Toon posts:

Wie van de drie ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuw videokaartje aanschaffen, maar ja wat is nu de beste keus. Ik heb een PIII-450 (128) en twijfel tussen een Viper II, een TNT II (ultra) of een Geforce.
Nu begrijp ik dat de meeste zullen zeggen koop een Geforce maar krijg je voor dat prijsverschil een net zo groot kwaliteitsverschil. Datzelfde vraag ik me af voor de TNT II cq de TNT II-ultra en de Geforce cq de Geforce-DDR.
Verder zou ik graag willen weten wat voor welk type het beste merk is. Graag wat onderbouwde reacties en ervaringen.
Alvast tnkx a lt.......

Verwijderd

Koop een guillemot prophet met tv-out, het is geen duur kaartje en hij is super snel kijk maar bij: www.guillemot.nl

mazz.........

Verwijderd

Kijk ook eens naar de TNT2Pro
(Elsa erazorIIIPro) gebaseerde kaarten.Naar mijn idee de beste prijs/prestatie verhouding.
G-kracht blijft natuurlijk de top.

Verwijderd

Ik heb een GeForce en vindt hat een heel snelle kaart.

3DMark 2000 score 3300 met celeron 466@525

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 30-07 16:29

Ridge

From the Bold & the Beauti

Nou ik heb een Creative Ann dingens SDRAM maar dat ding blaast neit te filmen en scherp als een knife.

Dus Gayforce are go :)

www.tradealliance.nl

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 16:29
Ik heb steeds van die streepjes op me beeld als er een windowtje heeft gestaan. Zoets als dit:

| | | |
| | | |
| | | |

Nie zo mooi dus, ook bij Start links onder heb ik dat. Wat voor drivers gebruik je Ridge? Ik de detonator 5.13...
Pagina: 1