Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:46
Ik zoek een?
Twee goedkope kleine tablets voor de kinderen. Zal voornamelijk gebruikt worden voor het kijken van filmpjes in een lange autorit en af en toe een (simpel) spelletje

Wat is je budget?
Idealiter blijf ik onder de €100 per tablet, maar iets meer kan ook

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het kijken van gedownloade filmpjes, youtube, puzzelspelletjes

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb eigenlijk het ideale apparaat al gevonden: de Amazon Fire HD8, helaas is deze niet leverbaar in Nederland en ik woon niet bij de grens met Duitsland.
Een andere optie is de Lenovo Tab 3 essential maar daarbij heb ik twijfels over software en updates

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vind het niet erg om met custom roms aan de slag te gaan en zou dan ook graag een tablet op de kop tikken met goede community support. Binnen mijn prijsklasse zijn wel wat chinatablets te vinden (heb ik geen problemen mee) maar zonder goede software zijn die dingen ook niet veel waard.

Wie kan mij helpen?

Beste antwoord (via rens-br op 08-03-2018 09:31)

• Jarrean
Bedankt voor de reacties!
Tweedehands is opzich een goede optie, alleen wil ik wel twee dezelfde tablets hebben om gekibbel te voorkomen. Na veel zoeken kwam toch naar voren dat de Fire HD 8 is wat ik zoek, heb nu 2 refurbished exemplaren via een nederlandse webshop kunnen vinden voor 80 euro (bijna zelfde als nieuwprijs helaas, maar wel met garantie in nederland)

edit: smartphone is toch te klein om een puzzeltje te doen of kijken naar een filmpje in de auto (vanuit een tablethouder) maar bedankt voor het meedenken

[ Voor 17% gewijzigd door Jarrean op 28-02-2018 13:37 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:19
Als ik out of the box denk, zou dan een smartfoon zonder SIM kaart ook iets kunnen zijn voor de kinderen? Je hebt dan meer keuze, bijvoorbeeld:

categorie: Smartphones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Kijk hier eens, heel veel aanbod. :)

categorie: Tablets

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:19
Wel aangeven dat dat 2dehands is..... Geen idee of de starter dat wil, en of het 2 dezelfde moeten zijn voor de kinderen.....

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Jarrean
Tweedehands is opzich een goede optie, alleen wil ik wel twee dezelfde tablets hebben om gekibbel te voorkomen. Na veel zoeken kwam toch naar voren dat de Fire HD 8 is wat ik zoek, heb nu 2 refurbished exemplaren via een nederlandse webshop kunnen vinden voor 80 euro (bijna zelfde als nieuwprijs helaas, maar wel met garantie in nederland)

edit: smartphone is toch te klein om een puzzeltje te doen of kijken naar een filmpje in de auto (vanuit een tablethouder) maar bedankt voor het meedenken

[ Voor 17% gewijzigd door Jarrean op 28-02-2018 13:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-06 13:34
Jarrean schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:36:

Ben je er happy mee? Zit naar hetzelfde model te kijken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:07
Vecodo schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:12:
[...]

Ben je er happy mee? Zit naar hetzelfde model te kijken!
Same here... Welke webshop als ik vragen mag.. en hoe is de ervaring?

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jarrean
Ik heb ze gekocht via rebuy. De tablets bevallen goed, er zit een fijne parental control op en playstore is eenvoudig te installeren. De twee tablets waren ook in prima staat (gekozen voor staat zeer goed) de tablets liggen nu te wachten op hun hoesje.

De tablets reageren snel, performance en beeld is zeer goed voor de prijs

[ Voor 13% gewijzigd door Jarrean op 07-03-2018 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-06 13:34
Webshop is wel duur. Ben nu in Duitsland en daar is de 8, 80 euro (nieuw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
Vecodo schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 18:32:
Webshop is wel duur. Ben nu in Duitsland en daar is de 8, 80 euro (nieuw)
Klopt, als je die mogelijkheid hebt zou ik het ook zeker aanraden. Ik woon alleen niet in de buurt van Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doolittle77
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-05 19:18
Ook aan het kijken naar fire HD voor dochter van 7 (via Amazon.fr wel naar België, via .de niet). Vroeg me af of deze wel gewoon In Nederlands gezet kan worden. Kan iemand dat bevestigen of ontkennen. Kan deze info niet terugvinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
De tablets zijn out of the box niet in het Nederlands in te stellen.
Pagina: 1