Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HELP! advies

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag tweakers!

Ik heb net via de arctic secrets chat gevraagd of ze voor mij een game pc kunnen samenstellen aangezien ik hier niet veel vanaf weet.
Nu rest mij aan jullie de vraag of deze build goed is voor het gamen van de nieuwste games en die nog komen gaan, streamen of videobewerking doe ik niks mee dus het gaat puur om het gamen.

het gaat om deze build: https://goo.gl/5x4GHQ

k hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen! bij voorbaat dank! :)

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 18:10

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nope, ik klik niet op "wazige" links, zeker niet als er een mooie template en handleiding bestaat om een topic te starten.

Verder is het natuurlijk glazen bol kijken over komende games dus wat dat betreft voldoet geen enkele PC (meer) in x maanden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-11 16:59

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

je bent verplicht om alles in te vullen.
wat is je budget

wat ga je doen met jouw computer?
wees hier duidelijk over zoals xx spelen op 1440p
ga je overclocken of niet

kant en klaar of zelf bouwen?
een sterke basis
i5 8600K
GTX 1070
3TB harde schijf
goedkoopste socket 1151v2 moederbord uit de pricewatch
windows 10
16 GB ram 3200mhz
goedkope behuizing
corsair RM550

[ Voor 29% gewijzigd door Ludwig005 op 23-02-2018 18:21 ]

• LucaDeTweaker
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-04-2020
Articsecrets: instant nee prijskwaliteit is daar bagger

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 28-11 14:16
Articsecrets is gewoon vreselijk. Als je op youtube googlet op gaming pc + jouw budget en een recente video pakt krijg je nog beter advies.

Ik zou gewoon een discussietopic aanmaken en de template invullen en vervolgens de tweakers best buy guide als voorbeeld build pakken

[ Voor 33% gewijzigd door youridv1 op 23-02-2018 18:02 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 18:10

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Slechts een vraag stellen en daarbij een linkje naar een configuratie vermelden helpt daarbij natuurlijk ook niet. Aangezien het voor ons onmogelijk is te raden wat je exact wil sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Zet je build dan ook in een goed leesbare tabel met de Handleiding Pricewatch, dan weet iedereen precies over welke onderdelen je het hebt. Tevens wordt automatisch de totaalprijs berekend en kan je achteraf heel makkelijk de goedkoopste (combinatie van) winkel(s) berekenen. Win-win-win!

Succes!

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.