Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erenem
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 18-12-2018
Sinds kort heb ik een deurbel met camera aangeschaft.
Het probleem is nu dat als er aangebeld wordt hiervan geen melding komt op de Huawei P10 als deze in de slaapstand staat.
Pas als de telefoon uit de slaapstand gehaald wordt komt de notificatie door.

Zover ik kan nagaan heb ik alle instellingen op de telefoon goed staan maar desondanks lukt het niet.
onder meldingen en statusbalk staat de optie "scherm aanzetten bij meldingen" aangevinkt
ook ingesteld dat de app niet sluit bij schermvergrendeling.

Ik heb de app als test ook geïnstalleerd op een oude Huawei P6 en daar heb ik dit probleem niet.

Heeft iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb je de accu-optimalisatie van de app uitgeschakeld? Dit doe je bij de accu-instellingen van Android.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erenem
Ja, de energiebesparingsmodus staan allebei uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erenem
En de app blijft actief bij schermvergrendeling. Ook dat heb ik ingesteld

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 45% gewijzigd door rens-br op 26-02-2018 16:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-07 22:29

rick77

... get to the point!

Misschien bedoel je het wel zo, maar batterijbesparing (voor de hele telefoon) is niet hetzelfde als batterijoptimalisatie. De laatste kun je per app uitzetten in het Android instellingenscherm voor de accu. Klik in dit scherm op het menuutje (drie stipjes), selecteer batterijoptimalisatie en schakel het uit voor de betreffende app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erenem
Hallo,

Ik heb gekeken maar kom er niet achter wat je nu eigenlijk bedoeld.
Onder batterij kan ik een extra menu openen waar ik de mogelijkheid heb om Extreem Stroomintensieve App automatisch te sluiten die op de achtergrond actief zijn. maar deze staat niet aangevinkt.

Dus dat zou goed moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:34
Kun je het wel vinden als je bij instellingen in het zoekveld "accuoptimalisatie" invult? Het kan natuurlijk zijn dat Huawei hier een en ander heeft aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erenem
Bij Batterij optimalisatie is "negeren" ingesteld. Hierdoor kan het accuverbruik toenemen.
Dus volgens mij ook goed ingesteld.
Pagina: 1