Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen en streamen (twitch en youtube). Gamen op dit moment op full HD.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb niet echte een bepaald budget in gedachte.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik niet nodig heb is een videokaart, op het begin gaat mijn 'oude' 970 GTX er nog in, later word hij wel een keer geupdate voor een 1080 of 1080TI (als de mining bubble knapt).
monitors/muis/keyboard/headset etc zijn (natuurlijk) ook niet nodig. Verder gaan een tweetal SSDs en een paar HDD mee over.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. Ik neig echter wel naar Intel ipv AMD, maar ben wel erg aan het twijfelen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De case mag niet te diep zijn (max 45 cm).
Ga je overklokken?
Op het begin nog niet maar leter zeker wel.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zijn er componenten bij die jullie niet zouden nemen ? waarom niet en welke dan wel ?
Is een aparte soundkaart (draai nu nog oude soundblaster x-fi gaming) nog een aanrader om te gamen met headset of voldoet de onboard audio ?
Kan ik toch veel beter gaan voor een Ryzen 1800X systeem ? Voor gamen puur gamen is de i7 8700K wellicht beter maar hoe en wat in combinatie met streamen ?
Het hoeft absoluut geen bling bling systeem te zijn, liever wel enigzinds stil.
Voornamelijk gamen en streamen (twitch en youtube). Gamen op dit moment op full HD.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb niet echte een bepaald budget in gedachte.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik niet nodig heb is een videokaart, op het begin gaat mijn 'oude' 970 GTX er nog in, later word hij wel een keer geupdate voor een 1080 of 1080TI (als de mining bubble knapt).
monitors/muis/keyboard/headset etc zijn (natuurlijk) ook niet nodig. Verder gaan een tweetal SSDs en een paar HDD mee over.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. Ik neig echter wel naar Intel ipv AMD, maar ben wel erg aan het twijfelen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De case mag niet te diep zijn (max 45 cm).
Ga je overklokken?
Op het begin nog niet maar leter zeker wel.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zijn er componenten bij die jullie niet zouden nemen ? waarom niet en welke dan wel ?
Is een aparte soundkaart (draai nu nog oude soundblaster x-fi gaming) nog een aanrader om te gamen met headset of voldoet de onboard audio ?
Kan ik toch veel beter gaan voor een Ryzen 1800X systeem ? Voor gamen puur gamen is de i7 8700K wellicht beter maar hoe en wat in combinatie met streamen ?
Het hoeft absoluut geen bling bling systeem te zijn, liever wel enigzinds stil.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 347,50 | € 347,50 |
1 | ASRock Z370 Extreme4 | € 151,95 | € 151,95 |
1 | Corsair Carbide Clear 400C Zwart | € 89,90 | € 89,90 |
1 | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 150,95 | € 150,95 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 201,55 | € 201,55 |
1 | Corsair RM750x (2018) | € 98,95 | € 98,95 |
1 | Crucial MX300 m.2 525GB | € 135,50 | € 135,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.176,30 |