Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.z
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-09 00:14
Ik heb begin vorig jaar een licentie van Bitdefender Total Security Multi-Device 2017 verlengt voor 28,- euro. Nou is die recent verlopen en ben toe gaan rondkijken hoeveel die mij kosten, vond het te duur en heb voor een proefversie gekozen van 30 dagen.

Nu dat deze nogmaals verlopen is, ben ik in de tussentijd en nu rond aan het kijken voor een goede deal. Mij viel al eens op dat een upgraden duurder is dan een nieuwe licentie.

Ik ben verder gaan zoeken en heb gisteren een email ontvangen met aanbiedingen. "Product of the Year". Alle producten zijn flink afgeprijsd, maar helaas in dollars. Na het openen van de link (die niet na Nederlandse pagina verwees) bleken de 3 pakketten alle 3 diverse prijzen te hebben. Ik heb contact opgenomen via livechat om dit aan te kaarten, omdat dit beetje frustreerde. Hier werd aangegeven dat het aan de cookies kan liggen. Hierbij viel me per toeval op dat de prijzen opeens gelijk waren.

Omdat niet weet wat een buitenlandse licentie doet, heb ik deze niet gekocht. Hier zou ik dan rond de 20,- euro kwijt zijn.

Dit zijn de Nederlandse prijzen:

- Nieuwe licentie: € 49,60 (NL site van Bitdefender) Multi Device pagina
- Upgrade licentie € 55.99 (NL site van Bitdefender) Multi Device pagina
- Nieuwe licentie: € 64,99 (NL site Bitdefender) als je alle pakketten vergelijkt.

Gisteren waren de prijzen op de Nederlandse site ook in de vergelijkbare aanbieding, maar alsnog voor max. € 40,-

De licenties wijken alleen op een site erg af. Hierbij worden deze licentie ook aangeboden door andere sites, zoals g2a en lincentie2go. Aleen weet ik niet of beide sites betrouwbaar zijn, vooral de eerste.

Over het product van Bitdefender heb ik zelf niks te klagen. Vindt het een prima product met vele mogelijkheden. Zelf maak ik gebruik van Wallet voor mijn wachtwoorden, maar helaas-pindakaas licentie verlopen en de Wallet werkt niet. Vult geen wachtwoorden op webpagina's aan, kan ze niet bewerken en mijn 2e wallet niet openen. Ik kan wel de wachtwoorden zien.

Ben nieuwsgierig na andere ervaringen:

Heeft iemand ervaringen met dit verhaal?
Waar heb jij het product gekocht en voor hoeveel?
Kan je licentie vanuit buitenland aanschaffen en hier gebruiken? Of zijn deze regio-locked?
Is überhaupt verstandig om te upgraden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Obeja
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Zojuist Total Internet Security 10 devices voor 2 jaar gekocht voor 52 Euro.

https://www.bitdefender.c...jWUkjxo4VbByIuz80&cid=aff|c|IR

Als je kiest voor 5 devices en 1 jaar en je gebruikt coupon RENEWAL-EXP-2499 dan betaal je 19,43 voor een jaar. Volgens mij precies wat je zoekt voor weinig.

Edit: Vergeet niet Auto renewal te wijzigen naar manual.

[ Voor 7% gewijzigd door Obeja op 25-02-2018 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Obeja schreef op zondag 25 februari 2018 @ 22:54:
Zojuist Total Internet Security 10 devices voor 2 jaar gekocht voor 52 Euro.

https://www.bitdefender.c...jWUkjxo4VbByIuz80&cid=aff|c|IR

Als je kiest voor 5 devices en 1 jaar en je gebruikt coupon RENEWAL-EXP-2499 dan betaal je 19,43 voor een jaar. Volgens mij precies wat je zoekt voor weinig.

Edit: Vergeet niet Auto renewal te wijzigen naar manual.
Is dit voor jou een echte renewal van een al bestaande licentie geweest of heb je echt voor het eerst het product aangeschaft via deze pagina?

Ik ben zelf ook in de markt voor een Bitdefender licentie, echter heb ik nog nooit gebruik gemaakt van het product. Kom ik dan in aanmerking om via deze pagina het product te bestellen of zullen ze opmerken dat ik momenteel geen licentie heb om te vernieuwen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook een aantal jaren BD gehad en 1x verlengt. Ik heb me nooit gehouden aan regio licenties oid. Ik kocht altijd de goedkoopste die ik kon vinden.
Vaak wel het speurwerk waard.

