Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Wie o wie helpt me.. Ik ben amateur fotograaf nu heb ik ooit een aantal fotos geimpoteerd via Lightroom maar waar kan ik die terug vinden? Want in Bibliotheek staan alleen de recente fotos en als ik die oude wil toevooegen zegt die dat ze er al in staan maar kan niet vinden waar..

Tnx

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:41
Weet je niet waar de foto's in LR staan of op je HD?

In LR: bovenin de filmstrip staat ws 'vorige import x foto's/1 geselecteerd' etc. Als je daar op klikt kun je alle foto's kiezen of een specifieke map. Die map kun je ook in het linkerpaneel terug vinden.
Om de foto op de HD te vinden: rechtermuisknop op foto en 'tonen in verkenner kiezen'.

(dit lijkt me met google ook prima te vinden, maar vooruit)

Hij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 19:14
Zullen we het op importeren houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:56

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Op Tweakers verwachten we iets meer eigen inzet en informatie dan je nu hebt laten zien. #quickstart :)

Geef bijvoorbeeld aan
* versie van Lightroom
* Gebruik je Windows of MacOS
* Wat je zelf gevonden/geprobeerd hebt
* etc

Op de Adobe website vind je al aardig wat informatie over dit onderwerp.
https://helpx.adobe.com/n...photos-video-catalog.html

Soms is een filmpje duidelijker dan een lap tekst met plaatjes.
YouTube: lightroom importeren

Kom je er als nog niet uit, dan horen we het graag. Geef dan wel wat meer informatie en wat je reeds hebt gevonden/geprobeerd.

[ Voor 19% gewijzigd door Daan_ op 25-02-2018 12:54 . Reden: Links ]

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 10:59

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:56:
Mijn vraag
Wie o wie helpt me.. Ik ben amateur fotograaf nu heb ik ooit een aantal fotos geimpoteerd via Lightroom maar waar kan ik die terug vinden? Want in Bibliotheek staan alleen de recente fotos en als ik die oude wil toevooegen zegt die dat ze er al in staan maar kan niet vinden waar..

Tnx

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Lijkt me verstandig om een basiscursus Lightroom er bij te pakken (zijn enorm veel online tutorials en boeken in de boekwinkel).

Nu klinkt het alsof als je dit gevonden hebt gaat vragen hoe je de foto een andere naam kan geven en kan bewerken. Zo werkt het hier niet helemaal.

Tip voor boeken: Duitse boekwinkels hebben veel up-to-date fotografie boeken en ook van Lightroom. Welliswaar vaak in het Duits maar wellicht wel bruikbaar.

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8