijgeleverde plastic tool, omwikkeld met het bijgeleverde microvezeldoekje
  • 25 - 45 minuten wachten, dit zodat de nog vrij staande randjes aan de lucht kunnen drogen
Na de eerste applicatie, voor het aandrukken van de randjes, zie je inderdaad de gevreesde "halo":
[Afbeelding]

Na +/- 30 minuten wachten heb ik de randjes rustig met stevige druk over de rand gevormd, met dit als resultaat:
[Afbeelding][Afbeelding]

super review! ik blijf je volgen voor de rest :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

erwindew schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:10:
[...]

super review! ik blijf je volgen voor de rest :)
(y) met een weekje of twee gebruik laat ik wel even weten of hij goed is blijven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb deze week mijn gsm upgedate naar pie.
Maar ik mis nu iets heel erg
Waar kan ik tap to wake vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subliminal
  • Laatst online: 23-10-2022
Anoniem: 1093929 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:21:
ik heb deze week mijn gsm upgedate naar pie.
Maar ik mis nu iets heel erg
Waar kan ik tap to wake vinden?
Instellingen>Weergave>Geavanceerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Bullshark schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 12:42:
[...]

Dank voor je snelle reactie, man :)

Voor mezelf sprekend lijkt dit hoesje ook wel interessant: https://www.smartphonehoe...product-reviews-container

Mischien ietwat lomp door verstevigde hoeken; echter, bescherming is daardoor hoe dan ook verzekerd! Ook door extra hoge randen aan zowel de voor- en achterkant. Daarnaast geeft de 'rugged' look toch wel een stoere uitstraling.

Overigens heb ik naar aanleiding van de positieve verhalen de Ultimate Shield Invisible Film Screen protector besteld uit de UK. Hopelijk is het een goede combinatie met bovengenoemde case!
Aanvullend zijn er deze rugged covers, in meerdere kleuren voor de liefhebbers:
https://www.ebay.nl/itm/F...k-Cover-Skin/273171410259
Als je kan wachten, is dat veel goedkoper ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Fireshade op 29-10-2018 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwindew
ThaRabbit schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:29:
[...]

(y) met een weekje of twee gebruik laat ik wel even weten of hij goed is blijven zitten.
Nog steeds zo positief? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

Over de screenprotector wel, de film is goed blijven zitten en vertoont geen halo effect. Wel moet ik zeggen dat de film niet helemaal glad is, maar een lichte textuur vertoont als het licht er onder een hoek op staat. Dit is niet vervelend en valt niet op als het scherm aan staat.

Verder kan ik de huidige staat helaas niet laten zien, de telefoon is i.v.m. schermproblemen (zie hier) onderweg naar Nokia. Zodra hij terug is kom ik hier op terug :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Is er inmiddels al een glazen protector die wél perfect past?

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-07 15:49
Fireshade schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:17:
[...]

Aanvullend zijn er deze rugged covers, in meerdere kleuren voor de liefhebbers:
https://www.ebay.nl/itm/F...k-Cover-Skin/273171410259
Als je kan wachten, is dat veel goedkoper ;)
Ik heb deze. Valt tegen. Niet hoog genoeg om de lens van de grond te halen. Biedt weinig extra bescherming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-67
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 11-06-2019
El_Bandito schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:04:
Is er inmiddels al een glazen protector die wél perfect past?
Ik heb er een van PanzerGlass, die past perfect. Gekocht in MediaMarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

M-67 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 12:02:
[...]

Ik heb er een van PanzerGlass, die past perfect. Gekocht in MediaMarkt.
Geen last van touch gevoeligheid die slechter is geworden rond je randen van het scherm?
Chiron schreef op woensdag 25 april 2018 @ 13:25:
Het grote verschil met de Spigen hard glass protector op mn iphone is dat de 'plaklaag' bij de Panzerglass alleen onder het zwarte gedeelte zit, dus er zit een dun laagje lucht tussen de protector en het kijkgedeelte. Dat verklaart ook de glare en het mindere contrast. Vanmorgen zat het dus vol met stof, en om het risico op putjes (dat stof kan ook zand zijn, waarna je risico hebt dat je ze in het glas van de telefoon drukt) te voorkomen heb ik 'm er maar af gehaald en weggemieterd
Heb je toevallig gekeken of de lijmlaag overal onder het glas zit, of dat hij alleen onder het zwarte randje zat? Ik had zelf ook flinke last, misschien hebben ze aanpassingen gedaan?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JIHBAls.png

Er is overigens een los topic hiervoor:

[Nokia 7 Plus] Accessoires

[ Voor 6% gewijzigd door Steef op 02-11-2018 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-67
ThaRabbit schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:16:
[...]

Geen last van touch gevoeligheid die slechter is geworden rond je randen van het scherm?

[...]

Heb je toevallig gekeken of de lijmlaag overal onder het glas zit, of dat hij alleen onder het zwarte randje zat? Ik had zelf ook flinke last, misschien hebben ze aanpassingen gedaan?

