Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

internet zonder telefoontikken non kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb nu een click and dial abbo bij wish en kan helemmal niet meer inloggen sinds de nieuwe inbelnummer. :(

Zijn er andere providers die een abbonement hebben zonder telefoontikken. Geen kabel,mxstream of adsl.
Dat is hier nog niet beschikbaar :'(

Verwijderd

wanadoo en (geloof ik) zon
demon ook maar die is weliswaar echt onbeperkt maar ook asociaal duur :)
je had ook kunnen proberen te [search=internet telefoontikken] ;)

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 15:54
Superweb? of is dat al failliet?

Verwijderd

Op zaterdag 14 juli 2001 17:35 schreef maartenb het volgende:
Superweb? of is dat al failliet?
Yep, en dat wil nou een doorstart gaan maken (moet je ff zoeken op t.net), maar ze gaan geloof ik alleen maar ADSL aanbieden :)

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 16:51
Op zaterdag 14 juli 2001 17:38 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Yep, en dat wil nou een doorstart gaan maken (moet je ff zoeken op t.net), maar ze gaan geloof ik alleen maar ADSL aanbieden :)
Ik geloof dat ze ook weer zo'n flatfee willen gaan beginnen (hoogstwaarschijnlijk met urenlimiet) Deze keer zouden ze niet faillet gaan omdat ze nu bulk tikken zouden kunnen kopen, dussssss..... :) Luister ook Telescoop actueel van 4 juli http://www.omroep.nl/cgi-bin/streams?/747am/teleacnot/telescoop/0704.rm?start=%2200:00:01.5%22

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op vrijdag 13 juli 2001 22:23 schreef ureal het volgende:
Hoi,

Ik heb nu een click and dial abbo bij wish en kan helemmal niet meer inloggen sinds de nieuwe inbelnummer. :(
Ff nieuwsgierig: waarom kan je niet meer inloggen? Is dat telefoonnummer moeilijk te bereiken, is je account aldaar nog niet geactiveerd, etc... :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1