Toon posts:

LET OP: OPLICHTERS ACTIEF OP MARKTPLAATS

Pagina: 1
Acties:
  • 2.271 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Ik schrijf dit bericht om jullie te waarschuwen. Ik ben namelijk zelf slachtoffer geworden van een bende oplichters
die actief is op Marktplaats. Omdat ze zó geraffineerd te werk gaan heb je niet in de gaten dat je genept wordt.
Lees dus even mijn verhaal en leer er van!
Ik zette afgelopen zondaag een dreambox abonnement geckocht op marktplaats voor het bedrag 90 euro op rekning *knip* Persoonsgegevens mandaag geen beeld meer dan
Hij beantwoord mailtjes en Sms'jes niet meer, en zijn telefoon is onbereikbaar.
zijn email en rekning nr
*knip* Persoonsgegevens

Vertrouw eigenlijk gewoon niemand.

Succes!
Rob

[ Voor 9% gewijzigd door Yorinn op 24-02-2018 09:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:43

mrc4nl

Procrastinatie expert

Hoe is it geraffineerd?

Eerst geld willen ontvangen en daarna niets meer van zich laten horen als het geld binnen is, is gewoon standaard oplichting.

O wacht nu ik je verhaal nog eens lees:je hebt gewoon een knakker gevonden die niet wil betalen, Dat is geen oplichter, maar een sneu persoon.

Serieus, doe is wat aan de spelling, vind het maar moeilijk te volgen wat het probleem is.

[ Voor 45% gewijzigd door mrc4nl op 24-02-2018 08:58 ]

ora et labora

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Tsja, zelf iets illegaals doen en dan huilen dat je bent opgelicht. Ik moet stiekem lachen ;)

^ Post is hierboven!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Detmer

Professioneel prutser

Jij hebt van een of ander onbekend persoon een (illegaal?!) dreambox abonnement gekocht en die werkt nu niet meer? Klinkt als een wijze les voor slechts €90,-. Het kost sommige mensen meer om die les te leren.

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 08:51:
Nee .. echt ?

https://www.google.nl/sea...0&ei=_RyRWr78KubBXqTvjqgN
die actief is op Marktplaats. Omdat ze zó geraffineerd te werk gaan heb je niet in de gaten dat je genept wordt.
Lees dus even mijn verhaal en leer er van!
Welk verhaal ?
Een setje woorden in irrationele volgorde is geen verhaal, ik krijg slachtoffers van overvallen aan de telefoon die nog beter uit hun woorden komen

[ Voor 35% gewijzigd door FreshMaker op 24-02-2018 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap je verhaal niet en kan er dus ook niks van leren.
Leg het eens rustig uit, met duidelijk zinnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
*knip* Persoonsgegevens

[ Voor 92% gewijzigd door Yorinn op 24-02-2018 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:24
Je hebt je sowieso laten neppen met een cardsharing abonnement voor € 90,- Het is illegaal bovendien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik ben bang dat TS niet meer terugkomt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 12:40
Hahahahaha, ja dan ben je even flink opgelicht hé wanneer je 200 euro krijgt :P

Wel een leuke copy / paste, jammer dat de topicstarter geen zin in het Nederlands weet te typen, maar het lijkt er verdacht veel op.

Maar goed, waarom krijg ik nooit zo'n professionele oplichting bende aan mijn broek? Wil ook wel even een paar 100 euro krijgen zonder iets te hoeven doen :('

Ik heb het topic al gerapporteerd, het zou maar een echt rek. nummer / email adres van iemand zijn wat deze ***** hier post.

[ Voor 21% gewijzigd door Yorinn op 24-02-2018 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:24
denk ‘t ook niet. Maar wel snelle handel zo ff cccam of iptv trial abonnementjes voor vol verkopen. Mensen 1 dag blij met beeld en daarna trial verlopen en aanbieder paar tientjes rijker. Succes met aangifte doen. Is ongeveer hetzelfde als men denkt op straat goeie coke gekocht te hebben en na het opsnuiven komt men er achter dat men poedersuiker heeft opgesnoven. De politie ziet je al aankomen...

[ Voor 36% gewijzigd door vj_slof op 24-02-2018 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 12:40
vj_slof schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 09:32:
denk ‘t ook niet. Maar wel snelle handel zo ff cccam of iptv trial abonnementjes voor vol verkopen. Mensen 1 dag blij met beeld en daarna trial verlopen en aanbieder paar tientjes rijker. Succes met aangifte doen. Is ongeveer hetzelfde als men denkt op straat goeie coke gekocht te hebben en na het opsnuiven komt men er achter dat men poedersuiker heeft opgesnoven. De politie ziet je al aankomen...
Deze topicstart is nep, topic dient verwijdert/gesloten te worden..

De clown maakt een account aan op tweakers, copy/paste 1 of ander humor bericht van facebook, plakt er nog wat google translate onzin achteraan en logt weer uit.

Ergste is, is dat hij een e-mail adres + rekeningnummer van iemand erin zet (althans, ik denk dat het van iemand is, knap lullig als een clown dat online gooit).

[ Voor 21% gewijzigd door LopendeVogel op 24-02-2018 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Goed, heksenjachttopics als deze zijn niet de bedoeling op Tweakers. Al helemaal niet met zo'n schreeuwerige titel als deze waarin ook nog eens met verschillende persoonsgegevens wordt gestrooid.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.