kees gemo(l)d

Pagina: 1
Acties:

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:38

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Net bij de Kijkshop zo'm "Dremel" lookalike gekocht en bij de Praxis een diamantschijffie. Daarna lekker m'n case zitten modden. Eerst maar het grote ronde gat onderin voor de aanzuigende fan. Gaat prima, nog bedankt voor de adviezen heren mede-tweakers!! >:)

Tip voor de case-modder-to-be : zet gehoorbescherming en een werkbril op. Je zit met je neus zo dicht bij die Dremel, en dat ding maakt een teringherrie, en het metaalpoeier waait zo in je ogen... Enige bescherming kan geen kwaad. *D

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Dank u voor de tips en ik zal uw raad opvolgen })

Verwijderd

euh ja, bedankt voor de tip. Maar geef mij dan eens 1 reden waarom ik mezelf niet zou beschermen tijdens zo'n operatie? Je ogen groeien namelijk net echt meer aan, dus weer er voorzichtig mee.

Verwijderd

haha, ja daar kwam ik ook achter na 5 minuten dremelen, ik zat helemaal onder die zwarte muk van dat schijfje, het zat echt *overal*. En ik heb toen maar effe zo een safety brilltje van de hubo opgezet, samen met een stofmaskertje van 2 piek. Het helpt wel inderdaad.