ik wil m'n compie bij vraag & aanbod maar daar moet je v&a account voor hebben, maar waar moet ik zo'n account aanmaken?
thnx...
thnx...
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Excuses.. ik dacht voor beidenOp vrijdag 13 juli 2001 23:13 schreef Femme het volgende:
Dat is alleen het geval voor de shop survey.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
En dat zouden ze voor mods ook eens in moeten voeren.. dan voorkom je dit soort uitsprakenOp vrijdag 13 juli 2001 22:38 schreef Traag het volgende:
Vergeet niet dat je twee weken geregistreerd moet zijn
[tnet mode]Op vrijdag 13 juli 2001 23:19 schreef Chaos het volgende:
En dat zouden ze voor mods ook eens in moeten voeren.. dan voorkom je dit soort uitspraken
Jeremy Clarkson
thnx, ik kreeg het anders toch echt niet gevonden hoorOp vrijdag 13 juli 2001 22:35 schreef ChUcKy2731 het volgende:
argh new-b
http://www.tweakers.net/ext/reg.dsp
Dat zou voor V&A ook niet zo'n gek idee zijn.Op vrijdag 13 juli 2001 23:13 schreef Femme het volgende:
Dat is alleen het geval voor de shop survey.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq