Ik heb onlangs de Chuwi Lapbook 14.1 gekocht voor €250 op Amazon.fr. Een heel mooi toestel voor die prijs. N3450 processor, 4GB RAM, 64GB, batterijduur +6u, heel goed Full hd display. Alleen ben ik op zoek naar een toestel waar het mogelijk is Chromium OS op te installeren van Neverware. Blijkbaar was dit mogelijk op de eerste uitgebrachte versies van de Chuwi Lapbook, maar door lichte wijzigingen aan Hardware en Bios is het niet langer mogelijk Chromium te installeren (loopt vast bij opstarten, zwart scherm met enkel cursor te zien).
Heeft er iemand ervaring met andere Chinese budget laptops in de prijscategorie onder de €350, waarop het mogelijk is om ChromiuimOS te installeren waarvan dit standaard relatief goed werkt? Ik heb al eens gekeken naar de Jumper ezbook 2 en 3, maar die lijken op het eerste zicht standaard geen Linux te draaien dus ik verwacht dat ChromiumOS dan ook moeilijk zal lukken op die laptops;
Iemand ervaringen? Bedankt!
Heeft er iemand ervaring met andere Chinese budget laptops in de prijscategorie onder de €350, waarop het mogelijk is om ChromiuimOS te installeren waarvan dit standaard relatief goed werkt? Ik heb al eens gekeken naar de Jumper ezbook 2 en 3, maar die lijken op het eerste zicht standaard geen Linux te draaien dus ik verwacht dat ChromiumOS dan ook moeilijk zal lukken op die laptops;
Iemand ervaringen? Bedankt!