Ik heb laatst Ubuntu op een computer van me gezet. Ik heb er chromium via de Ubuntu Store op gezet. Het programma werkte mooi totdat ik een foto wou downloaden. Chromium zij doodleuk dat het gedownload was, maar nadat ik in de door mij geselecteerde folder keek, kwam ik tot mijn verbazing niks tegen. Toen ik in de download geschiedenis keek van chromium stond er toch heel duidelijk een bestand angegeven. Toen ik er op klikte gebeurde er niks, en toen ik klikte op open in folder vanuit chromium deed hij helemaal niks. Nou heb ik dit gegoogled, maar kwam zelf niet op een oplossing uit. Daarom vraag ik de goden op tweakers om mij mogelijk met dit probleem te helpen, als iemand weet hoe dit zou kunnen worden opgelost, alvast heeeel erg bedankt. Firefox Download tevens wel, maar ik wil graag 1 browser gebruiken.
Al eens geprobeerd om Chromium opnieuw te installeren?
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Nou ga ik eerlijk zijn, dat heb ik nog niet geprobeerdMeg schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 21:20:
Al eens geprobeerd om Chromium opnieuw te installeren?

Wat heb je wel geprobeerd en welke effect(en) had dat? Hoeven anderen dat niet nog eens te adviseren.
Eerlijk gezegd niks, puur omdat ik niet wist wat ik moest doen, en ook omdat ik niks kon vinden toen ik het googlede.CH4OS schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 21:32:
Wat heb je wel geprobeerd en welke effect(en) had dat? Hoeven anderen dat niet nog eens te adviseren.
Had je eerst verwijderd met de purge-optie aan?
Kijk je instellingen eens na en zoek op je schijfje.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Start/installeer je Chromium niet onder verkeerde credentials dus ipv van "user1" waar je verwacht dat het wordt opgeslagen, draai je Chromium misschien als "root" en wordt het opgeslagen in een andere directory waar je helemaal geen permissies op hebt om via "File Explorer" bij te komen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Start 'm eerst eens via de terminal. Liefst met zo min mogelijk add-ons e.d. en zonder vorige sessie. Open dan direct een pagina met een download link of plak die link direct in de adresbalk zodat je zo min mogelijk andere informatie in de terminal uitvoer krijgt en kijk waar 't dan mogelijk op faalt. Houd tegelijkertijd een file manager open op de map waar je het bestand in wilt opslaan.
Dan nog twee simpele vragen: heeft je schijf/partitie nog genoeg ruimte over en waar wil je 't bestand precies opslaan?
Dan nog twee simpele vragen: heeft je schijf/partitie nog genoeg ruimte over en waar wil je 't bestand precies opslaan?
Commandline FTW | Tweakt met mate
zal het proberen.MAX3400 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 21:51:
Start/installeer je Chromium niet onder verkeerde credentials dus ipv van "user1" waar je verwacht dat het wordt opgeslagen, draai je Chromium misschien als "root" en wordt het opgeslagen in een andere directory waar je helemaal geen permissies op hebt om via "File Explorer" bij te komen.
zal ook zeker dit uitproberenHero of Time schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 21:57:
Start 'm eerst eens via de terminal. Liefst met zo min mogelijk add-ons e.d. en zonder vorige sessie. Open dan direct een pagina met een download link of plak die link direct in de adresbalk zodat je zo min mogelijk andere informatie in de terminal uitvoer krijgt en kijk waar 't dan mogelijk op faalt. Houd tegelijkertijd een file manager open op de map waar je het bestand in wilt opslaan.
Om twee simpele vragen te beantwoorden?
Commandline FTW | Tweakt met mate
Pagina: 1