Ik vond het eigenlijk wel tijd worden om een echte monitor aan te schaffen voor bij mijn Switch en mijn laptop (lenovo y50, gtx 860m). Nou spelen hier een aantal dingen in mee. Voor de Switch en laptop is het overkill om een monitor die beter is dan 1080p en 60 herz te kopen, maar ik ben van plan om in de toekomst een goede desktop te kopen die wel een betere monitor vereist. Maar gezien de huidige prijzen, zou dat nog even op zich kunnen laten wachten en in het ergste geval heb ik dan dubbele monitors. Daarnaast speelt nog tn vs ips. Ik heb begrepen dat ips mooier is, maar tn sneller en goedkoper.
De monitors waar ik nu een oogje op heb zijn de volgende, maar deze heb ik vooral gekozen omdat ze relatief goedkoop waren:
Ik heb in principe geen budget, maar ik ben wel een gierige man, dus als ik met een duurdere monitor meer waar voor mijn geld krijg, heb ik dat er zeker voor over.
edit: Oh ja is gsync nog het overwegen waard?
De monitors waar ik nu een oogje op heb zijn de volgende, maar deze heb ik vooral gekozen omdat ze relatief goedkoop waren:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AOC G2460VQ6 Zwart | € 129,- | € 129,- |
| 1 | LG 24M47VQ Zwart | € 112,14 | € 112,14 |
| 1 | Philips 240V5QDAB Zwart | € 108,99 | € 108,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 350,13 | |
Ik heb in principe geen budget, maar ik ben wel een gierige man, dus als ik met een duurdere monitor meer waar voor mijn geld krijg, heb ik dat er zeker voor over.
edit: Oh ja is gsync nog het overwegen waard?