Mijn vraag
Op dit moment gebruik ik Dropbox professional als mijn 'Cloud'. Ik loop tegen de beperking van 1Tb aan en ik wil graag meer. Daarnaast biedt Dropbox Selective Sync aan en dat is precies wat ik zoek. Alleen zit die optie niet in mijn Abo. Ik zoek dus een Cloudprovider die de bestanden alleen download op het moment dat ik ze nodig heb.
Daarnaast moet de provider voorkomen in het lijstje van Qnap's Hybrid BackUp Sync. WebDav kan ook.
Relevante software en hardware die ik gebruik
MacOs en iOs.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
OneDrive valt af omdat MS geen goede ondersteuning biedt voor MacOs. Wel interessant, want je krijgt Office erbij cadeau en 5Tb. Mijn ervaringen met One Drive for business zijn erg goed.
Hubic valt af vanwege dramatische recensies
iCloud is een goede optie, maar die komt niet voor in het lijstje van Dropbox
AmazonDrive biedt niet wat ik zoek..,,
Wie heeft er nog andere opties of briljante ideeën?
Op dit moment gebruik ik Dropbox professional als mijn 'Cloud'. Ik loop tegen de beperking van 1Tb aan en ik wil graag meer. Daarnaast biedt Dropbox Selective Sync aan en dat is precies wat ik zoek. Alleen zit die optie niet in mijn Abo. Ik zoek dus een Cloudprovider die de bestanden alleen download op het moment dat ik ze nodig heb.
Daarnaast moet de provider voorkomen in het lijstje van Qnap's Hybrid BackUp Sync. WebDav kan ook.
Relevante software en hardware die ik gebruik
MacOs en iOs.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
OneDrive valt af omdat MS geen goede ondersteuning biedt voor MacOs. Wel interessant, want je krijgt Office erbij cadeau en 5Tb. Mijn ervaringen met One Drive for business zijn erg goed.
Hubic valt af vanwege dramatische recensies
iCloud is een goede optie, maar die komt niet voor in het lijstje van Dropbox
AmazonDrive biedt niet wat ik zoek..,,
Wie heeft er nog andere opties of briljante ideeën?