Ik zoek een?
Tablet
Wat is je budget?
Beneden 500 sowieso, maar liefst rond 200-300 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Aantekeningen te maken (actieve stylus is een voorwaarde).
Internetten: Wifi + 3/4G is een must.
Gewicht: Liefst niet te zwaar (geen hele laptop van 2 kg).
Beeldschermgrootte: Ten minste 9.7 inch.
Besturingssysteem: Geen iOS. Liefst Windows (ik wil graag office kunnen gebruiken). Denk dat Android ook wel kan (maar ik heb niet goed kunnen uitvinden wat ik daarmee nou wel en niet kan).
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had een Dell Venue 11 Pro 5130 aangeschaft (refurb), maar die bleek toch niet helemaal in orde. Qua specs was die heel fijn, prijstechnisch ook. Ik kan hem verder nauwelijks vinden, helaas. Als ik zoek in de Pricewatch en mijn voorwaarden invoer (behalve prijs), kom ik uit op:
Samsung S3
Microsoft Surface Pro 3
Huawei Mediapad M2 Standard
Huawei Mediapad M2 Premium
Refurbished is voor mij meer dan prima om de prijs te drukken.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zouden jullie mij één van deze aanraden? Zijn er nog andere modellen die ook aan mijn voorwaarden voldoen of die vervangingen zijn voor mijn oude Dell Venue? Ik kan nauwelijks reviews vinden van de Huawei. Heeft iemand daar enig idee van?
Tablet
Wat is je budget?
Beneden 500 sowieso, maar liefst rond 200-300 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Aantekeningen te maken (actieve stylus is een voorwaarde).
Internetten: Wifi + 3/4G is een must.
Gewicht: Liefst niet te zwaar (geen hele laptop van 2 kg).
Beeldschermgrootte: Ten minste 9.7 inch.
Besturingssysteem: Geen iOS. Liefst Windows (ik wil graag office kunnen gebruiken). Denk dat Android ook wel kan (maar ik heb niet goed kunnen uitvinden wat ik daarmee nou wel en niet kan).
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had een Dell Venue 11 Pro 5130 aangeschaft (refurb), maar die bleek toch niet helemaal in orde. Qua specs was die heel fijn, prijstechnisch ook. Ik kan hem verder nauwelijks vinden, helaas. Als ik zoek in de Pricewatch en mijn voorwaarden invoer (behalve prijs), kom ik uit op:
Samsung S3
Microsoft Surface Pro 3
Huawei Mediapad M2 Standard
Huawei Mediapad M2 Premium
Refurbished is voor mij meer dan prima om de prijs te drukken.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zouden jullie mij één van deze aanraden? Zijn er nog andere modellen die ook aan mijn voorwaarden voldoen of die vervangingen zijn voor mijn oude Dell Venue? Ik kan nauwelijks reviews vinden van de Huawei. Heeft iemand daar enig idee van?