[Bug] Ik kan geen advertenties meer plaatsen?

Pagina: 1
Acties:

• GoldMercy
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 06-08-2024
Hallo mede-Tweakers,

Ik zit met een probleempje. Voor één of andere reden kan ik geen advertenties meer plaatsen. Ik denk niet dat ik een restrictie op me account heb. Ik probeerde het met een tweede account en kwam op hetzelfde punt vast.

Ik kan bij Advertentietype wel Aangeboden aanklikken en dan bij Product en Dienst ook wel Product maar daarna komt er niks meer in beeld.

Ik heb een screenshot gemaakt van waar ik vast zit:
https://imgur.com/m9Iv8qd

Is dit een common / known bug? En hoe zou ik eromheen kunnen?

Met vriendelijke groeten,

Rik Rödel

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:24
Zet je add blocker eens uit en probeer het op nieuw.

Cloud ☁️

• GoldMercy
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 06-08-2024
Oh, dat hielp. Raar. Nooit dat probleem gehad. Toch bedankt!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Is niet raar hoor.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:17
Vind dit oprecht wel storend. Betaal immers ook voor geen adds op tweakers. Moet ik adblocker alsnog uitzetten om een advertentie te plaatsen. Eerder nooit last van gehad. Is dit een issue vanuit Adblock of Tweakers?

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:24
Wouter Lucassen schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:17:
Vind dit oprecht wel storend. Betaal immers ook voor geen adds op tweakers. Moet ik adblocker alsnog uitzetten om een advertentie te plaatsen. Eerder nooit last van gehad. Is dit een issue vanuit Adblock of Tweakers?
Waarop whitelist je tweakers niet gewoon en zet je met je abo feature de advertenties uit?

Cloud ☁️

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Wouter Lucassen schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:17:
Adblock (hint: het zit in de naam: advertentie-blocker ;)), die besloot ineens een gedeelte van een url op een blocklist te zetten waardoor er een ajax request faalt op die pagina omdat er iets 'advertentie' gerelateerd in die url voorkomt. Het ticket om dat te fixen ligt bij @Femme

[ Voor 4% gewijzigd door Kees op 27-02-2018 18:25 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Gewoon zo houden. :-)

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

@Kees, ik dacht dat @crisp of @ACM eerder had gezegd dat dit niet gefixt ging worden, omdat het bij standaard browser installaties niet voorkomt en 3rd party zaken zoals adblockers niet ondersteund worden?

En mijn persoonlijke mening hierin is dat we eigenlijk adblockers niet gebruikt willen zien worden. Wie dat dan toch doet, moet maar eerst z'n handen branden voordat 'ie het door heeft wat 'ie nou verkeerd doet.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Hero of Time schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:14:
@Kees, ik dacht dat @crisp of @ACM eerder had gezegd dat dit niet gefixt ging worden, omdat het bij standaard browser installaties niet voorkomt en 3rd party zaken zoals adblockers niet ondersteund worden?

En mijn persoonlijke mening hierin is dat we eigenlijk adblockers niet gebruikt willen zien worden. Wie dat dan toch doet, moet maar eerst z'n handen branden voordat 'ie het door heeft wat 'ie nou verkeerd doet.
De hoeveelheid tijd die het kost om de supportvragen erover te beantwoorden (hier en in de mail) ligt al een stuk hoger dan de tijd die het kost om een waarschuwing op die pagina te zetten ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Kees schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:16:
[...]

De hoeveelheid tijd die het kost om de supportvragen erover te beantwoorden (hier en in de mail) ligt al een stuk hoger dan de tijd die het kost om een waarschuwing op die pagina te zetten ;)
Ah, zo'n oplossing. Ik was even bang dat de code herschreven ging worden om adblockers niet meer te triggeren. Een 'in your face' melding is dan een prima optie.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:06

crisp

Devver

Pixelated

Hero of Time schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:55:
[...]

Ah, zo'n oplossing. Ik was even bang dat de code herschreven ging worden om adblockers niet meer te triggeren. Een 'in your face' melding is dan een prima optie.
We kunnen nooit garanderen dat we geen adblockers triggeren, zeker niet als die al op korte lettercombinaties als 'adtype' filteren...

Intentionally left blank

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 16:23
Ik kan inderdaad ook niet in Opera een advertentie aanmaken als uBlock actief is. Wilde er een draadje van maken, maar gelukkig zijn mijn ogen open voor deze post.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Adblock...
Pagina: 1