SD-Kaart voorbereiden, Controleren op Fouten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcerasmus
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-08 17:00
Hoi,

Ik heb een Sony Xperia Z5 en heb sinds vandaag problemen met mijn SanDisk Extreme 64GB micro SD U3 90MB/s UHS-I.

Probleem: Bij het opstarten van mijn telefoon staat er "SD-kaart voorbereiden, controleren op fouten." Alles wat op de SD-kaart staat is ontoegankelijk via de telefoon, maar wel toegankelijk via de pc.

Ik heb geen idee waarom dit zo plotseling is gebeurd. Ik heb mijn telefoon niet recentelijk laten vallen, iets met de geheugenkaart gedaan of iets anders dat ik normaal niet met de telefoon zou doen.

Dit probleem heeft zichzelf na een dag nog niet verholpen. Mijn SD kaart staat niet op slot en opslagbeveiliging is gedeactiveerd. Ik heb zelf dit* geprobeerd, maar ik kreeg de melding dat er niets mis was met de SD-kaart.

+ Mijn telefoon crashed nu op random momenten en herstart zichzelf

Wie o wie weet wat er aan de hand is en hoe het op te lossen is? Ik heb helaas geen back-up en heb natuurlijk het liefste dat mijn data behouden blijft. :/

*Voor mensen die hyperlinks niet vertrouwen: https://nl.easeus.com/geh...gde-sd-kaart-herstel.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je erbij kunt komen op de PC, dan toch gewoon de data kopieren voor backup? Kaart kan kapot gaan, ik heb deze week een nieuwe Samsung 64 Gb SD kaart ontvangen en die blijft ook errors geven (heb geld al terug).

Data backuppen en een nieuw kaartje kopen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.