Protest tegen mogelijke straf in zaak Dave McOwen

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Heden ontving ik een email van een TA-lid genaamd DanC, zoals sommigen van jullie hem wel kennen van de DC-forums van AT. Hij vroeg mij aandacht te vragen onder DPC-leden voor een protestactie die enkele leden van TA op touw proberen te zetten. Het betreft een protestactie tegen de hoge straf die de staat van Georgia tegen meneer McOwen eist. Te weten een boete van us$ 415.000 en 15 jaar gevangenisstraf.

DanC schreef me o.a. het volgende :
"Whether he did right or wrong by installing the client, one thing is for certain...

The penalty is EXCESSIVE - unjust, and strikes at the very heart of computing, and all that we collectively represent."
DanC vraagt ons mee te helpen door aan onze Dnet namen de woorden "RC5 = 415K US $ and 15 years in jail ?" toe te voegen, omdat volgens hem en vele leden van AT de straf voor het onrechtmatig installeren van de client bizar hoog is.

Ik ben het hierin met hem eens en denk dat een straf van 15 jaar en grofweg Fl. 1.000.000 boete totaal niet in verhouding staat tot wat meneer McOwen gedaan heeft.

Of zo'n protest helpt is niet zo belangrijk. Steun Dave McOwen in dit belachelijke proces van de staat Georgia. Laat AT op deze manier weten of je het ook belachelijk vindt.

Zie voor meer informatie :

Protestactie

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

I would like to sincerely thank Mr. Atheist, and all DPC who will join us in protest.

We have not always been friendly in competition, but we can at least agree on what is fair, and what is not.

This is excessive government force.

Again, I humbly thank each and every member of the DPC who will join our protest against the illegal and unfair treatment of David McOwen.

DanC

• Heinrich_Harrer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-01-2024
DanC, unfortunately I'm not participating anymore in OGR/RC5, so I won't be able to join your protest.

However, I totally disagree with the government of Georgia, so I want to participate in some sort of protest. Isn't a perhaps a good idea to write a letter, which evryone can sign as protest? and send that letter to Dave McOwen, his lawyer and the judge!

Verwijderd

No thanks, its all we can do for the moment.
Consider it done.

[edit] Merde 2 letters teveel :( [\edit]

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:43

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Wij van I'R cow willen hier wel aan meer doen..... Dus hierbij :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Gentlemen,

Again, you are too kind. DANK U WEL!

:)

• WheeleE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:07

WheeleE

Dinges

Op vrijdag 13 juli 2001 22:14 schreef DanC het volgende:
[..]
We have not always been friendly in competition, but we can at least agree on what is fair, and what is not.
[..]
DanC
Although I don't participate for long, so I don't know the history between AnandTech & DPC, I think it's just healthy competition. At last, we all compete with the same goal, so we've got to support each other..
Good luck with the case!

edit:
typo

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Ik doe ook mee met mijn subteam, heb het net veranderd.
Debiel hoge straffen, raar land dat Amerika. :(

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Op vrijdag 13 juli 2001 22:43 schreef DanC het volgende:
DANK U WEL!

Cool, some dutch :)

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Did anyone just say: "protest-megaflush?" >:) >:)

[disclaimer]
ik weet dat er nix grappigs is aan deze zaak, hooguit iets hilarisch. Maar een beetje humor op z'n tijd moet kunnen :)
[/disclaimer]

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 22:43 schreef DanC het volgende:
Gentlemen,

Again, you are too kind. DANK U WEL!

hey, zeker voorgezegd door Mr_Atheist :)
Op vrijdag 13 juli 2001 22:52 schreef Pinball het volgende:
Did anyone just say: "protest-megaflush?" >:) >:)

ik weet dat er nix grappigs is aan deze zaak, hooguit iets hilarisch. Maar een beetje humor op z'n tijd moet kunnen :)
Hmmmm.... a MF with TA???? Cool idea, but don't we punish then d.net????

• 0rbit
Extreme punishment is only justied when extreme crimes are comitted.

Certainly, Dave did commit a minor crime; He used cpu-cycles that would otherwise be wasted (NOP, $90, call it what you like) to participate in a distributed computing effort that resulted in knowledge which is used to find a medicine against cancer. (UDThink) But 15 years and a million guilders?

