Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, dat ik me niet aan de topic indeling houd, want dit is 1 simpele vraag.
Is het slim on nu de samsung s8 te kopen, want de s9 komt bijna uit, of zou ik nog even wachten?
Ik kan de s8 nu kopen voor 450 euro.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:42

EnnaN

Toys in the attic

Ligt er aan. Als je hem niet wil hebben, of je kan geen 450 betalen, dan is dat niet slim. Maar als je hem graag wil hebben en je hebt het geld, dan is het wel slim. Als je hem een beetje graag wil hebben, maar je kan op zich wel wachten, zou je ook kunnen wachten, maar dan ligt het er aan of die s8 voor 450 nog beschikbaar is.

lang verhaal kort: need more info :)

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:11
Ik verwacht niet dat je de S8 op korte termijn veel goedkoper vind, als je in de pricewatch ter vergelijking de S7 opzoekt zie ja dat pas enige maanden na het uitbrengen van de S8 de prijs van de S7 serieus lager werd en naar de 400 Euro ging. Voor de S8 kun je na de lancering van de S9 net zo een patroon verwachten.
pricewatch: Samsung Galaxy S7 32GB Zwart
pricewatch: Samsung Galaxy S8 Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
swhnld schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 17:41:
Ik verwacht niet dat je de S8 op korte termijn veel goedkoper vind, als je in de pricewatch ter vergelijking de S7 opzoekt zie ja dat pas enige maanden na het uitbrengen van de S8 de prijs van de S7 serieus lager werd en naar de 400 Euro ging. Voor de S8 kun je na de lancering van de S9 net zo een patroon verwachten.
pricewatch: Samsung Galaxy S7 32GB Zwart
pricewatch: Samsung Galaxy S8 Zwart
Hoeveel lager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
EnnaN schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 17:02:
Ligt er aan. Als je hem niet wil hebben, of je kan geen 450 betalen, dan is dat niet slim. Maar als je hem graag wil hebben en je hebt het geld, dan is het wel slim. Als je hem een beetje graag wil hebben, maar je kan op zich wel wachten, zou je ook kunnen wachten, maar dan ligt het er aan of die s8 voor 450 nog beschikbaar is.

lang verhaal kort: need more info :)
Ik heb genoeg geld, en ik wil hem graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:11
Als je de linkjes volgt zie je de product pagina, dan naar beneden scrollen en je ziet een grafiek met prijs ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou persoonlijk gewoon voor de S8 gaan. De S8 is nogsteeds een top toestel, en je gaat daar nog zeker wel een aantal jaren mee vooruit kunnen. De S8 zal sowieso goedkoper gaan worden als de S9 uitkomt, wat het voor veel mensen al een stuk aantrekkelijker maakt om voor de S8 te gaan en dus niet voor de S9.

Kortom: Gewoon die S8 kopen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit is iets dat je zelf moet beslissen. Niemand kan voor jou bedenken of je nu wel of niet een smartphone moet kopen. Dit forum is bedoeld om specifieke vragen te stellen omtrent een eventuele aanschaf, op deze manier werkt het niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.