Monitor voor ps4

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cedric123
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 04-11-2023
Ik heb een mooie monitor gevonden voor een mooie prijs, en ik vraag mij af of dit wel op mijn ps4 aangesloten kan worden, want ik zie op google dat zij allemaal vga naar hdmi doen. Alleen in deze monitor zit een hdmi aansluiting. Ik heb niet veel verstand van dit soort dingen, dus vandaar mijn vraag naar advies. Alvast bedankt!

Link naar de betreffende monitor:

https://www.monitorstore....17/philips-278e8qjab.html

Mvg, Cédric

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevi009
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 14:58
Ja dat kan. Deze monitor heeft een hdmi-aansluiting en die zit ook op je ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cedric123
Reddevil009, Dat was snel, bedankt :), heb je misschien ook advies voor het geluid, want ik lees dat de ingebouwde speakers niet super zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Sowieso moet je je afvragen of je geluid uit dit soort speakers wil of dat je je budget enorm moet gaan verhogen.

Bijna alle games tegenwoordig (PC, PS4, XBOX) bieden de mogelijkheid tot 2.0, 2.1, 4.1, 5.1, 7.1 en hogere geluidstracks. En je "verwacht" nu dat een monitor van "enkele tientjes" enige vorm van mooie downsampling gaat geven?

Misschien interessanter om te investeren in een goede headset voor je PS4; heb je goed en mooi geluid zonder dat je honderden Euro's moet uitgeven aan een soundbar of kleine TV.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cedric123
Bedankt voor je reactie Max, wat voor scherm zou jij dan aanraden, want ik heb werkelijk waar dan geen idee meer 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cedric123
Kom nu ook een BenQ ZOWIE RL2455 tegen, is dit goed voor een ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kijk eens in vergelijkbare topics?

Ik ken jouw portomonnee niet maar als ik zou willen gamen op een klein scherm, dan wil ik ook goed geluid en goede kwaliteit. En ook de mogelijkheid om over een jaar of twee een nieuwe console op 4K aan te sluiten of eventueel te gebruiken voor mijn PC of HTPC.

Met enige nuance; je topicstart is vrij karig maar als ik zelf snel Google, komt pricewatch: BenQ RL2755HM Zwart relatief goed uit de verf voor console-gaming alsmede pricewatch: Samsung U28E590DS Zilver, Zwart

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Pagina: 1