[iOS 11] Probleem met update

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi ,

Ik heb dus de update willen installeren, waardoor die nu al 2 uur vasthangt.

Ik heb hem al proberen bij te werken via itunes, dat is uiteindelijk min of meer gelukt maar ik kan het nu nog steeds niet voltooien omdat mijn itunes dan vraagt of ik mijn wachtwoord op mijn telefoon moet invoeren WAT DUS NIET GAAT want die hangt nog steeds vast op het apple logo,
hij gaat steeds na 5/10 uit en dan weer automatisch aan en blijft hij weer op het logo staan en zo dus al vanaf 4uur/half 5 vanacht.

Via mijn apple id wilde ik mijn ww verwijderen maar ik kan niet inloggen op mijn apple id want daar heb ik code voor nodig die ik op mijn telefoon krijg toegestuurd waar ik dus niet in kan.....

kan alleen op icloud bij mijn mail en notities.

IEMAND TIPS???????
ik kan namelijk niet veroorloven al mijn bestanden kwijt te raken door hem helemaal te herstellen wat misschien ook nieteens werkt.

en de winkels gaan pas over 3 uur open.....

groetjes :( :( :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 07:12:
Hi ,

Ik heb dus de update willen installeren, waardoor die nu al 2 uur vasthangt.

Ik heb hem al proberen bij te werken via itunes, dat is uiteindelijk min of meer gelukt maar ik kan het nu nog steeds niet voltooien omdat mijn itunes dan vraagt of ik mijn wachtwoord op mijn telefoon moet invoeren WAT DUS NIET GAAT want die hangt nog steeds vast op het apple logo,
hij gaat steeds na 5/10 uit en dan weer automatisch aan en blijft hij weer op het logo staan en zo dus al vanaf 4uur/half 5 vanacht.

Via mijn apple id wilde ik mijn ww verwijderen maar ik kan niet inloggen op mijn apple id want daar heb ik code voor nodig die ik op mijn telefoon krijg toegestuurd waar ik dus niet in kan.....

kan alleen op icloud bij mijn mail en notities.

IEMAND TIPS???????
ik kan namelijk niet veroorloven al mijn bestanden kwijt te raken door hem helemaal te herstellen wat misschien ook nieteens werkt.

en de winkels gaan pas over 3 uur open.....

groetjes :( :( :(
DFU mode heeft hier wel een goeie kans.

1. Download firmare
2. Zet hem in DFU mode (Even googelen hoe als je geen 7 hebt)
3. Restore met iTunes.
4. Backup terug zetten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Donstil schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 07:41:
[...]

DFU mode heeft hier wel een goeie kans.

1. Download firmare
2. Zet hem in DFU mode (Even googelen hoe als je geen 7 hebt)
3. Restore met iTunes.
4. Backup terug zetten.
Dit heb ik dus al meteen gedaan maar het werkt niet vandaar dat ik na een andere oplossing zoek. _/-\o_
het scherm gaat nu al 5 uur lang aan en uit met alleen het apple logo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:24:
Dit heb ik dus al meteen gedaan maar het werkt niet vandaar dat ik na een andere oplossing zoek. _/-\o_
het scherm gaat nu al 5 uur lang aan en uit met alleen het apple logo
Weet je zeker dat dit goed gegaan is? Een iPhone die na DFU hetzelfde probleem heeft is vrijwel altijd niet goed hersteld (Zonder te oordelen uiteraard).

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Verwijderd Zag je dit op je scherm ?
Afbeeldingslocatie: https://www.fonepaw.com/images/solution/recovery-mode-vs-dfu-mode.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door Hackus op 21-02-2018 17:04 . Reden: foto bestand werkend gemaakt ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Verwijderd

Topicstarter
Hackus schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:44:
@Verwijderd Zag je dit op je scherm ?
[afbeelding]
Yep zag dat scherm, en ben na de winkel geweest en die deden precies alles wat ik al gedaan had. en het lukte hun ook niet. Hij is later de middag aangegaan toen hij helemaal leeg was en aan de stroom ging alleen zonder simcode en waar ik al bang voor was is weer gebeurd. Omdat ik hem uitzette vanwege de simcode die ik inmoest typen.

Nu doet hij weer precies het zelfde en gaat weer niet aan ook niet met DFU omdat ik dan mijn ww moet invullen in de telefoon om er via itunes in te komen. maar ik kan op mijn telefoon geen ww invullen als er een apple logo staat.

Verwijderd

Topicstarter
ook is het rare, dat mijn camera het niet goed doet, en de mic , Ik kan ineens niet meer bellen of gebeld worden, er komt van beide kanten geen geluid. Bij filmen via tel of een app als snapchat blijft hij vast hangen en kan hij alleen een foto maken, ook met shazam neem hij geen geluid op.

Muziek afspelen lukt dan overigens weer wel.....????????????/

Hoe kan dit allemaal ineens uit het niets, Hij is niet gevallen en ook niet natgeworden of iets dergelijks.

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 03:47:
[...]

Yep zag dat scherm, en ben na de winkel geweest en die deden precies alles wat ik al gedaan had. en het lukte hun ook niet. Hij is later de middag aangegaan toen hij helemaal leeg was en aan de stroom ging alleen zonder simcode en waar ik al bang voor was is weer gebeurd. Omdat ik hem uitzette vanwege de simcode die ik inmoest typen.

Nu doet hij weer precies het zelfde en gaat weer niet aan ook niet met DFU omdat ik dan mijn ww moet invullen in de telefoon om er via itunes in te komen. maar ik kan op mijn telefoon geen ww invullen als er een apple logo staat.
In DFU modus hoort er helemaal niets op je scherm te staan vziw.
En welk wachtwoord zou je moeten invullen dan?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Verwijderd

Topicstarter
WhatsappHack schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 07:21:
[...]

zou dan mijn ontgrendelwachtwoord op mijn telefoon moeten invullen. want krijg dan normaal een melding of ik dat ben of niet via itunes en dan kom ik er dus alleen in als ik mijn ww heb ingevuld via de telefoon maar dat gaat dus niet,

Verwijderd

Topicstarter
WhatsappHack schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 07:21:
[...]

klopt en die gaat dan uit en daarna krijg ik weer het apple logo

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:48:
[...]

klopt en die gaat dan uit en daarna krijg ik weer het apple logo
Wanneer krijg je weer t Apple logo? Er zou niets op t scherm moeten verschijnen en je zou niets moeten hoeven invullen tot na de herinstallatie.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Verwijderd

Topicstarter
@WhatsappHack ik krijg het logo vanzelf hele tijd ook al staat hij weer helemaal uit. en na de herstel zegt itunes dat ik er niet in kan omdat ik mijn telefoon moet ontgrendelen.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 08:26
Deze reacties zijn afgesplitst van [iOS 11] Ervaringen & Discussie.

Graag een eigen topic openen voor een probleem of specifieke vraag. Het iOS topic is voor generieke ervaringen met dr updates / bèta’s.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1