Ik probeerde eerder vandaag op Google Play Music een muzieknummer te kopen op mijn pc. Echter, toen de iDeal betaling was afgerond, kreeg ik een wit redirectscherm te zien (in het venster van de betaling) en kreeg ik een melding dat de transactie niet verwerkt kon worden. Echter, het geld is van mijn rekening afgeschreven en het product staat niet tussen mijn aankopen in Google.
Ik kan niet direct een refund aanvragen omdat er helemaal geen product in mijn account daarvan is.
Ik probeerde het nog een keer, maar is het weer op precies dezelfde manier foutgegaan.
Daarom probeerde ik op het Google Play forum een bericht te plaatsen, maar daar kreeg ik deze foutmelding op het moment dat ik op plaatsen druk:
Ik kan niet direct een refund aanvragen omdat er helemaal geen product in mijn account daarvan is.
Ik probeerde het nog een keer, maar is het weer op precies dezelfde manier foutgegaan.
Daarom probeerde ik op het Google Play forum een bericht te plaatsen, maar daar kreeg ik deze foutmelding op het moment dat ik op plaatsen druk:
Vervolgens heb ik geprobeerd om hier een ticket aan te maken, maar dit gaat ook niet.U heeft geen toestemming deze content te openen. (#554)
Zijn er mensen die een soortgelijk probleem hebben gehad, hoe hebben jullie dit opgelost? Hoe kan ik verder nog in contact komen met Google?Thank you for contacting Google Support.
Something went wrong. Please try a different way to contact us, or try again later.
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X