Toon posts:

Kan ik branden over het netwerk ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HELP!!!ik ben al dagen bezig maar het lukt voor geen meter!!!ik heb een netwerkje gemaakt wat op zich redelijk werkt ,op 1 ding na ......
pc1(hoofd)pc2(partner+brander+nero software)
ik wil vanaf pc1 >pc2 kunnen bedienen om een cdtje te branden,maar het probleem is dat mijn brander niet wordt herkend door nero als ik het via het netwerk doe.doe ik het zonder het netwerk(wat veel geeikel geeft met 1 monitor en 1 toets en 1 muis) herkent ie alles en kan ik zonder problemen branden.

Verwijderd

anders probeer je het eens met VNC ofzo, lukt dat niet? Veel succes trouwens met dat remote-branden...ik denk er iig nooit aan als ik een cd'tje heb lopen, lekker alles via netwerk, weer een onderzetter :(

Verwijderd

Topicstarter
wat bedoel je precies met vnc????
ik ben nog niet zo thuis in het netwerk gebeuren!!!

Verwijderd

ik heb hier een server staan met win advanced server erop en heb mijn hardeschijf zo gedeeld dat deze schijf voor alle andere pc gezien wordt als een "eigen schijf/partitie", kan zonder problemen op 8 speed branden vanaf een andere pc :) met 100mbit switch ertussen :P

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:20

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb ff je topictitel aangepast. Probeer voortaan wat duidelijkere topictitels te gebruiken, die beter je probleem/vraag omschrijven.

VNC is een tooltje net zoals PC-anywhere, dan kun je over het netwerk het "beeldscherm" van de andere computer overnemen, en dus alles bedienen. Kun je dus vanf jouw PC de andere bedienen.

In de FAQ bij tips en trucs staat een link waar je hem kunt downloaden.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 22:50 schreef wammes-waggel het volgende:
wat bedoel je precies met vnc????
ik ben nog niet zo thuis in het netwerk gebeuren!!!
VNC stelt je in staat om toetsebord muis en video over te nemen. Dus is het net alsof je achter die machine zit. Werkt overigens best goed eigenlijk...... (alleen dos schermen niet in volledige schermgroote...)

Oeps niet goed opgelegt... sorry |:(

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op zaterdag 14 juli 2001 10:04 schreef X-terior het volgende:

[..]

VNC stelt je in staat om toetsebord muis en video over te nemen. Dus is het net alsof je achter die machine zit. Werkt overigens best goed eigenlijk...... (alleen dos schermen niet in volledige schermgroote...)

Oeps niet goed opgelegt... sorry |:(
Maar ik vind het niet lekker genoeg werken om het te gebruiken voor andere dingen dan eenvoudig beheer. Een servertje is er nog wel mee te beheren, maar als je hele cd's gaat bakken zou ik gek worden van VNC..

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

NETBUS
offe
SUBZEVEN
ofzo

server bij je bakkerPC erop, client bij jezelf.

cd bakken werkt als volgt:

open je client
connect met je andere pc als je dat niet al gedaan hebt
fullscreen client maken (werkt makkelijker)
start op de normale wijze een goed brand programma op (of nero als je daar mee werkt)
doe dingen, en bak de CD.
sluit de client
ga vrolijk leuke dingen doen
haal na een paa rminuten de verse CD.

kl-aa-r ! :)

dat vnc is trouwens een traag spulletje hoor. wat onfijn zeg. vandaar het idee sub7 of netbus. netbus is er trouwens ook in legale niet-voor-vervelende-pubertjes versie.

en dat bierviltjes bakken, dan moet je maar burnproof nemen >:)
Pagina: 1