Steeds meer Huishandelaren op V&A

Pagina: 1
Acties:
  • 720 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-05 10:42
Het valt me op dat er steeds meer gebruikers op Tweakers een soort huishandel(miniwinkel/webshop) starten. Denk hierbij aan iemand die constant en actief bepaalde producten inkoopt en aanbied in tegenstelling tot iemand die om de zoveel tijd een videokaart, processor of een spelcomputer aanbied oid. Ik vroeg mij af hoe Tweakers en de medetweakers hier over denken. Is dit iets waar V&A voor gemaakt is, of streeft dit het originele idee voorbij?

Mogelijk klinkt deze vraag een beetje uit de hoogte maar ik kan mij er soms een beetje aan storen en daarbij vraag ik me dus af of ik niet de enige ben. :?

[ Voor 19% gewijzigd door sjepper op 26-02-2018 10:15 ]

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Gaan ze niets aan doen, is al vele malen over gepraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-06 22:35
Wat zijn hier overigens dan de nadelen van? Meer aanbod is toch juist goed?

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjepper
461943 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:17:
Gaan ze niets aan doen, is al vele malen over gepraat.
Ging ik al vannuit. Het wordt zelfs al een running gag in de vriendenapp als er weer een bij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372172

sjepper schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:14:
Het valt me op dat er steeds meer gebruikers op Tweakers een soort huishandel(miniwinkel/webshop) starten. Denk hierbij aan iemand die constant en actief bepaalde producten inkoopt en aanbied in tegenstelling tot iemand die om de zoveel tijd een videokaart, processor of een spelcomputer aanbied oid. Ik vroeg mij af hoe Tweakers en de medetweakers hier over denken. Is dit iets waar V&A voor gemaakt is, of streeft dit het originele idee voorbij?

Mogelijk klinkt deze vraag een beetje uit de hoogte maar ik kan mij er soms een beetje aan storen en daarbij vraag ik me dus af of ik niet de enige ben. :?
Handelaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjepper
Thx! Zie dat er geen behoefte is vanuit tweakers om een discussie hier over te starten (zie link hierboven) dus deze kan dan ook op slot, mijn excuses! 8)7

[ Voor 129% gewijzigd door sjepper op 26-02-2018 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:27
Ik vraag me wel af waarom ze de algemene voorwaarden van v&a niet gewoon even aanpassen. Dat is een vrij kleine moeite en je kunt dit soort topics die overduidelijk ongewenst zijn direct in de kiem smoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:25
Sir_Hendro schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:19:
Wat zijn hier overigens dan de nadelen van? Meer aanbod is toch juist goed?
Omdat het geen tweedehands maar nieuw is, met een prijs die dus bijna rond de nieuwprijs ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:30

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zullen we aub niet elke 2 maanden dezelfde discussie herhalen? :)
We gaan ook naar de FAQ kijken om e.e.a. wat helderder op papier te zetten trouwens.

Handelaren

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.