You can kill a man in the Netherlands and get away with less punishment! :(

Verwijderd

danc is that your picture :P
Afbeeldingslocatie: http://webhost.telisphere.com/aji/dan1.gif

• 0rbit
Op vrijdag 13 juli 2001 23:24 schreef victorb het volgende:
danc is that your picture :P
[afbeelding]
I must admit he does look like him! I mean... he's got hair... two eyes... a nose... Creepy! :)

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:31
Division Eindhoven protesteert mee, hopelijk levert het iets op. Zoiets is toch echt absurd.

p.s. ik hoop dat de rest van mijn team er net zo over denkt anders moet ik het nog terug zetten maar dat zal wel niet.

Verwijderd

Hehe... sorry about that. Actually that picture is Saddam Hussein.

Someone once said I looked like him, so I used it over here to poke fun at myself. :9

We appreciate your words of support, and being gentlemen enough to join us in protest. You guys are OK. ;)

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

/me Abarth heard the word gentleman ;)

I flushed about 25k and changed my name.

Happy? :)

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

Verwijderd

Ut is idd te gek voor woorden dus als iedereen ff zijn naam wil wijzigen laten we iig zien dat we 1 lijn trekken in dit absurde verhaal en dat competitie in dit geval niets meer te maken heeft met gezond verstand.

TA en DPC stand together :) :) :)

Verwijderd

ik heb zelf nooit een probleem gehad tussen dpc en ta altijd gezellig. en meestal is het gewoon mekaar jennen en opjutten :)

ik vind het ook leuk als ta'ers hier op het forum langs komen :)

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 19:11

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Zoals ik al eerder omtrent deze zaak heb gezegd en ook al in het #TA kanaal heb gevraagd. Een standaard protest waarbij iedereen die zich hierbij betrokken voelt dit kenbaar maakt door een formulier/brief te ondertekenen ( ik ben geen html expert |:( ) door middel van naam adres etc. Dit heeft een hogere impact aangezien ze deze aan de staat Georgia kunnen aanbieden als petitie. Er zijn wel diverse leden van TA die een brief sturen, maar voor ons Dutchies is dat al snel erg lastig/teveel moeite. Dus die oplossing zou veel meer mensen trekken van de hele wereld die aan RC5 etc meewerken... Ik hoop dus dat deze oplossing er snel komt ...

Verwijderd

I also would like to thank the DPC members for their support. While David isn't on your team, he is doing the same "SPORT"! While I don't know all the facts here, I do know and agree that the numbers proposed by the Georgia attorney's office is outrageous and threatens many projects that are patterned after the RC5 contest. Why do any distributed computing if you are going to get prosecuted, even with permission!?!

Again, thanks and good luck to your team and all your members and I hope that your members should never have to encounter what David is going through.....if so...you'll have our support too!

Good luck all.

• acq
  • Laatst online: 30-03-2023

acq

ing. en dan? :D

Subteam Supercows also supports this protest.

I personally would wish that the American society would begin to understand that all that outreagous claiming and sueing has to come to an end. I mean what normal person (I mean Joe Average in this), can pay 415k US$? Often when I read about these kind of enormous claims, I start wondering whether the claiming party is still sain :? (I'll keep it friendly ;) )

I wish Dave Mc Owen a lot of strength in this case (and also to AT).

Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(

Verwijderd

:(
just wanted to say, ...
THEY ARE CROSSING THE FINE LINE by even trying to make him suffer.
They will be in for something huge if this is to be continued.

Hey stranger, you're in deep, i understand..
Let us know if there's anything we can do.

Sincerely, from the Netherlands, S@NL-Serghur.

• 0rbit
Nighthawk : I've already said on the AT-forums that writing a petition might be a good idea, because it would have more impact and it would be easier for a lot of people to sign it...

Verwijderd

Done!!!!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
DanC --> Ofcourse we'll help, this case is 200% ridiculous...

Name TeamBVD adjusted.

Verwijderd

Ofcourse we support this protest!

Name "[DPC]Graasland" adjusted :)

• harrie_1
  • Laatst online: 12-05 11:17

harrie_1

Dreanor Horde NL

consider it done!

