Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[Met dit systeem wil ik games zoals Overwatch, LoL, Fornite en misschien ooit een zwaardere game zoals BF1 op max settings (behalve BF1 dan misschien) 1080p 60fps+ kunnen runnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500€, dit is dan zonder verzendkosten en assemblage wil ik zelf proberen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alles al behalve een goede PC. Al wil ik misschien in de toekomst upgraden naar een 1440p 144Hz monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zit te twijfelen tussen een gtx1070 of een 1060 6G. Met de huidige GPU prijzen is het toch lastig...
En is 3000Mhz RAM overkill? Of zou het ook afkunnen met 2400Mhz?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, alle adviezen zijn welkom
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid, grootte en energieverbruik maken niet echt iets uit. Als het maar niet lijkt alsof er een bouwplaats onder mn bureau staat
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag van jullie nog de laatste tips voor aanpassingen willen voor de onderstaande PC. Ik zou ook graag hulp willen met het kiezen van de CPU koeler, ik weet echt niet goed wat nou goed genoeg koelt en wat niet
. Ook kom ik er qua moederbord niet goed uit, hier is ook hulp gewaardeerd. En als er hier en daar geld bespaart kan worden zonder veel prestatie te verliezen hoor ik het ook graag! Alvast bedankt voor jullie hulp
.
Al zelf samengesteld:
[Met dit systeem wil ik games zoals Overwatch, LoL, Fornite en misschien ooit een zwaardere game zoals BF1 op max settings (behalve BF1 dan misschien) 1080p 60fps+ kunnen runnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500€, dit is dan zonder verzendkosten en assemblage wil ik zelf proberen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alles al behalve een goede PC. Al wil ik misschien in de toekomst upgraden naar een 1440p 144Hz monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zit te twijfelen tussen een gtx1070 of een 1060 6G. Met de huidige GPU prijzen is het toch lastig...
En is 3000Mhz RAM overkill? Of zou het ook afkunnen met 2400Mhz?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, alle adviezen zijn welkom
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid, grootte en energieverbruik maken niet echt iets uit. Als het maar niet lijkt alsof er een bouwplaats onder mn bureau staat
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag van jullie nog de laatste tips voor aanpassingen willen voor de onderstaande PC. Ik zou ook graag hulp willen met het kiezen van de CPU koeler, ik weet echt niet goed wat nou goed genoeg koelt en wat niet
Al zelf samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8600K Boxed | € 244,- | € 244,- |
| 1 | MSI Z370 Gaming Plus | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Asus DUAL-GTX1070-O8G | € 599,- | € 599,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 42,65 | € 42,65 |
| 1 | Fractal Design Define S - Window | € 81,90 | € 81,90 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 30,- | € 30,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 190,95 | € 190,95 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 80,95 | € 80,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 88,- | € 88,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.476,45 | |