Ik wist niet zeker of dit de goede forum hiervoor is maar ik gok dat het het beste hier past
Ik heb 2x dezelfde usb controller gekocht
pricewatch: Startech.com 2 poorts USB 3.1 Gen 2 (10Gbps) - PCIe met 2x USB-A
windows herkent alleen 1 kaart
Ik heb al de sata power cables gecontroleerd maar windows herkent nog steeds alleen 1tje
De andere geeft wel power als ik bijv een externe schijf gebruik maar windows herkent geen schijven
Ik heb ook al de nieuwste drivers geinstalleerd
Ik gebruik windows 7 64bit
Ik gok dat windows deze 2 controllers als 1 controller herkent en daarom maar 1tje werkt maar ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten fixen in windows 7
de andere optie is dat het gewoon stuk is aangekomen maar mn externe schijven krijgen wel power dus ik denk niet dat dat het is
weet iemand hier hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Ik heb 2x dezelfde usb controller gekocht
pricewatch: Startech.com 2 poorts USB 3.1 Gen 2 (10Gbps) - PCIe met 2x USB-A
windows herkent alleen 1 kaart
Ik heb al de sata power cables gecontroleerd maar windows herkent nog steeds alleen 1tje
De andere geeft wel power als ik bijv een externe schijf gebruik maar windows herkent geen schijven
Ik heb ook al de nieuwste drivers geinstalleerd
Ik gebruik windows 7 64bit
Ik gok dat windows deze 2 controllers als 1 controller herkent en daarom maar 1tje werkt maar ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten fixen in windows 7
de andere optie is dat het gewoon stuk is aangekomen maar mn externe schijven krijgen wel power dus ik denk niet dat dat het is
weet iemand hier hoe ik dit zou kunnen oplossen?