Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 17:35
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
In-ear of on-ear headphone

Wat is je budget?
Max 200.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voor mijn werk reis ik regelmatig met het OV. Gebruik daar nu mijn oude sony in-ears voor maar merk dat die na 7 jaar het wel een beetje hebben gehad. Zoek dus een in-ear of on-ear headphone. Bij voorkeur een bluetooth model die zo nu en dan ook te gebruiken is voor het sporten

Wat heb je zelf al gevonden?
Apple Airpods (bluetooth + case voor het laden), maar diverse JBL of Marshall on-ear headphones gevonden. Hier op tweakers nog geen duidelijk topic gevonden met onderbouwde reviews. Naast kwaliteit en betrouwbare accuduur zoek ik ook een headphone die toch wel redelijk geluid leverd. En niet met een ruis als de bluetooth verbinding actief is en geen muziek wordt afgespeeld etc..

Welke vragen heb je hier nog over?
Zoals aangegeven budget max 200 euro. Reis zelf veel met het OV maar overweeg de headphones zo nu en dan ook te gebruiken bij het sporten. De mogelijkheid om de "kussens" te wassen zou voor mij een pre zijn (geen must). Airpods van apple lijken mij praktisch maar of de geluidskwaliteits en accuduur voldoende zijn, ik heb er geen ervaringen mee.

Is een Apple AirPod aan te bevelen aangezien je die ook als headset kan gebruiken? Of kan ik beter voor een on ear headphone gaan en zo ja welke?

[ Voor 4% gewijzigd door koentjuh1987 op 25-02-2018 22:08 ]

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

CEA > ATT

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
vanwaar de verplaatsing naar Tablets en telefoons?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:54

NoTimeRemains

I know

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
review heb ik doorgenomen. Vooralsnog zie ik geen aanleiding om bluetooth in-ear oordoppen te kopen. Tenzij het de airpods betreft. Focus me nu meer op de on-ear headphones maar daar zijn er ook verschillende. Wel/niet draadloos etc.

Zoek voornamelijk een headphone die ik draadloos kan gebruiken. Mocht er een headphone zijn waarbij je de oorschelpkussens kunt wassen bijv (ivm sporten en hygiene) dan heeft dat mijn voorkeur. Maar mochten die er maar beperkt zijn dan blijft het sporten met mijn huidige in-ear en voor met name het reizen de on-ear headphone.

Aangezien ik zelf me soms mateloos erger in de trein als iemand zijn muziek zeer hard heeft staan zoek ik wel een gesloten koptelefoon zodat mijn mede reizigers niet mee kunnen genieten van mijn persoonlijke muzieksmaak. Ik ben in de gelegenheid om overdag eventueel de koptelefoon weer op te laden mocht deze snel leeg zijn maar een betrouwbare wat langere accuduur (>8 uur) heeft wel mijn voorkeur. Zeker in relatie tot goede geluidskwaliteit.

Lees op diverse topics dat de muziekkwaliteit van een spotify ok is maar niet te wensen overlaat. Wat ik voornamelijk luister zal via deezer/apple music/spotify verlopen en af en toe een streamingdienst via het internet (radio of soundcloud achtig iets).

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
uiteindelijk toch de airPods gekocht. Reviews kloppen. Prima geluid en werkt perfect met iOS.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolschaatser
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-08-2021
Nadat mijn Bose headset het had begeven ben ik uiteindelijk overgestapt op de De Libratone Q Adapt On-Ear en heb daar tot opheden nog geen spijt van
Pagina: 1