Spotify - Deezer - Apple Music - Tidal - Napster - Juke

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeTooPV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-10 14:10
Hallo,

Ik zoek een streamer voor mijn gezin.
Dan kan je of 1 account met iedereen delen, of een family account nemen.
Waar je "gewone" accounts nog met korting kan krijgen bij bv een internet abonnemenmt, is dit bij family accounts niet het geval. Die gaan voorzover ik zie alleen via de site van de aanbieders.

Op basis van de gratis app heb ik een licht evoorkeur voor spotify. (betere sugesties dan deezer)

Doel is dat ik op mijn telefoon muziek luister, en dat er thuis via sonos naar muziek wordt geluisterd.

Kan dat met 1 account, of moet je een family account nemen?
Zijn er nog voordelige streamers in deze situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 00:59
Wat is een streamer?
Wat is mijn gezin?
Hoe bedoel je family account gaat niet zonder korting? Het hele concept achter de family account is een flinke korting.

Wat is het nut van een family account aanbieden als je met een 'gewoon' account al met meer mensen kan luisteren? (M.a.w. nee, dat kan niet)

Wat is voordelig? Ze zijn mijn inziens allemaal wel voordelig voor wat ze bieden. Er zijn ook piracy mogelijkheden, en er is de optie om een VPN te gebruiken om bijvoorbeeld het filipijnse tarief te betalen.

[ Voor 132% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 23-02-2018 03:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Dream
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 20:27
Doel is dat ik op mijn telefoon muziek luister, en dat er thuis via sonos naar muziek wordt geluisterd.
Tegelijk? Want dat kan niet met een enkel account. Als je niet op 2 apparaten tegelijk hoeft te luisteren heb je genoeg aan een enkel normaal account. Als je dat we wilt zou ik gebruik maken van de family korting voor meerdere accounts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:50

Tijntje

Hello?!

Als je voorkeur hebt neem Spotify Family, ben je voor 15 euro in de maand klaar.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Beetje warrige startpost maar als ik het zo lees zoekt hij een streamingdienst en geen streamer (=hardware).

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)