Merkez

Verwijderd

DTC is in on this protest

name adjusted.

Verwijderd

Op zaterdag 14 juli 2001 12:03 schreef DSmarty het volgende:
DanC --> Ofcourse we'll help, this case is 200% ridiculous...

Name TeamBVD adjusted.
ok mooi had blimmel ook al berichtje gestuurd :)

• JJJ
  • Laatst online: 21:08

JJJ

En met seti ook naam changen?

Verwijderd

het gaat om een dnet projekt.
seti heeft er niks mee temaken.

Verwijderd

Hoe kunnen de leden van andere distributed-projecten mee-protesteren?
Als UD-veeboeren moeten we toch ook iets kunnen doen? :(

• KifArU
  • Niet online
Mocht je financiële steun willen bieden, kijk dan hier:
[topic=184138]

Thijs

• Ricoh
  • Laatst online: 05-03-2025
The Subteam Quakers United | Cewle Coown Cadaver disagrees with the government and will strike against the case, by also changing the participant name!

We hope this will impress the government !

Verwijderd

DPC's--thank you for your support of our teammate. We greatly appreciate your sportsmanship.

It will not stop us from eventually crushing you :), but we will remember your thoughts and efforts!

Dank u! (Thank you??)

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:43

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Op zaterdag 14 juli 2001 14:15 schreef victorb het volgende:
seti heeft er alles mee te maken...

het gaat hier er juist om dat een distibuted programma is gebruikt. en dat dat nu toevallig een D.net proggie was sjah

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05 00:23
ik heb mn naam ook veranderd!!

Advanced sheep-counting strategies

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Op zaterdag 14 juli 2001 16:07 schreef JimMc het volgende:
DPC's--thank you for your support of our teammate. We greatly appreciate your sportsmanship.

It will not stop us from eventually crushing you :), but we will remember your thoughts and efforts!

Dank u! (Thank you??)
yeps, that means Thank you :)
And goodluck with crushing us ;)

• Nazgul
  • Laatst online: 11-10-2022

Nazgul

Digital Pizza Crew

Couldn't we ask Femme to temporarily change the team name to something appropriate?

No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• JJJ

JJJ

Op zaterdag 14 juli 2001 18:38 schreef Nazgul het volgende:
Couldn't we ask Femme to temporarily change the team name to something appropriate?
Dutch Power Cows? No, only subteams. I think it will cost too much time too.

• JJJ

JJJ

Op zaterdag 14 juli 2001 14:15 schreef victorb het volgende:
Tis wel onderdeel van DPC.

Verwijderd

This is simply insane. What _are_ they thinking over there .. *sigh* :(

I've joined the fight! }:O

• Xaverius
  • Laatst online: 20:57

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Just came home from my holiday and read the thread, count me in!

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Verwijderd

I would also like to add my voice in thanking members from the DPC for their courteous action with regards to this unfortunate situation.

Hopefully, sanity will prevail in the end.

}:O

Denis

Verwijderd

Zijn dit geen adressen waar je je beklag goed kwijt kan ???

http://www.state.ga.us/index/comments.cgi
http://www.ganet.org/governor/contact.html

• geintje
  • Laatst online: 06-04 17:37

geintje

=| zeiken met een glimlach |=

________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG

• dizzie110
  • Laatst online: 17-05 20:23
We've also adjusted our names. Always thought justice in Amerika can be a bit 'weird', this is only an example of that.

http://stats.distributed.net/ogr-25/psummary.php3?id=147892

• SvMp
  • Niet online
Altijd al geweten dat Amerikanen een gestoord volk zijn :r :r :r

• 0rbit
Nog even een kleine update. Ik ontving van Daniel een emailtje met daarin een dankbetuiging aan alle DPC-ers voor onze steun. Hij vroeg me een en ander te vertalen en hier te posten.

"Geachte DPC leden,

Jullie hebben laten zien dat jullie echte heren zijn en dat jullie zeer schuitig zijn met jullie donaties. Alle onvriendelijke woorden die tussen ons uitgewisseld zijn, zijn achter ons gelaten. Ik voel me schuldig over sommige dingen die ik over jullie gezegd heb - en ik zie in dat ik het niet bij het rechte eind had.

