Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:06
Hey hallo allemaal,

Hebben jullie enig idee hoe ik games van disc installeer op een one x. Normaal had je een icoontje op je dashboard met daarop de game die je erin stopte. Maar deze zie ik nu niet. En de disc wordt ook niet automatisch geladen. Is mijn discreader(one x) kapot of is er iets anders aan de hand?

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-07 23:28
Als de disc niet wordt geladen/gelezen, zal je hem sowieso niet kunnen installeren.

Kijk hier eens voor de veelvoorkomende problemen en mogelijke oplossingen
https://support.xbox.com/nl-NL/xbox-one/console/disc-error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
Bedankt! Helaas blijkt ook een blu ray niet te werken :( een DOA heb ik. Jeej...

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightdestroyer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 18:05
Je weet dat je voor een blu-ray eerst de blu-ray player app dient te installeren voor dat deze kan afgespeeld worden?
Na de laatste update werd het me ook niet duidelijk waar ik de game kon installeren van de disc die ik er juist had ingestoken .. blijkbaar wou hij dat pas doen na het updaten van het OS en de reeds geïnstalleerde games -__-

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
Ja ik open de app en dan zou die moeten afspelen. En ik heb de nieuwe dashboard. Maar games zoals forza gta deadrising worden niet herkent en 2 films ook niet.

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmohhh
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:28
Het wilt soms nog wel eens helpen door de disc in de xbox te doen en even een seconden 'vast te houden' en dan pas los te laten. Dit was een quickfix voor de oudere generatie, geen idee of het hier ook mee werkt, maar het is het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
ook de vasthoud truc werkt niet...
Iemand ervaring hoe ik dit beste aan kan pakken? Gekocht op amazon. Is "opgelost" krijg een nieuwe. Oude retour. Hoop ieder geval dat het dan definitief opgelost is. En ik niet weer moeilijk moet doen.

Bedankt voor het meedenken! Vooral de vasthoud truc wist ik niet :)

[ Voor 50% gewijzigd door stftweaker op 23-02-2018 20:16 . Reden: Afsluiting. ]

How are you doing?

Pagina: 1