Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,
Mijn Samsung Galaxy S7 edge is ongeveer een jaartje oud en werkt(e) prima. Hiernet was ik een update aan het uitvoeren (uit de playstore, geen software update) en op m'n Instagram aan het kijken, niets speciaals dus.

Plots werd het scherm zwart en kon ik niets meer doen, opladen lukt niet, hard en soft reboot lukt niet met de toetsen die ik opgezocht heb (volume down, power en home button), niets reageert.

Moet ik me sowieso zorgen maken om het moederbord of hebben jullie alternatieven?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Grtz

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:58

TommieW

Numa numa.

Hoe vol was de accu op dat moment? Heb je het toestel al minstens 24 uur aan de oplader gehangen?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Accu was zeker nog 70% vol dus ik denk niet dat het dat kan zijn, toch? Tenzij de batterij ineens gedraineerd geweest is door het toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ongeveer een jaar oud, dus nog garantie. Nergens zorgen over maken en lekker terug naar de verkoper. Zodra hij gerepareerd is je backup terugzetten en door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2018 @ 14:58:
Beste,
Mijn Samsung Galaxy S7 edge is ongeveer een jaartje oud en werkt(e) prima. Hiernet was ik een update aan het uitvoeren (uit de playstore, geen software update) en op m'n Instagram aan het kijken, niets speciaals dus.

Plots werd het scherm zwart en kon ik niets meer doen, opladen lukt niet, hard en soft reboot lukt niet met de toetsen die ik opgezocht heb (volume down, power en home button), niets reageert.

Moet ik me sowieso zorgen maken om het moederbord of hebben jullie alternatieven?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Grtz
Het is volume down en de powerbutton
En ingedrukt houden tot de reboot
( de home knop is alleenmaar om in het download / systemboot menu te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb 'm 1x aan de praat gekregen, sim kaart erin gestopt en na 10min weer niets meer... Echt bizar he!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Wat zei de verkoper toen je contact met hem op nam en bovenstaande uitlegde? Vond hij het ook bizar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De verkoper had de gsm terug aan gekregen en ben zo naar huis gekeerd, gsm laten laden, 10min gewerkt en dan weer niets meer... Dus ik denk dat ik morgen terug ga keren. Vind het vreemd want de verkoper had hem meteen in reboot gekregen (volume down en power knop) in 1 keer. Bij mij lukt dat geen enkele keer :(

Is er een volgorde om die toppen in te duwen om de battery reset te doen?
Pagina: 1