Ik zou mijn oprechte excuses aan willen bieden voor verkeerd beoordelen van jullie en jullie nogmaals willen bedanken voor alle steun die jullie hebben getoond voor David McOwen. Jullie hebben echt geholpen en David waardeert jullie vrijgevigheid en medeleven voor hem in deze voor hem moeilijkste en meest beangstigende tijd van zijn leven.

Voor als jullie er nog nooit geweest waren; Hier is een link naar David's homepage. Hij is een normale jongen - net als jij en ik

http://www.mcowen.com/aboutdavid.htm

Nogmaals, hartelijk dank aan de DPC!

DanC"

Excuses voor eventuele kronkels in de vertaling; ik heb mijn best gedaan en de strekking is duidelijk! :)

There you go, Dan!

Verwijderd

All for one, one for all!!!

Verwijderd

All for one, one for all!!!

/quote

Exactly!!!!!!!!

Verwijderd

Hey guys - me again.

There's a new article out in case you haven't seen it

yet.http://www.latimes.com/technology/custom/techtimes/la-000060808jul26.column?coll=la-technology-tech_times

I'm not sure this will show the link correctly - but if not, help me out?

dc

Verwijderd

Thanks for the assist :)

I can't figure out how to link on your board. Combination of unfamiliar application, and a languange I only understand a few words of. :)

• Crack
  • Laatst online: 30-04 09:17

Crack

...ehh.......Mooh?!?

UPDATE: David McOwen now faces two felony convictions for up to 30 years imprisonment, $415,000 in damages and a $100,000 fine for the RC5 case. :(

Een 2e aanklacht dus. Maar er schijnt licht aan 't eind van de tunnel: Op het bulletinboard van AT vond ik dit:
I just dug up some very interesting information regarding Attorney General Thurbert Baker, and maybe I finally see why he and his crew are going after David with such ferocity. Read this page: http://www.naag.org/about/ag2.cfm?state=georgia&wildcard=bios

To quote:

<< He also served as Vice-Chairman of the DeKalb County Board of Appeals, as trustee on the Statewide Georgia Diabetes Board, and was a member of the DeKalb County Chamber of Commerce Board. Currently, he serves as a trustee on the Ebenezer Baptist Church Board in Atlanta, the National Medical Society-Emory University, and the DeKalb College Foundation Board. >>
Als dat geen belangenverstrengeling is, weet ik 't ook niet meer...

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Verwijderd

No thanks, YW. But you only forgot a space between "yet.http:". Had to be "yet. http" that was all.

But what the f**k is this... 2 prosecutions?

Verwijderd

Based on:

"According to reports in the US press, people have started pulling screensavers off computers since the case against McOwen was launched."

source:
http://www.theregister.co.uk/content/4/20695.html

I wonder how much this will affect the competition from TA.
DanC-> noticed any reduction in TA's or other (partial) US teams production yet?

• oehoe
  • Laatst online: 14-05 14:29

oehoe

blije prutser, ouwe sok

"According to reports in the US press, people have started pulling screensavers off computers since the case against McOwen was launched."
Hier zie je dus wat voor belachelijke effecten deze zaak krijgt, ipv dat ze achter scriptkiddies aan gaan... :(

edit=ubbcode

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

Verwijderd

Chahoot,
No, actually if anything - we're seeing that as people become aware of distributed computing in general, particularly RC5... they're joining up! :)

It IS having some effect on school herds though :(

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 05:50 schreef DanC het volgende:
Thanks for the assist :)

I can't figure out how to link on your board. Combination of unfamiliar application, and a languange I only understand a few words of. :)
code:
1
2
Normal link: [url]http://www.url.com[/url]
Fancy link: [url=http://www.url.com]yaddayadda[/url]

Gives:

Normal link: http://www.url.com
Fancy link: yaddayadda

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Kben net terug van vakantie, dus ik zie het nu pas, naam is veranderd...

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• Wessie
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

In protesteren zijn wij wel goed jah, wat dachten jullie van een protest MF :?

Teamnaam aanpassen ... lijkt me een goede daad !

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Om hier nog maar eens even op terug te komen...

Ik heb een tijd geleden een mail geschreven en die aan een aantal sites en dagbladen gemailed, nooit niks meer van gehoord. Maar misschien werkt het beter als meer tweakers dit doen? Extra media aandacht voor de zaak McOwen kan volgens mij geen kwaad.

