Wie kent een goedkope(onder 30 euro) bluetoothspeaker die een verrassend goed geluid geeft? Zo geeft de bluetooth koptelefoon die action momenteel verkoopt onder het merk zd-trading bijvoorbeeld een verrassend goed geluid. Maar over de diepte van de bass van de bluetoothspeakers van actino ben ik wat minder te spreken. Heeft iemdn hier een zeer goedkope bluetoothspeaker die verrast in geluidskwalitiet/ Mag overal vandaan komen ook uit china.
Ga zelf op zoek en reviews lezen? We vragen hier eigen inzet, niet het dumpen van je vraag.
Enige wat ik je verder mee kan geven is dat wat jij goed vind klinken, een ander bagger vind. Dat moet je dus zelf horen en niet van ons
Enige wat ik je verder mee kan geven is dat wat jij goed vind klinken, een ander bagger vind. Dat moet je dus zelf horen en niet van ons
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Iedereen weet wt en diepe bas is en wat niet. Idd is het zo dat de 1 het ene geluid mooier vindt dan de andere, maar zelfs als je neit van een diepe bas houdt weet je wel of een speaker er 1 heeft.
IK heb overigens al genoeg reviews gezohct maar het reviews schrijven is meer van 10 jaar terug dan van nu, is behoorlijk op z'n retour.
IK heb overigens al genoeg reviews gezohct maar het reviews schrijven is meer van 10 jaar terug dan van nu, is behoorlijk op z'n retour.
nogmaals, wat heb je zelf al gedaan?
Dit topic is iets teveel een gevalletje "Zoek het maar lekker uit, dit is mijn vraag"
Wat heb je zelf al gevonden?
Wat zei google?
Wat valt af?
etc
etc
Dit topic is iets teveel een gevalletje "Zoek het maar lekker uit, dit is mijn vraag"
Wat heb je zelf al gevonden?
Wat zei google?
Wat valt af?
etc
etc
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
ik zit niet meer op de kleuterschool. Die mentalitiet dat je eerst zou moeten bewijzen dat je zelf al hebt gezocht voor dat iemadn beried is iets te zeggen slaat echt nergesn op. Tene erste heb ik echt wel veel gezocht, en tweede: al had iemand niets gezocht, dan nog is het enige wat je kan doen met kennis die je bezit die delen anders had je die kennis net zo goed niet kunnen hebben. Ik ga echt niet bewijzen dat ik het "waard" ben om een serieus antwoor dop een vraag te krijgen.
Bullshit. Wat jij een diepe bas vind vind ik een leeg blikje. Dr staat hier een 10" sub in de woonkamer. Kan geen debiel BT speakertje tegenop. DAT is mijn referentie. En niet de jouwedicksterk schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:35:
Iedereen weet wt en diepe bas is en wat niet. Idd is het zo dat de 1 het ene geluid mooier vindt dan de andere, maar zelfs als je neit van een diepe bas houdt weet je wel of een speaker er 1 heeft.
Dan moet je dat zeggen en aangeven wat je al gevonden had. Verder geld denk ik nog steeds dat alle waar naar zijn geld is. Voor lage tonen heb jij in principe kastvolume nodig. Bij een Bt speakertje denk ik aan een JBL Pill oid, iig iets dat enigszins klinkt. Maar das ook behoorlijk klein.IK heb overigens al genoeg reviews gezohct maar het reviews schrijven is meer van 10 jaar terug dan van nu, is behoorlijk op z'n retour.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Heeft geen drol met "bewijzen" te maken (kan je me trouwens aanwijzen waar iemand dat zegt?) Maar met het concept Eigen Inzet. Laten zien dat je zelf moeite doet ipv anderen al het werk laten doen.dicksterk schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:47:
ik zit niet meer op de kleuterschool. Die mentalitiet dat je eerst zou moeten bewijzen dat je zelf al hebt gezocht voor dat iemadn beried is iets te zeggen slaat echt nergesn op. Tene erste heb ik echt wel veel gezocht, en tweede: al had iemand niets gezocht, dan nog is het enige wat je kan doen met kennis die je bezit die delen anders had je die kennis net zo goed niet kunnen hebben. Ik ga echt niet bewijzen dat ik het "waard" ben om een serieus antwoor dop een vraag te krijgen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Op die manier moet iedereen zlef het wiel uitvinden... vrij onzinig als een ander dat al gedaan heeft.
Onzin reactie. Dus stel je voor. Jij gaat een auto kopen, dan doe je zelf geen onderzoek? Dan ga je gewoon de winkel in en schreeuwen "Ik wil een auto kopen!!" en verwachten dat jou ideale auto eraan komtdicksterk schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:01:
Op die manier moet iedereen zlef het wiel uitvinden... vrij onzinig als een ander dat al gedaan heeft.

Gewoon even wat sparen en een jbl charge 3 kopen:
product: JBL Charge 3
Komt echt verbazingwekkend goed geluid uit. Wel even door de negatieve punten (van sommige reviewers) heenprikken. Zo'n speaker gaat in een middelgrote (horeca-)ruimte natuurlijk niet veel doen qua bass.
Geinig aan deze is dat ze te koppelen zijn. Heb meerdere ervaringen waarbij deze units zich bewezen hebben.
product: JBL Charge 3
Komt echt verbazingwekkend goed geluid uit. Wel even door de negatieve punten (van sommige reviewers) heenprikken. Zo'n speaker gaat in een middelgrote (horeca-)ruimte natuurlijk niet veel doen qua bass.
Geinig aan deze is dat ze te koppelen zijn. Heb meerdere ervaringen waarbij deze units zich bewezen hebben.
Met die instelling kom je op GoT niet ver. We verwachten hier wel wat eigen inzet en daar valt onder andere het benoemen van een short list onder. Zie ook de template als je het topic in Consumentenelektronica Aankoopadvies had geplaatst, daar horen dit soort topics thuis.dicksterk schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:47:
ik zit niet meer op de kleuterschool. Die mentalitiet dat je eerst zou moeten bewijzen dat je zelf al hebt gezocht voor dat iemadn beried is iets te zeggen slaat echt nergesn op.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.