Vandaag wou ik mijn werkgeheugen vervangen, ik had 2x 2gb ddr2 en wou hem uitbreiden naar 2x 4gb ddr2. Alleen als ik beide erin heb heb ik geen beeld, heb ze verwisseld en dat werkt ook niet, als ik ze beide er alleen in doe doen zij het, dus zij werken beide. Ook heb ik beide slots getest en weer geen probleem. De batterij van het moederbord heb ik erook uitgehaald en er weer ingezet. Nu zou ik niet weten wat er aan de hand is, vandaar de vraag 😀 alvast bedankt!
Vraag
Alle reacties
Welk ram geheugen heb je gekocht, welke had je al en welke ondersteund je moederbord?
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Welk moederbord? en ondersteund dat moederbord wel meer dan 4gb?
Pentium e5300, is een wat oudere computer 😁
Slavy vraagt je dit: Welk ram geheugen heb je gekocht, welke had je al en welke ondersteund je moederbord?Cedric123 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:17:
Pentium e5300, is een wat oudere computer 😁
Jij reageert met: Pentium E5300.
Als je genoeg info geeft kan je goed geholpen worden, anders niet.
Plaats eens een foto van je oude module
edit: daarom staan ook alle vragen bij het aanmaken van je topic.
(waarschijnlijk is 533 of 667 4gb het max. zolang wij niet het typenummmer an je moederbord weten kun je weinig info verwachten. Dit hoor je ook zelf te onderzoeken voor je zomaar 8gb RAM gaat kopen)
edit: daarom staan ook alle vragen bij het aanmaken van je topic.
(waarschijnlijk is 533 of 667 4gb het max. zolang wij niet het typenummmer an je moederbord weten kun je weinig info verwachten. Dit hoor je ook zelf te onderzoeken voor je zomaar 8gb RAM gaat kopen)
[ Voor 95% gewijzigd door Hackus op 24-02-2018 21:03 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Als je een vraagtopic opent krijg je een template voorgeschoteld waar je de minimaal nodige informatie kunt plakken waarmee anderen je vraag fatsoenlijk kunnen begrijpen en beantwoorden. Helaas lijk je dat genegeerd te hebben en heb je de template verwijderd zonder de relevante info te geven.
Wij hebben geen glazen bollen, zo kunnen wij je niet helpen
Daarom sluit ik dit topic. Voor tips voor de volgende keer:
Het algemeen beleid #quickstart
Wij hebben geen glazen bollen, zo kunnen wij je niet helpen
Daarom sluit ik dit topic. Voor tips voor de volgende keer:
Het algemeen beleid #quickstart
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()