[Afbeelding]

Er is overigens een los topic hiervoor:

[Nokia 7 Plus] Accessoires
ja enkel op de zwarte randen is er lijm, af en toe een beetje stof eronder maar da verdwijnt na een tijd.
bovenaan soms minder touch gevoeligheid. aan de andere kant, 't is een van de weinige screen covers die volledig past.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
ThaRabbit schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:02:
[...]

[Afbeelding]

Methode is als volgt:
  • Folie los peuteren
[Afbeelding]

[Afbeelding][Afbeelding]

Thanks! Gisteren besteld, lijkt een beetje op de protectors van invisibleshield die ik altijd voor mn iphones en camera lcd's kocht :) Aanbrengen met een vloeistof inderdaad.

Het is een beetje funky spul, je ziet een lichte golfbeweging aan het oppervlak idd. Oppassen met scherpe puntige dingen, then again, daar is het de protector voor. Voor de rest is het redelijk bombestendig, het is een soort siliconen/rubber, dus de protector breekt in ieder geval niet als je 'm laat vallen :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

Chiron schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:21:
[...]

Thanks! Gisteren besteld, lijkt een beetje op de protectors van invisibleshield die ik altijd voor mn iphones en camera lcd's kocht :) Aanbrengen met een vloeistof inderdaad.

Het is een beetje funky spul, je ziet een lichte golfbeweging aan het oppervlak idd. Oppassen met scherpe puntige dingen, then again, daar is het de protector voor. Voor de rest is het redelijk bombestendig, het is een soort siliconen/rubber, dus de protector breekt in ieder geval niet als je 'm laat vallen :)
Dit is inderdaad exact mijn ervaring. De protector blijft zacht maar is niet vervelend of bijzonder stroef in het gebruik, er blijft ook geen troep op hangen - incluus vingerafdrukken en is prima schoon te maken met een doekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
MainframeX schreef op maandag 5 november 2018 @ 22:22:
Ik heb inmiddels mijn oplaad probleem opgelost door weer de originele kabel te gebruiken. Ik had een langere kabel in gebruik die ik van ali express gekocht had. In vervolg maar geen kabels meer van Ali express o.i.d. gebruiken.
Ik heb ook alleen problemen met een zeer goedkope kabel, de originele en die van Amazon doen het prima. Die ene Chinese van Ebay zat al snel losjes en laadde op een gegeven moment niet meer op. De rest werkt al maanden perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:21
MainframeX schreef op maandag 5 november 2018 @ 22:22:
Ik heb inmiddels mijn oplaad probleem opgelost door weer de originele kabel te gebruiken. Ik had een langere kabel in gebruik die ik van ali express gekocht had. In vervolg maar geen kabels meer van Ali express o.i.d. gebruiken.
Ik heb (lange) kabels van het merk Ugreen (ook Ali) en die werken prima.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349018

senne76 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:34:
Ik heb hem een week geleden bij Belsimpel gekocht en ik heb tot nu toe nog geen problemen met helderheid of iets dergelijks gehad. Enige minpunt is dat ik geen goede glazen screenprotector kan vinden. Voor de rest ben ik zeer tevreden over het toestel.
hoi heb hem ook bij hun gekocht en gelijk een screenprotector op laten zetten in de winkel en past gewoon goed en mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senne76
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-07 11:41
Anoniem: 349018 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 15:43:
[...]

hoi heb hem ook bij hun gekocht en gelijk een screenprotector op laten zetten in de winkel en past gewoon goed en mooi.
Heb je een glazen of een plastieke protector genomen? Ik heb die glazen van Mobilize die Belsimpel verkoopt en hij heeft heel erg last van het zogenaamde halo effect doordat de protector niet met de randen van het scherm meebuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb de glazen ook maar wat bedoel jij met dat halo effect? :)

Heb je een glazen of een plastieke protector genomen? Ik heb die glazen van Mobilize die Belsimpel verkoopt en hij heeft heel erg last van het zogenaamde halo effect doordat de protector niet met de randen van het scherm meebuigt.
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senne76
Anoniem: 349018 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 06:16:
heb de glazen ook maar wat bedoel jij met dat halo effect? :)

[/quote]
Aan de randen van de screenprotector zit lucht , hij 'zweeft' hier eigenlijk boven het scherm. Dit komt omdat het scherm aan de randen een beetje buigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke ik heb daar dus geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senne76
Dan ga ik eens contact opnemen met Belsimpel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
ThaRabbit schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:09:
[...]

Dit is inderdaad exact mijn ervaring. De protector blijft zacht maar is niet vervelend of bijzonder stroef in het gebruik, er blijft ook geen troep op hangen - incluus vingerafdrukken en is prima schoon te maken met een doekje.
Inmiddels binnen en gisteren bevestigd, ik had ook de 'lucht' langs de randjes.. maar na een half uurtje drogen kon ik ze zo aandrukken en is er niks meer van te zien, volgt mooi de gebogen randen van het scherm.

