Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• edmunt
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-10 21:19
Is het gevaarlijk op bijvoorbeeld een Samsung tablet voordurent aan te zetten en met het stopcontact te verbinden? 24/7 365 Zou dit brandgevaar kunnen geven?

Bestaat er de mogelijkheid om de batterij softwarematig af te zetten?

Ik weet dat die apparaten niet gemaakt zijn voor zo een gebruik. Dat de batterij sneller achteruit gaat is zo geen drama.

Sinds kort hangen er hier enkele Nest camera's. Ik zou de tablet aan de muur willen hangen en daarop de Nest app open zetten.

[ Voor 8% gewijzigd door edmunt op 23-02-2018 18:39 ]

Beste antwoord (via rens-br op 26-02-2018 17:19)

• VeterisVulpes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-11 14:52
Ik gebruik op die manier al twee jaar een Android-tablet (Lenovo Tab3 7) als video intercom voor mijn deurbel (een Doorbird).
Tablet hangt aan de muur en ook altijd in stopcontact. De batterij is zo goed als dood, maar verder nooit problemen gehad.

 MacBook Pro 16" Late 2019 & UniFi netwerk  iPhone 14 Pro

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• VeterisVulpes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-11 14:52
Ik gebruik op die manier al twee jaar een Android-tablet (Lenovo Tab3 7) als video intercom voor mijn deurbel (een Doorbird).
Tablet hangt aan de muur en ook altijd in stopcontact. De batterij is zo goed als dood, maar verder nooit problemen gehad.

 MacBook Pro 16" Late 2019 & UniFi netwerk  iPhone 14 Pro

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Continue aangesloten moet geen probleem vormen. Uiteraard, zou ik bijna zeggen. Zeker een merk als Samsung kan hier mee omgaan. Daarnaast zie je dit ook vaak in winkels en zakelijke omgevingen.