Hier is in ieder geval de mail die ik destijds gestuurd heb (een maand of anderhalf geleden) Hij is vast alweer out of date maar dat kunnen jullie zelf wel aanpassen hoop ik ;)
Beste redactie,

Ik wil jullie op attent maken op het feit dat in de Amerikaanse staat Georgia op dit moment een rechtzaak loopt tegen een systeembeheerder omdat hij ongevraagd software heeft geinstalleerd.

David McOwen, werkte in 1999 als computerspecialist op het DeKalb Technical College in de Amerikaanse staat Georgia. Hier installeerde hij zonder toestemming van de directie op vele computers van de campus een de clientsoftware van Distributed.net. Deze software maakt gebruik van de rekenkracht van computers op momenten dat zij niet in gebruik zijn. Het bekendste voorbeeld van dergelijke software is SETI, een project waarbij gezocht wordt naar signalen van buitenaards leven. Distributed.net heeft echter geen wetenschappelijk doel, maar is meer een soort prijsvraag.

Wie er (met behulp van zoveel mogelijk computers) in slaagt een encryptiecode te kraken, wordt beloond met 1000 dollar,
de wedstrijd is oorspronkelijk gestart door de RSA (Een Amerikaans enryptie en security instituut).

In eerste instantie werd er 15 jaar en een boete van 415.000 dollar geeist, dit is kortgeleden verhoogt naar 120 jaar celstraf en $815,000 boete!

Er is inmiddels een online petitie georganiseerd, deze is vinden op de website: http://www.freemcowen.com/

Meer informatie over distributed.net:

de organisatie

Sinds de oprichting in 1997, is ons project uitgegroeid tot een verzameling van duizenden gebruikers over de hele wereld die de rekenkracht opbrengen van meer dan 160.000 PII 266Mhz computers die 24 uur per dag, 7 dagen in de week en 365 dagen per jaar werken! Onze infrastructuur is in de loop van de jaren uitgebreid en verbeterd tot het niveau waarop het betrouwbaar tienduizenden computers kan bedienen.

Over het RC5-64 project:

Project RC5-64

De "Bovine" RC5 Wedstrijd is opgezet om de verantwoording op zich te nemen voor het coordineren en onderhouden van de RC5-servers die nodig zijn om blokken van sleutels te verspreiden naar de deelnemende client-programma's. We zijn sterk afhankelijk - in feite volledig - van deelname van mensen zoals jij, aangezien we dit project willen oplossen door het gebruik van brute kracht, door elke mogelijke sleutel te testen.

We weten dat deze methode werkt. Op 19 oktober 1997 om 13u25 GMT vonden we de juiste oplossing van het vorige project, de RSA Labs 56-bit geheime sleutel uitdaging (RC5-32/12/7 56-bit voor de statistiekjunkies; de sleutel was 0x532B744CC20999 en het duurde 250 dagen om hem te vinden).

Voor meer infomatie over distributed.net en de competitie: http://www.distributed.net/rc5/index.html.nl

Ook Nederlandse teams doen mee aan deze competitie, sterker nog, een groot Nederlands team genaamd, the Dutch Power Cows, staat op dit moment op de eerste plaats boven teams uit Amerika, Japan en Rusland.

Over RSA

RSA Security Inc.

RSA Security Incorperated (of RSA Laboratories) is een Amerikaans bedrijf dat met meer dan 5.000 toonaangevende klanten marktleider is op het computer beveiligingsgebied. De software van RSA wordt momenteel in meer dan 450 miljoen applicaties gebruikt om een veilige datatransmissie te garanderen. Als stunt en als veiligheidstest heeft dit bedrijf een wedstrijd uitgeschreven waarbij diegene die de code kan kraken een geldbedrag en vooral veel eer kan winnen. RSA versleuteld een bestand en de deelnemers mogen proberen de sleutel te kraken en zo de orginele informatie terug te vinden. Zo is al eerder de RC5-56 wedstrijd uitgeschreven. (dus met een 56 bits sleutel) Deze sleutel werd in 250 dagen gekraakt door Distributed.net en bleek 0x532B744CC20999 te zijn. Deze wedstrijd is nu dus vervolgd met een 64 bits sleutel. Meer info is te vinden op www.rsasecurity.com