Deze protector had ik veel eerder moeten kopen.. note to self> bij een volgende telefoon meteen aanschaffen en de rest vergeten.

Dat 'geribbelde/putjes' effect heeft trouwens nog een ander voordeel, het oppervlak glimt maar breekt het spiegelbeeld zodat je niet je eigen hoofd ziet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

Chiron schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:23:
[...]

Inmiddels binnen en gisteren bevestigd, ik had ook de 'lucht' langs de randjes.. maar na een half uurtje drogen kon ik ze zo aandrukken en is er niks meer van te zien, volgt mooi de gebogen randen van het scherm.

Deze protector had ik veel eerder moeten kopen.. note to self> bij een volgende telefoon meteen aanschaffen en de rest vergeten.

Dat 'geribbelde/putjes' effect heeft trouwens nog een ander voordeel, het oppervlak glimt maar breekt het spiegelbeeld zodat je niet je eigen hoofd ziet :+
Het is even pielen om het goed te krijgen, maar het bevalt mij tot dusver ook erg goed inderdaad.

Vandaag kwam ik er achter dat deze protector ook prima is te verwijderen en opnieuw is te plaatsen. Het laat geen residu achter op het scherm en de 2e applicatie ging perfect.

Hij zat scheef :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
ThaRabbit schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 12:34:
[...]

Het is even pielen om het goed te krijgen, maar het bevalt mij tot dusver ook erg goed inderdaad.

Vandaag kwam ik er achter dat deze protector ook prima is te verwijderen en opnieuw is te plaatsen. Het laat geen residu achter op het scherm en de 2e applicatie ging perfect.

Hij zat scheef :9
hmm.. ook eens proberen hier, er zit toch een haartje tussen :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• c4coupe
5D Volledige Lijm Volledige Dekking Gehard Glas Beschermende Film Voor Nokia 2 3 5 2018X5X6 7 plus Screen Protectors Guard Glas Film
https://s.click.aliexpress.com/e/0s3v9UM

Ik heb deze gekocht, maanden terug, vandaag erop gedaan. En deze hecht overal. Wel links en rechts een klein beetje verlies van je scherm. Maar hij hecht overal

• RaPMaN
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-07 17:30
c4coupe schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 16:35:
5D Volledige Lijm Volledige Dekking Gehard Glas Beschermende Film Voor Nokia 2 3 5 2018X5X6 7 plus Screen Protectors Guard Glas Film

Ik heb deze gekocht, maanden terug, vandaag erop gedaan. En deze hecht overal. Wel links en rechts een klein beetje verlies van je scherm. Maar hij hecht overal
Gebruik je hem in combinatie met de bijgeleverde transparante back cover?

• c4coupe
RaPMaN schreef op donderdag 27 december 2018 @ 06:06:
[...]

Gebruik je hem in combinatie met de bijgeleverde transparante back cover?
Ik gebruik een cover van nilkin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwindew
c4coupe schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 16:35:

Werkt hij nog steeds zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
erwindew schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 13:07:
[...]

Werkt hij nog steeds zo goed?
Na een week werd ik gek van een stofje. Dit willen weghalen en mislukt. Verder deed die het geweldig hoor. Al merk je wel hard het extra gewicht van zo'n glasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-67
Flying schreef op maandag 20 mei 2019 @ 08:19:
Ook hier geen problemen met het toestel, aangekocht op release. Het enige waar ik me aan erger is het inmiddels compleet vergeelde hoesje. Ik heb op het internet al even voor een vervanger rondgekeken, maar ik zou het liefst terug zo'n flexibel hoesje hebben en niet zo'n hard plastic ding.
Bij GSMPunt.nl kan je er vinden: https://www.gsmpunt.nl/ho...7-plus-transparant-hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-05 07:35
Zijn er nou echt verschillende glazen screen protectors? Ik heb zogenaamd 3 verschillende al versleten in een jaar, en zijn gewoon allemaal dezelfde (die met lelijke zwarte randen eromheen). Hij sluit niet helemaal 100% tot de randen aan, zit een raar stippel textuur in ofzo, de kleuren en helderheid gaan er van achteruit (zijn al niet super op dit toestel), en als ik wielren/mtb met telefoon in rugzakje dan gaat er altijd vocht tussen de telefoon en de protector zitten omdat ze dus niet 100% hechten rond de hoeken (zie je niks van trouwens).

Nu weer eraf gehaald, en wauw wat is dat scherm gelijk een stuk mooier. Zwart is zwarter, kleuren hebben meer contrast. Ook de voorkant ziet er gelijk weer zo gelikt uit. _/-\o_

Al die dure meuk, is dat wel anders/beter? Las iets over die Engelse met vloeistof?

Als het maar geen plastic rommel is, want dat is helemaal drama. Had toen uit Nederland van die dingen geprobeerd en dat zag er helemaal niet uit, kraste al met het erop doen, en als je met je nagel erover ging kreeg je ook al strepen/krassen. Drama dus.

Fanaleds.com

Pagina: 1 2 Laatste