Toon posts:

Hulp nodig in beter internet krijgen..

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon sinds kort op mezelf in het platte land door omstandigheden en ben tegen een internet probleem aangelopen waar ik woon hebben ze wel internet maar het is zeer traag en het valt regelmatig uit. Heb het er over gehad maar ze willen het niet aanpassen.

Ik zelf zit veel op mijn computer al is het voor werk en gaming/streamen. Dus dit wil ik oplossen al heb ik hier zelf niet veel ervaring mee of kennis over dus kom ik op deze forum.

Heb tijdelijk mijn mobiel as hotspot gebruikt maar dit raakt snel op. Ik dacht misschien mijn mobiel te gebruiken als modem? Maar kon geen info vinden over echt onbeperkt internet.

Dus mijn vraag is wat is mijn beste en betaalbaarste manier om mezelf stabiel internet te geven? Ik hoef niet het beste van het beste maar wel waarbij ik gewoon stabiel kan werken/gamen. Geld is niet een zeer groot probleem voor mij gelukkig dus ik zou graag alle opties op tafel willen hebben.

Bedankt voor het lezen en hopelijk de hulp. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2018 12:16 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:27
Eerst kijken welke mogelijkheden je hebt. Welke lijnen komen er binnen? Alleen ADSL? Of ook glas of kabel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tele2 onbeperkt internet en dan telefoon als hotspot gebruiken? Moet er wel goede dekking zijn in je buurt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://netco-fpi-info.fourstack.nl/ -> alle landlijnen die leverbaar zijn

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:21
- Check je postcode/huisnr op https://netco-fpi-info.fourstack.nl/
Daar kun je zien wat er aan ADSL/VDSL/BVDSL mogelijk is.

- Ligt er toevallig coax? Dan kun je prima een ziggo oid lijntje nemen

- Is er iemand in de buurt met wel fatsoenlijk internet? dan kun je misschien een straalverbinding opzetten

- Zijn er in je regio plannen om glasvezel aan te leggen?

Alternatief is idd 4G internet. Maar zoals hierboven al gezegd: Dat zou je ook zelf ff kunnen googlen.

Maar geef eens aan wat je zelf bekeken hebt? Kabel? Glas? DSL?
Je geeft nu nauweljiks info, en ook niet echt het idee dat je zelf uberhaupt iets gezocht hebt.

[ Voor 15% gewijzigd door DJSmiley op 24-02-2018 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 12:14:Heb het er over gehad maar ze willen het niet aanpassen.
+
DJSmiley schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 12:24:
Je geeft nu nauweljiks info, en ook niet echt het idee dat je zelf uberhaupt iets gezocht hebt.
"Ze" willen het niet aanpassen... Dat kan inderdaad alles betekenen maar het lijkt er dus op dat de huidige ISP niet voldoet en/of geen alternatief kan leveren. Dan wordt het inderdaad een uitstapje naar fourstack en/of gsm.nl voor respectievelijk landlijnen of mobiele opties.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1