Dag mede tweakers,
Iets meer dan een jaar geleden heb ik mijn eerste game pc gebouwd. Hierdoor eigenlijk verslaafd geworden aan het bouwen/pielen/tunen/modden van mijn pc.
Lees dagelijks artikelen over deze dingen en nou kwam mij waterkoeling in het vizier. Nou heb ik hier veel youtube filmpjes over gekeken en hier het een en ander gelezen.
Conclusie van dit verhaal : DAT WIL IK OOK.
Omdat ik een beginner der beginners ben op dit gebied, wil ik jullie hulp/mening vragen.
Ik zie door alle pompen/radiatoren/tubes etc de bomen door het bos niet meer. Hierdoor leek het me misschien handig om te beginnen met een soort starterskit.
Ik heb het volgende gevonden:
Nou heb ik zelf een Phanteks p400s kast. Past dit daar in? Of kan ik beter deze kast van fractal nemen?
Is deze kit de moeite waard of raden jullie wat anders aan?
Ik wil trouwens mijn CPU en GPU ermee koelen.
Iets meer dan een jaar geleden heb ik mijn eerste game pc gebouwd. Hierdoor eigenlijk verslaafd geworden aan het bouwen/pielen/tunen/modden van mijn pc.
Lees dagelijks artikelen over deze dingen en nou kwam mij waterkoeling in het vizier. Nou heb ik hier veel youtube filmpjes over gekeken en hier het een en ander gelezen.
Conclusie van dit verhaal : DAT WIL IK OOK.
Omdat ik een beginner der beginners ben op dit gebied, wil ik jullie hulp/mening vragen.
Ik zie door alle pompen/radiatoren/tubes etc de bomen door het bos niet meer. Hierdoor leek het me misschien handig om te beginnen met een soort starterskit.
Ik heb het volgende gevonden:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Fractal Design Define S - Window | € 81,90 | € 81,90 |
1 | EKWB EK-KIT X360 | € 346,- | € 346,- |
1 | Phanteks GTX 1080 GPU Block | € 120,- | € 120,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 547,90 |
Nou heb ik zelf een Phanteks p400s kast. Past dit daar in? Of kan ik beter deze kast van fractal nemen?
Is deze kit de moeite waard of raden jullie wat anders aan?
Ik wil trouwens mijn CPU en GPU ermee koelen.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold