Trusted Network Initiative na ddos-aanvallen berichtgeving

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:30

kodak

FP ProMod
Topicstarter
Vraag aan Sander van Voorst, nieuwsredactie, bij Tweakers bericht AMS-IX wil Trusted Network Initiative na ddos-aanvallen nieuw leven inblazen.

Tweakers/Sander schrijft als vervolgnieuws op de recente ddos-aanvallen een bericht over een bijeenkomst voor journalisten op uitnodiging van organisaties die menen oplossingen te hebben.

Een uitnodiging ontvangen om over een promotie van ideen of producten te praten staat goede journalistiek hopelijk niet in de weg. Daarom mijn vraag of er werkelijk geen kritische vragen zijn gesteld aan de promotors van de diensten en waar die antwoorden dan zijn gebleven.

Zeker van Tweakers, die eerder bericht heeft zelf ook last te hebben van ddos aanvallen en hier een slachtofferrol had, verbaasd het mij dat er nauwelijks een andere kijk belicht is dan de kant van de uitnodigende partijen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
En graag wat meer achtergrondinformatie in het artikel zelf over direct peering. Dit riekt naar persbericht copy/paste

[ Voor 22% gewijzigd door Turdie op 23-02-2018 05:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duqu
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-06 20:23
Hoi kodak, ik heb deze thread niet gezien maar door jouw andere post kwam ik achter het bestaan ervan. Excuses voor het late antwoord dus.

Allereerst dank voor jouw feedback. Ik ben het met je eens dat het een kort bericht is dat misschien niet op alle facetten van het probleem ingaat. Tijdens de bijeenkomst was er genoeg gelegenheid voor het stellen van vragen, en daarvan heb ik (samen met andere aanwezigen) dan ook gebruikgemaakt. Feit is dat de situatie wat complexer is dan het nieuwsbericht schetst, maar om die complexiteit weer te geven had ik een aantal andere partijen moeten vragen. Op korte termijn is dat moeilijk en dan is de aanleiding voor nieuws weer voorbij. Daarom heb ik ervoor gekozen om het alleen bij het, naar mijn idee nieuwswaardige, idee van Amsix te houden.

Los daarvan denk ik dat er veel meer over te vertellen is en ik zou dan ook graag een uitgebreidere achtergrond over de problematiek willen schrijven. Voorlopig gaat dat niet lukken door andere onderwerpen, maar zodra er meer tijd is moet dat wel lukken.