Pakketzegels en zwarte barcodes.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoneyMitch
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 24-11-2021
Ik verkoop zo af en toe wat via Bol.com en kies er sinds kort voor om gebruik te maken van de verzenddiensten van DPD. Nu stuit ik op het probleem dat bij het printen van de pakketzegel de barcode zwart wordt. In de print preview is de barcode zichtbaar en bij het printen van pakketzegels van PostNL of concertkaarten heb ik dit probleem nooit eerder ondervonden.

DPD zegt: "Je moet bij Bol zijn" en Bol zegt: "Er is geen storing bekend, het lijkt een lokaal probleem te zijn".

Ik vraag me nu af of het probleem nu ergens in mijn software instellingen zit of toch ergens bij Bol of DPD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03:21
is het een pdf bestand ?

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoneyMitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:17
Komt dit niet omdat je waarschijnlijk een laserprinter hebt die op lage kwaliteit staat ingesteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Gebruik een andere PDF reader (foxit oid), download de pdf naar je pc en open hem lokaal en update je printerdrivers

[ Voor 25% gewijzigd door ImNotnoa op 23-02-2018 09:24 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• k_doorman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:22
Probeer de instelling "printen als image" eens aan te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03:21
Kan mij heel vaag een soortgelijk probleem heugen. En dat zat volgens mij in of de print driver of in adobe.

@k_doorman ja dat kan hem wel eens zijn 😎

[ Voor 20% gewijzigd door HKLM_ op 23-02-2018 09:25 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-10 22:48
Dit is een printer/software issue. Geen van beiden AZ-materiaal. Ik gok je PDF-reader, dus duwtje naar CSA.

[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 23-02-2018 09:47 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoneyMitch
Problem solved. Geprint met een andere PDF reader en de barcode is normaal geprint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Printte je voorheen in de browser zelf? Diverse browsers, zoals Chrome, open een pdf vaak gewoon in de browser. Heb ook weleens dit soort dingen gehad, dat printjes er gek uitkwamen als ik ze vanuit Chrome printte, maar als ik dan de pdf opende in Adobe Reader het prima werkte.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoneyMitch
MsG schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:50:
Printte je voorheen in de browser zelf? Diverse browsers, zoals Chrome, open een pdf vaak gewoon in de browser. Heb ook weleens dit soort dingen gehad, dat printjes er gek uitkwamen als ik ze vanuit Chrome printte, maar als ik dan de pdf opende in Adobe Reader het prima werkte.
Nee, ik printte het via Preview (op Macbook). Nu dus ook via Adobe Reader geprint. Preview werkte voorheen altijd. Ik heb er nooit bij stilgestaan om het met andere software te proberen.
Pagina: 1