Echter vond ik na afloop van mijn vorige licentie de prijzen te hoog en werd een beetje kriebel van de 'valse' meldingen. Ik ben op het www gaan kijken en zag eigenlijk op verschillende websites dat Windows Def goed uit de bus kwam (BD trouwens ook). Blijkt in de afgelopen jaren enorm verbetert te zijn.

Mijn (nieuwe) laptop draait nu inmiddels een halfjaar met Windows Def, geen problemen en geen bijzonderheden. Dit kost me geen geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.z
Nipje schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:47:
[...]

Is dit voor jou een echte renewal van een al bestaande licentie geweest of heb je echt voor het eerst het product aangeschaft via deze pagina?
Ik heb hem zojuist verlengd met een key via G2A. Helaas is op de Bitdefender-site erg vreemd dat er 3/4 verschillende prijzen worden gehanteerd. Waarom weet ik niet, maar het gaat wel om één product.

[ Voor 0% gewijzigd door m.z op 26-02-2018 18:25 . Reden: een -> één ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.z
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:38:
Ik heb zelf ook een aantal jaren BD gehad en 1x verlengt. Ik heb me nooit gehouden aan regio licenties oid. Ik kocht altijd de goedkoopste die ik kon vinden.
Vaak wel het speurwerk waard.

Echter vond ik na afloop van mijn vorige licentie de prijzen te hoog en werd een beetje kriebel van de 'valse' meldingen. Ik ben op het www gaan kijken en zag eigenlijk op verschillende websites dat Windows Def goed uit de bus kwam (BD trouwens ook). Blijkt in de afgelopen jaren enorm verbetert te zijn.

Mijn (nieuwe) laptop draait nu inmiddels een halfjaar met Windows Def, geen problemen en geen bijzonderheden. Dit kost me geen geld.
Het nadeel dat ik deels verbonden met het product, in verband mijn offline-wallet. Naast dat ik dit een erg fijn product vindt, die mij niet tot last brengt (tot licentie verlopen is).

Ik heb voor de gauwigheid een 3 maanden licentie aangeschaft. Het mooie is (Dit product is niet voor wederverkoop) Ik wilde eigenlijk op een "legale" wijze een licentie kopen, maar de aanbieding zijn wel voor buitenland gericht $25, maar hier betaal je rond € 40,- euro.

Daarbij is het nadeel je schaft is voor volle prijs aan om vervolgens een e-mail te krijgen voor goedkoop aanbod. Zo heb deze ooit verlengt, maar kosten daarna maar € 15,- (Valetijnsactie).

Ik vindt naast géén duidelijke prijs op hun site, maar vreemd dat deze actie wel geregeld voorbij komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Indien je valide OS hebt, kun je gewoon de beveliging van MS gebruiken.
Comodo is ook gratis btw. Je kunt je prima beveiligen met gratis producten.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Obeja
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Nipje schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:47:
[...]

Ik heb het gebruikt als renewal, maar op zich maakt het niets uit. Je krijgt een activeringscode en daarmee activeer je het gekochte product. Als je het gebruikt als renewal dan behoud je de resterende dagen. Ik had er nog 305 over, na activatie was dit 1035.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Obeja schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 23:21:
[...]

Ik heb het gebruikt als renewal, maar op zich maakt het niets uit. Je krijgt een activeringscode en daarmee activeer je het gekochte product. Als je het gebruikt als renewal dan behoud je de resterende dagen. Ik had er nog 305 over, na activatie was dit 1035.
Thanks voor je berichtje. Het zou natuurlijk wel kunnen dat de activeringscode niet werkt op een account welke nog nooit een licentie heeft gehad, om zo af te dwingen dat de codes echt enkel gebruikt kunnen worden bij renewals. Ik durf de gok niet aan dus ik wacht het nog maar even af :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_way_today
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 06:12
Hi allen, er zir voor mij weer een verlenging aan te komen, het meest betaalbare dat ik tegenkwam is 3 jaar voor 80 euro (5 devices). Zijn jullie nog betere verlengingsacties tegengekomen?

https://store.bitdefender...6faeb7bd4029a5a162aa2ac11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt er vandaag niets meer aan... maar gisteren kwam het langs op ibood.
Bitdefender Total Security 2019 | 2 Jaar | 10 Apparaten voor 40 euro ipv 130.

Maar als het op ibood langskomt.. dan komt ie meestal ook snel nog een keer/ ander dealsites. Hangt natuurlijk af hoeveel haast er bij zit en hoeveel moeite je wil doen om te besparen.

http://nl-nl.forum.ibood....tal-security-2019-2-jaar/
Pagina: 1