Toon posts:

2x een mobile abo kan dat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een gratiz 180 bel bundel van Dutchtone, nu had ik nog geen telefoon dus dacht ik ik pak nog zo'n bundel (goedkoper dan telefoon aanschaffen), maar wat blijkt, kan dus niet. Je mag max 1 abo hebben :( volgen de Expert (de winkel :p)

Wat moet ik nu doen om aan een toestel te komen en klopt dit eigenlijk wel?

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 22:02 schreef TheMAzTER het volgende:
Wat moet ik nu doen om aan een toestel te komen en klopt dit eigenlijk wel?
Naar een winkel gaan waar ze wel weten waar ze het over hebben en niet bij gebrek aan kennis nonsens gaan uitkramen?
Als je maar betaalt kun je er gewoon twee krijgen hoor...

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wel 10, als je maar betaald ;)

Inderdaad verbazend. Volgende keer gewoon niet zeggen dat je al een abbo hebt dan doen ze er bij de provider echt niet moelijk over.

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 22:07 schreef Negotiator het volgende:
Volgende keer gewoon niet zeggen dat je al een abbo hebt dan doen ze er bij de provider echt niet moelijk over.
Dat doen ze ook niet als je het wel zegt hoor, want ze zien toch zo dat jij al een abonnementje (of meerdere) hebt lopen, maar ik zou toch lekker naar een andere winkel gaan (tenzij deze extreem goedkoop is), wat een onzin zeg. :)

Verwijderd

Topicstarter
Jah.. duh.. Hij zei dat ze (->providers) onderling ook keken wie hoeveel abo's had (dus Kpn, libertel etc). Geloof hier weinig van dus daarom vraag ik het, maar ik moet wel zekerheid hebben.

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 22:31 schreef TheMAzTER het volgende:
Jah.. duh.. Hij zei dat ze (->providers) onderling ook keken wie hoeveel abo's had (dus Kpn, libertel etc). Geloof hier weinig van dus daarom vraag ik het, maar ik moet wel zekerheid hebben.
Yeah right en ze checken ook ff je strafblad, opleiding en huisvesting :+
Dus volgens hem hebben al die mensen met meerdere GSM's een valse naam gebruikt?
Of al die mensen die de abo's van hun kinderen op hun naam hebben (doordat ze nog niet 18 jaar zijn)?
Kom op nou :)
Lekker naar een ander gaan!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
je mag bij Dutchtone maximaal twee abonnementen op jouw naam hebben staan. bij meer word je geweigerd, bij één of twee niet dus.

je moet er alleen wel voor zorgen dat je geen openstaande rekeningen meer hebt bij het al afgesloten abonnement....

• Apronex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-04 18:06
Ik had een Allin 180 abo bij dutchtone, toen was er na een tijdje een aktie, Allin 60 + gratis 3310, die heb ik dr gewoon bij genomen en ze hebben er geen problemen van gemaakt hoor.

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

als je een contrat afsluit bij dutchtone, en ze doen het online de winkel dan zien ze wie al een abo hebben op het adres. ze moeten dan alleen op ja of nee drukken om door tegaan. ligt aan de winkel dus of ze je vertrouwen of niet, en tja als je de winkel binnen komt en je zegt FFS IK WIL NU EEN DUTCHTONE ABO denk niet dat ze dan nog op ja drukken. je moet gewoon naar een winkel gaan. en zeggen dat je een dutchtone abo wil. (btw niet gaan bellen dan he met je ouwe). dan halverwegen vragen "klopt het dat je al een abo heb, dan zeg je ja is van me zusje" en hoppa nieuwe abo. gaan ze er nie mee akkoort tja dan kan je ze altijd nog pij... :)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Ik heb ook 2 x D*tone,
doen ze niet moeilijk over.
Eerst eentje om een nieuwe telefoon te krijgen, en toen eentje via gsmweb omdat je dan toch niets betaald, krijgt al je geld toch terug, en nooit iets over gehoord. :)

Verwijderd

Topicstarter
Tnx, ga ik dus zo ff telefoon halen als ik tijd heb :)

Verwijderd

bij debitel mag je ook maar 2 abbos hebben

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Je mag maximaal 4 Dutchtone abos hebben, ik heb er namelijk 3 (2x 180 voor bellen en 1x 60 omdat je daar toen 80 piek op TOE kreeg, dus na aftrek van 12x abokosten).

Bij KPN mag je er twee hebben en bij de rest weet ik het niet.

Er wordt in ieder geval NIET onderling gecheckt, dat zou veel te duur zijn.
Pagina: 1