Over the Dutch Power Cows:

Dutch Power Cows

Dutch Power Cows is een van de 10.000 teams die de sleutel probeert te vinden. Met ongeveer 2.000 leden zijn wij een van de grootste teams en we vechten dagelijks met grote Amerikaanse en Russische teams om een plekje in de dagelijkse top 5. Ons team bestaat voornamelijk uit Nederlanders en enkele Nederlandsprekende mensen in het buitenland (voornamelijk uit Belgie). Sinds 23 oktober 1997 hebben wij gezamenlijk al 78.336.742 sleutels geprobeerd, de laatste weken komen daar een half miljoen sleutels per dag bij! Hoe meer leden we krijgen, hoe groter de kan wordt dat wij kunnen blijven concurreren met de teams van de grote landen als de Verenigde Staten en Rusland. De thuispagina van het eam is www.dutchpowercows.org

Mijn naam is RobzQ, ben al sinds twee jaar actief lid van the Dutch Power Cows en wel in de vorm van een subteam (zoals er wel meer zijn binnen DPC) genaamd Team Frikandel Speciaal. Omdat er tot nu toe bijna tot geen aandacht in de media is geweest voor deze rechtzaak leek het me de moeite u deze email te sturen om zo meer aandacht voor de zaak van Dave McOwen te krijgen. Hopelijke doet u iets met deze informatie, mocht u nog vragen of opmerkingen hebben stuur dan gerust even een mailtje.

Met vriendelijke groet

RobzQ
Dutch Power Cows - Team Frikandel Speciaal

Links:

http://www.freemcowen.com/
http://www.distributed.net/rc5/index.html.nl
www.dutchpowercows.org
www.rsasecurity.com
http://www.zqcentral.com/index.php?sa=99
http://www.zqcentral.com/index.php?sa=58
PS. Ook sommige cijfers over hoe hard we gaan e.d. zijn zwaar out of date (knip en plak werk van DPC sites), maar ja, it's the message that counts..

Hopelijk doet iemand er iets nuttigs mee..

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• [NUT]
  • Laatst online: 22-05 11:18

[NUT]

Heppiedepeppie

Op donderdag 01 november 2001 21:02 schreef RobzQ het volgende:
Om hier nog maar eens even op terug te komen...
[..]

PS. Ook sommige cijfers over hoe hard we gaan e.d. zijn zwaar out of date (knip en plak werk van DPC sites), maar ja, it's the message that counts..

Hopelijk doet iemand er iets nuttigs mee..
howdy shit :? JIJ zou dit op fok! moeten zetten :D dit is overduidelijk!

had je geen pijn aan je vingers?

DONE! }:O forever!

edit:

ik heb m'n 'mega flush' gedaan met deze info regel, verander 'em nu terug... wel effe 3000 nogwatste van de dag hierdoor :D

• DSmarty
  • Niet online
Updateje --> We hebben ruim 5500 leden, niet 2000. We zijn het grootste team en doen ruim 2.5 miljoen wu's per dag, niet 0.5 miljoen... >:)

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Dat is nu juist het minst belangrijke DSmarty. Sterker nog, het hele stuk over DPC zou er wat mij betreft uit mogen. Dan is de tekst wat overzichtelijker en eerder gelezen denk ik.
Ik ga mijn best doen RobzQ...

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Op vrijdag 02 november 2001 11:45 schreef Mobster het volgende:Ik ga mijn best doen RobzQ...
Afbeeldingslocatie: http://plauder-smilies.de/person/cheering.gifGo Mobster Go Afbeeldingslocatie: http://plauder-smilies.de/person/cheering.gif

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

Hi guys - just a quick update for you.

David will be arraigned next thursday. I'm not sure if it's the same for Nederlanders, but it consists of a formal reading of the charges against him - and hearing his plea.

He will of course, plead "Not Guilty."

The DPC are welcome at the new forums at:

http://www.machinethoughts.com

Hope you are all well - a big hello to Mr. Atheist, DSMarty, Mobster, KifArU... thanks to all DPC for your support! :D
Pagina: 1