Toon posts:

Facebook laadt nauwelijks

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Mijn facebook laadt nauwelijks nieuwe berichten. Ook zie ik geen vind ik leuks en tags van vrienden meer. Wie heeft tips?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Samsung s6 edge

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
App er opnieuw opgezet. Op pc ingelogd.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 08:33:

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
App er opnieuw opgezet. Op pc ingelogd.
En op je PC is het hetzelfde verhaal? In dat geval gebeurt er waarschijnlijk gewoon niet veel op je tijdlijn? Je weet zeket dat je mensen niet ont-followed hebt ofzo?

Mijn punt; als het onafhankelijk op twee totaal verschillende apparaten op twee totaal verschillende apps/browsers gebeurt is dat min-of-meer allemaal dus uitgesloten en zit 't eerder aan de andere kant.

[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 24-02-2018 09:13 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op pc inderdaad hetzelfde geval. Nee verder niks gedaan/gewijzigd.
Ik zie bijv niet meer als een vriend iets liked of ergens op reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinceeH
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-09 00:34
Ik heb hetzelfde probleem... ook geeft mijn "meest recent" berichten aan die al weken oud zijn. Heb nog geen oplossing gevonden en heb zo'n beetje alles al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
VinceeH schreef op zondag 4 maart 2018 @ 22:45:
Heb nog geen oplossing gevonden en heb zo'n beetje alles al geprobeerd.
Nou, noem eens op wat dat "alles" dan behelst? Dan verdoen we iig niet onnodig onze tijd met suggesties aandragen die je al geprobeerd hebt. En kunnen we ook langs mekaar leggen (en gaandeweg dus ook documenteren) wat niet helpt en hopen zo iets te ontdekken wat wél helpt. Tot dusver weten we wat niet helpt: "App er opnieuw opgezet. Op pc ingelogd". Ik zie die lijst graag groeien.

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 04-03-2018 23:19 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij