Ik heb 29 december een horloge besteld op watch2day. Nu heb ik een stuk of 10 keer of zelfs wel meer gebeld en ze zeiden steeds dat er vertraging zat in de levering. Met mijn goede vertrouwen in de mens, geloofde ik dat. Maar nu begint het toch wel een beetje te kriebelen nu de telefoon het niet meer doet en ik opgezocht heb dat het pand van hen verhuurd is. Kan iemand mij meer info geven ?
10 keer bellen, telefoon doet het niet meer en hun pand is niet meer van hun. En toch twijfel je of je misschien opgelicht bent? Het zou mij verbazen als je niet opgelicht bent.
Ik zou een mail sturen en een brief naar hun adres met in duidelijke taal dat je je bestelling wilt annuleren en je geld terug wilt. Eventueel aangifte doen bij de politie als je niks hoort binnen aanzienlijke tijd. En ondertussen er maar gewoon vanuit gaan dat je je geld kwijt bent.
Ik zou een mail sturen en een brief naar hun adres met in duidelijke taal dat je je bestelling wilt annuleren en je geld terug wilt. Eventueel aangifte doen bij de politie als je niks hoort binnen aanzienlijke tijd. En ondertussen er maar gewoon vanuit gaan dat je je geld kwijt bent.
The devil is in the details.
Website is nog actief en je kunt toch gewoon achteraf betalen?
Op Facebook zijn ze nog actief met het posten van berichten en op Trustpilot zijn recentelijk nog recensies geplaatst. Dus misschien is het niet zo dramatisch als Hahn doet overkomen, maar is de communicatie slecht.
Probeer alle social media ook eens als kanaal.
Probeer alle social media ook eens als kanaal.
Wat betreft drama: ik herhaal letterlijk alleen maar wat Goofmollen zegt, hèJason X schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 15:28:
Dus misschien is het niet zo dramatisch als Hahn doet overkomen
[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 24-02-2018 15:41 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Als je opmerkingen zoals deze plaatst. Doe dan in ieder geval wat onderzoek naar een bedrijf.Hahn schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 14:58:
10 keer bellen, telefoon doet het niet meer en hun pand is niet meer van hun. En toch twijfel je of je misschien opgelicht bent? Het zou mij verbazen als je niet opgelicht bent.
Ik heb bij watch2day inmiddels al diverse horloges besteld, elke keer zonder problemen.
Watch2day is onderdeel van ichica, site is nog gewoon in de lucht, e.d.
@Anoniem: 1045047 Je hebt 29 december een horloge besteld & bericht pas eind februari dat je geen contact met ze kan krijgen. Wat was de verzenddatum & wat heb je in de tussentijd zitten doen?
Wat let je om je bestelling te annuleren als je het niet vertrouwd?
Wat hij in de tussentijd heeft zitten doen? Wat dacht je van 10 of meer keer gebeld hebbenLocK_Out schreef op zondag 25 februari 2018 @ 06:24:
[...]
Als je opmerkingen zoals deze plaatst. Doe dan in ieder geval wat onderzoek naar een bedrijf.
Ik heb bij watch2day inmiddels al diverse horloges besteld, elke keer zonder problemen.
Watch2day is onderdeel van ichica, site is nog gewoon in de lucht, e.d.
@Anoniem: 1045047 Je hebt 29 december een horloge besteld & bericht pas eind februari dat je geen contact met ze kan krijgen. Wat was de verzenddatum & wat heb je in de tussentijd zitten doen?
Wat let je om je bestelling te annuleren als je het niet vertrouwd?
En om iets te kunnen annuleren, moet je wel contact hebben met ze.
Superfijn voor jou dat jij geen problemen met ze hebt gehad, maar als iemand na 7(!) weken en 10+(!) keer contact zoeken nog steeds geen duidelijk antwoord heeft over wat er met z'n bestelling gaat gebeuren, dan hoef ik geen onderzoek te doen om te weten dat er in ieder geval wat te wensen over blijft.
Ik heb even gezocht op internet en er zijn wel meer klachten over lange levertijden en slechte communicatie, maar over helemaal niet leveren of geld kwijt zijn wordt niet gesproken.
Je kunt ze ook proberen te mailen via hun site, wellicht komt daar wat uit.
@Anoniem: 635221 zit ook op Tweakers en heeft al eerder gereageerd over een topic over hun.
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 25-02-2018 14:37 ]
In vino veritas, in aqua sanitas
Anoniem: 453931
Ik ben nu in dispuut met watch2day.
Een jaar terug heb ik een horloge gekocht. Na twee maanden begon de ellende. Ik heb het 4 keer teruggestuurd en uiteindelijk hebben ze besloten om te crediteren.
Na 19-03 zou het 14 dagen duren voordat ik mijn geld terug zou krijgen, maar op 2-4 nog niks binnen. Daarna een mail gestuurd en de klantenservice is op zn minst professioneel te noemen. Ze verdedigen het feit dat ze aan de afspraken houden en moet dus nog wachten op mn centen.
Ondertussen heb ik ook geprobeerd te bellen, maar ze zijn onbereikbaar. Dat is ook wel te verwachten met zoveel wanbeleid.
Een jaar terug heb ik een horloge gekocht. Na twee maanden begon de ellende. Ik heb het 4 keer teruggestuurd en uiteindelijk hebben ze besloten om te crediteren.
Na 19-03 zou het 14 dagen duren voordat ik mijn geld terug zou krijgen, maar op 2-4 nog niks binnen. Daarna een mail gestuurd en de klantenservice is op zn minst professioneel te noemen. Ze verdedigen het feit dat ze aan de afspraken houden en moet dus nog wachten op mn centen.
Ondertussen heb ik ook geprobeerd te bellen, maar ze zijn onbereikbaar. Dat is ook wel te verwachten met zoveel wanbeleid.
Stond er letterlijk 14 dagen in de mail of 10 werkdagen bijvoorbeeld? Vergeet niet dat veel bedrijven op Goede Vrijdag en 2e paasdag dicht zitten en je dit dan ook niet als werkdag kan rekenen.Anoniem: 453931 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:35:
Ik ben nu in dispuut met watch2day.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Pagina: 1